Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 10, 2003 22:51:52 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 11, 2003 11:58:33 GMT 1
Tof om die faq te lezen, ik volgde het een beetje via dat forum en via Tom, maar t'is interessant om alles eens op een rijtje te zien staan. Weer iets om naar uit te kijken.
|
|
|
Post by Moerie on Jan 11, 2003 12:50:44 GMT 1
En wie staat er bij de medewerkers ? Euhm, das een moeilijk vraag wi Ja wie??, onze beste vriend Tom De muer
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 11, 2003 12:52:51 GMT 1
Het komt zeker van de grond ;D De physics zijn eigenlijk af, grafisch is het wat wachten: de Lotus en Ferrari zijn in finaal stadium. Nog 5 dus We hebben er al online mee geracet en het is echt wel heel plezant: het veld word veel closer. Op sommige circuits kan je aliens (a la greg stewart, roland ehnstrohm) in zicht houden ipv erdoor gelapped te worden en niet omdat de wagens zo veel trager zijn gewoon omdat ze makkelijker besturen. Binnenkort zal er wel wat meer info komen denk ik op RSC en een releasedatum denk ik ...
|
|
|
Post by Moerie on Jan 11, 2003 12:56:34 GMT 1
Das al goe nieuws dan ;D ;D Klinkt zalig, het zal dan nog closer zijn in onse league dan Zie mij ronden lang vechten met Tim, Peter, Noppe... Amaai ik ga nie lang leven, kga veel hart aanvallen krijgen Ge maakt me benieuwd wi!! Godver, waarom altijd zo verlangen naar iets
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 11, 2003 13:24:22 GMT 1
mmmmm.. een closer veld... Misschien moet de Summer Trophy een paar jaarkes terugkeren, naar '65 Da zou allesins een deftige vernieuwing zijn. Nieuwe setups, nieuwe auto's, enz... vanaf nul herbeginnen. Iedereen gelijk voor de wet.
|
|
|
Post by Moerie on Jan 11, 2003 19:35:07 GMT 1
Ben nu just zo goe bezig ;D ;D Mij weeral aanpassen
|
|