|
Post by Moerie on Feb 15, 2003 10:42:45 GMT 1
Yeeeeeeeeees eindelijk mijn eerste overwinning in een officiele race ;D ;D ;D Kheb Donderdag gewonnen in Div3 bij DSZ op Silverstone. Kheb daar de Pole genomen voor Rudy en kheb nooit meer mijn plaats afgestaan! Tis wel tof dak ns gewonnen heb, maar mijn grootste doel is eigenlijk ns winnen in de vrl, gewoon om Tim te kunnen kloppen. Das nog iets anders wi! Ik kijk al zolang op naar Tim sinds gij gpl speelt. Hij was altijd een stuk sneller dan mij geweest. Maar sinds dat ik zelf gpl thuis rijdt en in ne league rij, zie ik het verskil ts ik en Tim zo verkleinen Nu wil ik gewoon ns mijn meester ns verslaan
|
|
|
Post by Petrol on Feb 15, 2003 11:19:47 GMT 1
Yeeeeeeeeees eindelijk mijn eerste overwinning in een officiele race ;D ;D ;D Kheb Donderdag gewonnen in Div3 bij DSZ op Silverstone. Kheb daar de Pole genomen voor Rudy en kheb nooit meer mijn plaats afgestaan! Tis wel tof dak ns gewonnen heb, maar mijn grootste doel is eigenlijk ns winnen in de vrl, gewoon om Tim te kunnen kloppen. Das nog iets anders wi! das plezant hé! maar 'k zou dus ook graag 'ns tege Tim winne, dan pas kunt ge u echt bewijzen, maar da zal bij mij nog wel efkes dure, "Peter Raemen z'n resultaten zijn lichtjes verminderd sinds hij zich bezig houdt met het opstarten van het Historic Touring Car Championship, waar ook piloten als Jim Clark en Jacky Ickx aan zullen deelnemen, maar wanneer dat achter de rug is gaat hij proberen om de anderen terug het vuur aan de schenen te leggen."
|
|
|
Post by Moerie on Feb 15, 2003 13:50:19 GMT 1
Hopelijk is da vlug gedaan We verwachten uwe come back
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 15, 2003 16:46:35 GMT 1
Yeeeeeeeeees eindelijk mijn eerste overwinning in een officiele race ;D ;D ;D Kheb Donderdag gewonnen in Div3 bij DSZ op Silverstone. Awel... gefeliciteerd!! 'k Had gezegd dat dat een kwestie van tijd was voor dat ge dat eens ging lappen he... Jan. =---
|
|
|
Post by Moerie on Feb 15, 2003 18:23:20 GMT 1
Mercie Jan
|
|