Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Jul 27, 2002 12:38:56 GMT 1
WE WANT ONLINE RACING COMPETITION DUDE
geef es wa uitleg van wanneer en hoe ...
moeten we teams maken?
GIVE ME MORE
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 27, 2002 12:52:11 GMT 1
We gaan da moeten afspreken hé, volgens mij is de zondagavond rond 20u de beste dag, ik stel voor om volgende week zaterdag de 1e race te doen, zonder punten. (ik weet nog niet of dat gpl of nascar zal zijn, kzal daar misschien een poll over starten, maar met 2 leden... ) gewoon voor de fun. Past dat uur niet voor sommigen, dan moeten ze dat hier maar laten weten, we zijn met niet veel dus gaan we daar een oplossing voor zoeken in de mate van het mogelijke. Ik was 1st van plan om nergens punten voor te geven omdat we geen vast schema zouden hebben of we nu gpl of n2002 spelen, maar mensen gaan iets minder opgejaagd rijden als er punten te verdienen zijn. Dus ben ik van plan om een kampioenschap van gpl en nascar apart bij te houden. Daarvoor ge ik wel de hulp van een paar mensen nodig moeten hebben omdat dan de raceuitslagen goed gaan moeten gevold worden. enfin, meer ideekes later, want kga nu naar de F1 gaan kijken
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Jul 27, 2002 14:33:43 GMT 1
Wel ik zou het zeker een kampioenschap maken. Een beetje zoals F1 nu qua punten indeling. En dat van de tijden enzo bijhouden da is toch "no sweat"
Normaal gezien kan je dat zo doen, Op het einde van de race saven en openen in replay analysor. Daar kan je alles op zien. Enfin, ik wil dat anders wel doen, die tijden bijhouden enzo. Kga sebiet s zien hoe dat precies zit.
Meer later %20%3A%29
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Jul 27, 2002 14:37:29 GMT 1
En de'n tom dan? Da is dan al 3.
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 27, 2002 14:47:31 GMT 1
en junior, is 4 ;D
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Jul 27, 2002 14:56:07 GMT 1
Hehehehe Is junior nog maar 4 srry was maar een grapke (nen domme grap zoals altijd)
|
|
|
Post by Tomini on Jul 27, 2002 15:01:31 GMT 1
jaja t'ga verzeker gaan nui
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 28, 2002 4:59:32 GMT 1
en gotje binnenkort is dan al 5. da is dan een jaar ouder als ik T ga wel sjiek zin als we regelmatig rijden zo kan iedereen binsteen wa trainen en bijleren van andere. En zo heb je ook een doel om je te verbeteren .Een beetje competitie kan geen kwaad.
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Jul 28, 2002 13:22:07 GMT 1
Jah maar ik heb wel een probke
Als we voor punten gaan rijden en we beginnen binnenkort al dan wordt het moeilijk want rond de 13 augustus ga ik op reis...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 28, 2002 14:38:52 GMT 1
Ik kenne daar een goeie oplossing voor: Nie op congé gaan ;-) blijf thuis ;D ;D ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 28, 2002 14:42:08 GMT 1
Groot gelijk noppe!!!!!!!! GPL is een van de dingen die een noodzaak zijn int leven en daarvoor blijft ge dus thuis
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 28, 2002 16:19:09 GMT 1
Iedereen ga wel eens ne race missen, dus das geen ramp zeker.
Hoelang zijt ge weg? we gaan nu en dan ook ne nascar race hosten dus dan kunne nwe ons misschien daarmee bezighouden als ge weg zijt
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Jul 28, 2002 16:26:15 GMT 1
2 weken misschien 3
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 29, 2002 17:03:25 GMT 1
Henne, ik benne een weekend op de drie naar frankrijjk , en dus ga kik der ook nui en ton een missen , en trouwens, ge rijd toch al tamelijk goe in gpl da een koerske minder nie fataal ga zijn voor gij ;-)
|
|