|
Post by Timpreza on Feb 25, 2003 1:11:01 GMT 1
Met deze 4 polls zullen circuits gekozen worden voor 4 data in de Summer Trophy. Deze polls lopen tot 30/03. Mag ik vragen dat iedereen zijn stem hier tijdig uitbrengt. Gelieve enkel te stemmen als je alle circuits van deze poll geprobeerd hebt.
Alle circuits kunnen gevonden en gedownload worden via magnust.d2g.com/
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 3, 2003 15:10:13 GMT 1
Ik heb 1 vraagske Tim , Waarom zijn er zo weinig standaard tracks bij?
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 3, 2003 18:29:57 GMT 1
De helft van het seizoen zijn standaard tracks. Kwestie van een beetje afwisseling in te steken zodat we niet altijd op dezelfde banen moeten rijden. Er zijn zoveel goede addon tracks. Het is ook telkens opnieuw een uitdaging om nieuwe circuits te leren.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 3, 2003 18:36:43 GMT 1
het zijn dikwijls wel heel moeilijke tracks voor beginners als ik dus
|
|
|
Post by Petrol on Mar 3, 2003 21:56:46 GMT 1
De helft van het seizoen zijn standaard tracks. Kwestie van een beetje afwisseling in te steken zodat we niet altijd op dezelfde banen moeten rijden. Er zijn zoveel goede addon tracks. Het is ook telkens opnieuw een uitdaging om nieuwe circuits te leren. mor das wel nogal time consuming
|
|
|
Post by Moerie on Mar 4, 2003 13:00:22 GMT 1
Spannende strijd ier .....
Idd Tim, kvind da altijd tof om nieuwe circuitjes te leren kennen. Da heeft zijn charme's. Soms frustrerend in begin om da ge soms nie weet waar ge tijd verliest ten opzichte van de anderen, maar ne keer da dat opgelost is, dan zijt ge altijd dubbel content. Allez ik toch é.
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 25, 2003 15:19:58 GMT 1
Ik ga de poll's afsluiten, er zit toch geen beweging meer in. en er zijn geen ex aequo's. Als je ambetant wil doen en nu nog je stem wil uitbrengen moet je maar wat laten weten, dan heropen ik ze
|
|