|
Post by Petrol on Jan 17, 2003 14:35:58 GMT 1
komt in orde!
(ge hebt wel den Alfa 147 mod nodig om 'em te kunne teste)
|
|
|
Post by Moerie on Jan 17, 2003 18:34:08 GMT 1
Hehe, ge maakt mij vrij benieuwd wi Peter. Kwil et ook wel ns testen
|
|
|
Post by Petrol on Jan 17, 2003 23:31:16 GMT 1
't is al opgestuurd!
'k heb ook nog nen hele plezante Fiat Abarth 1000TC gemaakt, 112pk en 583kg! ongeveer 1.5MB, geïnteresseerd?
die heb ik ook naar nen Hollander gestuurd die aangeboden had om die te testen, want die raced zelf met dien auto!
en als ge vindt da ze ongeloofelijk slecht rijde, zegt da dan, dan probeer ik ze eerst goe te krijgen voorda 'k mijnen tijd gaan steke in de ander auto's ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 18, 2003 20:14:16 GMT 1
Kheb nu met een aparte install van f1 2002 en enkel de M3 mod de Cortina aan de praat gekregen, en het werkt perfect. Tof bakske. Der is nog werk aan de grapghics en de sound maar de physics zijn al zeer geloofwaardig, hoewel ik wel denk dat de Cortina te laag bij de grond ligt en misschien staat hij toch ietskes te stevig op zijn poten. Als ge ne cortina in actie ziet heft hij nog graag eens een pootje op. T'is mijn mening, anders is het zalig rijden daarmee.
|
|
|
Post by Petrol on Jan 18, 2003 20:50:49 GMT 1
ik heb u in totaal 2 soorten physics opgestuurd hé, de eerste vond ik zelf ni zo goe, maar daar heeft hij een veel zachtere ophanging, meer bodyroll, en meer overstuur, de hoogte kunt ge in het setupmenu zelf veranderen, default is da 10cm, 'k heb er nu ene gemaakt die zowa tussen de twee zit en die vind ik het beste, 'k zal die ook nog 'ns opsture, de graphics in de HTCC mod zullen veel beter zijn, dees is gewoon nen auto die da'k zelf gemaakt heb... 'k ben al content dat 'em globaal al goegekeurd word
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 18, 2003 21:38:14 GMT 1
Enkel jammer dat het nie mogelijk is om die wijzerkes op het dashboard te doen werken
|
|
|
Post by Petrol on Jan 18, 2003 22:19:15 GMT 1
Enkel jammer dat het nie mogelijk is om die wijzerkes op het dashboard te doen werken da's waar, ze laten werken da lukt helemaal ni en als ik ze gewoon importeer dan dan heb ik om één of andere reden een doorzichtige cockpit...
|
|
|
Post by Moerie on Jan 19, 2003 12:27:00 GMT 1
Nice Peter!!! Kheb er al ns meegereden wi Tis nog tof bakske om mee te rijden wi, konstant opletten of ge ligt in decor. Tis zoals den Tim zegt, ge moet em laten glijden uit de bochten. Allezins goe bezig. Nog wa de graphics en het geluid verbeteren zoals den Tim ook al zei!! Tis wel tof dat ie bokt in de bochten. Of als ge hard moet remmen, dan bokt ie over de voorwielen vooruit, nice!!
|
|
|
Post by Petrol on Jan 21, 2003 0:03:25 GMT 1
Tim, dien Abarth zal ik morgen sture, 'k ga nog efkes wachte tot hij af is, 'k heb m'n nog maar eens verbeterde versie terug opgestuurd naar dien Abarth racer, en ik wacht nu op z'n commentaar, da bakske rijdt helemaal anders dan de Cortina, maar ook véél fun
|
|