Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 11, 2003 11:22:50 GMT 1
ik ga deze week ne keer trainen met de lotus,dan doe ik zondag eens mee in de lotus. K'heb vandaag ne keer een half uurke gereden en rijd al op een paar tienden van mijn vroegere pb. 1.49.87
Laat maar ulder tijden komen gasten , dan zien we weer waar we staan .
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 11, 2003 13:14:58 GMT 1
Gok de pole... ik gok 1.47.8 door ene Tim nogwat
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 11, 2003 15:09:41 GMT 1
Ik ga hier eens vlug de race info zetten ook zie.
Zondag 16 februari: De Grote Prijs van Mexico in Mexico City
20u00: server 2.VegeDetail start in VROC. Intermediate short: - advanced damage - 30 minuten training - 10 ronden race
|
|
|
Post by Moerie on Feb 15, 2003 10:33:03 GMT 1
Ik heb nog nie getraind, sry daarvoor De laatste weken heb ik het vré druk, tijdens de week kan ik nog zelden naar het forum komen kijken, da vind ik nu zo spijtig. De vrl betekent veel voor me, kga toch weer extra tijd moeten maken wi. Kga da zeker doen
|
|
|
Post by Petrol on Feb 15, 2003 11:22:24 GMT 1
'k heb nog nikske kunnen rijden en vandaag ga ik ook genen tijd hebbe, hoop da'k morge toch een paar rondjes zal kunne rijde voorda'k online ga
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 15, 2003 16:42:17 GMT 1
Bon... dan ga ik jullie even jaloers maken met de mededeling dat ik net 2 uur getraind en aan mijne setup gewerkt heb. ;D
Resultaat is wel iets minder. Ok, Mexico, hoewel ik er graag op rij, is niet mijn beste baantje, maar ik had wel verwacht iets sneller dan 1m50.82s te zijn. Nieuwe persoonlijke besttijd voor de Brabham, dat wel, maar om daar nog ne sekonde of zo af te rijden zie ik niet direkt zitten.
Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 16, 2003 8:10:03 GMT 1
wahoooo, jantje, k'ga mij jeunen het volgende seizoen , k'heb nu ne keer een paar trainingen gedaan in de lotus , en voel dus merkelijk een verschil in mijn haalbare tijden t.o.v. de honda.K'heb gisteren mijne pb verbeterd met bijna een seconde. 1.48.82 Kheb het circuitje door, ge moet er vreeed ontspannen kunnen rijden , en u rustig van de ene draai in de andere leggen . Het was nu gisteren een ronde waar ik absoluut niet van gedacht had dat ik zo vlug zou zijn , dus ik denk dat ik er nog zeker een paar tienden af zal krijgen .
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 16, 2003 11:57:52 GMT 1
En ik geraak nog altijd niet onder de 1:49.5 En ik voel in tegenstelling tot andere circuits dat het niet veel sneller meer kan. We zullen zien wat de race geeft, ik ga er misschien nog wa vanaf doen, maar ik ga het blijkbaar moeilijk krijgen vandaag.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 16, 2003 13:32:30 GMT 1
En ik geraak nog altijd niet onder de 1:49.5 En ik voel in tegenstelling tot andere circuits dat het niet veel sneller meer kan. We zullen zien wat de race geeft, ik ga er misschien nog wa vanaf doen, maar ik ga het blijkbaar moeilijk krijgen vandaag. hier is uw kans Moerie!
|
|
|
Post by Moerie on Feb 16, 2003 15:06:44 GMT 1
hier is uw kans Moerie! Denk et nie Peter. Kheb nog nie veel getraind Just paar rondekes, tis wel leuk maar frustrerend, ge moet zolang wachten tot ge volledig gas kunt geven. Noppe is blijkbaar snel met de lotus op Mexico. Ik leer vlug é, dus we zien wel Maar kga allezins mijn kans nie laten liggen wi. Dus we zien wel zoals ik al eerder zei
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 16, 2003 21:19:33 GMT 1
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 17, 2003 1:36:55 GMT 1
Da was een neige race voor mij.. faire aktie in de eerste ronde en dan een gevecht in regel met Mario tot hij een foutje maakte in de haarspeld.
Van bij mij uit gezien leek het of dat ik, door toedoen van warp, hem een tik gegeven had, maar mijn verbinding leek mij wel in orde. In de verwarring reed ik los over dienen band die midden in die haarspeld staat, maar gelukkig zonder veel schade.
'k Had al moeite met geconcentreerd te blijven toen ik ietske daarna op de een of de andere manier voor Wim zat bij het uitkomen van de Esses. Te laat ingestuurd, te wijd en een vrij harde smak in de vangrail, maar ik was redelijk op snelheid voor te Peralta. Ik denk niet dat ik te vroeg geremd heb of de Wim de pas afgesneden heb, maar hij heeft toch de Cooper in een spin moeten gooien om mij te vermijden. 'k Weet nie of da mijn fout was maar toch sorry e Wim.
Uiteindelijk 5des gefinished... beter dan ik verwacht had,
Allez hop, 't is hopen dat de meesten zich kalm kunnen houden als 't volgende zondag voor 20 ronden is.
Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2003 7:38:10 GMT 1
ik ga het ook proberen kelm te houden op de race volgende weeek . K'heb nu gisteren één fout gemaakt waar ik een beetje beschaamd voor ben en dat is wim een duw gegeven in de haarspeld . Had juist shift r gedaan , en had hem niet zien komen ( warschijnlijk door een beetje warp), en in combinatie met mijn koude banden kon ik hem nie meer ontwijken . Jan , wat voor pc heb jijj, je hebt bllijkbaar ook problemen aan de haarspeld . de haarspeld is voor mijn pc de moeilijkste draai om in beeld te brengen ,vanaf er een andere auto in de omtrek is. De andere draaien ook een beetje maar zo erg nie als in die haarspeld . Ik denk dat mijn disco's van vroeger ook een beetje te maken hebben met mijn pc. kzal eens beginnen informeren om hem een upgrade te geven , maar k'ga eerst moeten weten wat het beste zal zijn
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2003 8:30:25 GMT 1
Goeiemorgen,
Toffe race gisterenavond en een van de beste die ik al gereden heb. De kwalificaties gingen in het begin slecht, maar in het tweede kwartier al een heel stuk beter en bekroond met een nieuw pr (van 1.51.80 naar 1.51.37). M'n avond was al goed (doe de laatste tijd m'n best om m'n ranking naar beneden te krijgen, dus alle beetjes helpen).
Dan de race. Bij de start zag het een fractie van een seconde naar uit dat ik Jan kon inhalen, maar dat ging niet door (moest uitwijken, kwam op het gras en de vogel was gevlogen; niet voor lang echter). In de chicane gaat het voor enkele mensen verkeerd, maar ik kan er niet van profiteren, omdat ik net iets te ver achter lig. Bij de volgende bocht gaat Jan wel heel traag en ik haal hem langs buiten met een sierlijke beweging in. Dat was het begin van een leuke strijd. Op sommige stukken liep ik uit, op andere maakte hij het verloren gegane terrein helemaal goed. Bij het begin van de Esses vliegen er bolides in de lucht en in het rond en ik kan ze net ontwijken; een serieuze plaatswinst dus (en maar hopen dat ik er niet meteen af ga, wat ik in dergelijke gevallen wel eens durf doen). In de 5de ronde staan er een Ferrari en een Lotus stil als wij eraan komen geraasd. De Lotus vertrekt net voor ik er voorbij kan en een ronde lang zit ik in een sandwich tussen Peter Raemen en Jan Verschueren. Exact een ronde later, op dezelfde plek gaat het dan fout voor mij : net iets te vroeg te veel gas en m'n wagen schuift naar rechts op de "borstwering". Gelukkig maken m'n achterwielen nog contact met het asfalt en kan ik hem in achteruit zetten.
Bij het begin van de volgende ronde blijk ik een respectabele voorsprong te hebben op m'n achtervolger (Raemen, opnieuw hij), maar omdat ik het ritme wat kwijt ben, doe ik het erg kalm aan en hij maakt zienderogen terrein goed. Alweer bij de haarspeldbocht neem ik het zekere voor het onzekere en laat veel ruimte. Een bliksemsnelle blik naar rechts bevestigt m'n vermoeden : Peter is in het gat gedoken, maar maakt dan dezelfde fout als ik een ronde eerder, dus ik er opnieuw langs (hij herstelde zich ook wel veel sneller). Dus dan een rondje met Peter op m'n hielen, die daarna afhaakt. Bij het ingaan van de voorlaatste ronde kom ik vrij hard tegen de vangrail in bocht 1 terecht, wat Wim Hendrix de kans geeft dichterbij te komen, maar ik blijf hem toch voor tot de finish.
6de plaats was meer dan verhoopt, leuke wedstrijd, goede gevechten, in plaats van gewoon uit de weg te gaan voor de snellere mannen verdedig ik m'n plaats (was vroeger wel eens anders) en gezien waar ik redelijk wat tijd verlies t.o.v. anderen (eerste bocht zeker). ' t Was de moeite wat mij betreft.
Vreemd trouwens dat er bij jullie zoveel incidenten zijn in de eerste ronde. Bij de TVRL is dat minder, maar ja, daar staat ook heel wat minder op het spel.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2003 11:09:27 GMT 1
Ik denk niet dat ik te vroeg geremd heb of de Wim de pas afgesneden heb, maar hij heeft toch de Cooper in een spin moeten gooien om mij te vermijden. 'k Weet nie of da mijn fout was maar toch sorry e Wim. =--- Hey Jan, Geen probleem, het was niet je fout... Ik was je al een tijdje aan het achtervolgen en begon steeds dichter te komen... Toen zag ik je op het einde van de esses te breed uitkomen en kwam ik plots veel dichter... Ik wou dicht genoeg zitten om het rechte stuk in de slipstream te zitten maar bij het ingaan van peralta was ik gewoon te snel... Als er niemand voor mij was geweest, haal ik de wagen door de bocht maar ik wou je niet van de baan rijden door mijn ambitieus manouvre dus heb ik de wagen in een spin gegooid om je te vermijden... Eerst dacht ik dat ik je toch geraakt had maar gelukkig was dat niet het geval... Tom, ik vind het raar dat je me niet gezien hebt... Ik zag u in mijn spiegels, ik was volledig voor u... Ik zag je komen en ben nog wou nog wat breder door de hairpin gaan om een crash te vermijden maar je kwam gewoon veel te snel:-( Ik moet eerlijk toegeven dat ik een beetje pissed was gisteren want na dat incident was de fun er een beetje af voor mij... Anyway, Tom, bij deze is het vergeven, ik heb ook al fouten gemaakt... 'k Heb het gisteren tegen Tim na de race ook nog gezegd: iedereen maakt fouten, ik heb Steven er ook op een domme manier afgereden op Le Mans. In feite is dat niet ZO erg, zolang ge er maar uit leert en ge elkaars fouten vergeeft... 'k Wil nog effe mijn persoonlijke mening kwijt over iets... Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vind de starts nogal agressief. Ik heb nog maar 2 races met jullie gereden en in Le Mans was het een puinhoop (mede door 1 van onze Nederlandse vrienden) en gisteren in T1 was het meteen ook al redelijk heet... Ik heb het linksdraaiende deel van de chicane moeten afsnijden om erger te voorkomen en ik denk dat Jan me gevolgd is, ik zag in ieder geval ne Brabham mijn spoor volgen in mijn spiegels:-) 1 van de eerste dingen die ik geleerd heb is: de race wordt niet gewonnen in de eerste bocht en dat hou ik altijd in mijn achterhoofd als ik ergens aan de start kom... Accidents do happen maar het is spijtig als ze door stommiteiten gebeuren. Wim
|
|