|
Post by Timpreza on Aug 7, 2002 2:20:31 GMT 1
users.pandora.be/tim.vanhee/VRL/GPL/HOMESITEVRL.htmals iedereen die zou willen in zijn favorieten steken. Hier zullen alle raceverslagen en aankondigingen inkomen. Daarom dat ik het 'aankondiging en resultaten forum' meegegeven heb met het grof huisvuil. Nen dikken merci aan Henne, de layout is meest van hem, samen hebben we der een paar lange frustrerende dagen werk aan gehad. Zonder Henne zou die site er nie gekomen zijn. De site is nog lang niet af, maar we zijn al goe op weg, zolang ik ideeën heb zullen er paginas bijkomen.
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Aug 7, 2002 2:28:03 GMT 1
yep yep yep 25 uur werk en thx an den Tim die gezegd heeft hoe hij het ongeveer wou
|
|
niki
Newbie
Dominique Duthoo
|
Post by niki on Aug 7, 2002 13:16:59 GMT 1
Proficiat gasten! 't Ziet er de max uit. 't Raceverslag met de black&whites is supercool! niki
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 7, 2002 18:57:53 GMT 1
Diene site is dik in orde meer en minder moet da nie zijn BTW :zalig raceverslag
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 7, 2002 22:49:21 GMT 1
Toettoet, tmoe nog meer zijn. Kben nog altijd druk bezig
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Aug 8, 2002 4:07:11 GMT 1
Timme timme timme, ge gaat et nooit leren é. Die link in uw onderschrift mag weg é
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 8, 2002 5:17:04 GMT 1
dedju toch.... (hoera 100ste post )
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Sept 16, 2002 15:51:16 GMT 1
WTF is da nu??? 20 uur werk lekker in de vuilbak gesmeten?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 16, 2002 16:29:17 GMT 1
henne blijf ne keer rustig, iedereen doet veranderingen , en goe moet leren aanvaarden dat er iets nieuws en beters opkomt dan vroeger , t'is azo ook met de otto's, ze werken der uren aan , en een beetje derachter maken ze een nieuw model . dus cool down
|
|
|
Post by Petrol on Sept 16, 2002 18:27:35 GMT 1
de site en 't verslag zien er goed uit, knap werk! 'k zal de volgende race wa competitiever probere zijn, met de Lotus zal da wel lukke, dan hebt ge wa meer om over te schrijve!
|
|
|
Post by Obi-Jan on Sept 16, 2002 21:06:32 GMT 1
'k Wil niks zeggen, maar als ik een mug mag ziften : op de puntenpagina staat mijne naam verkeerd gespeld. Voor de rest niets dan lof.... opnieuw een zeer goeie samenvatting van den Tim. Diene mens heeft talent... en nie alleen voor simracen. en nog proficiat met uw kampioenschap, he! Jan. =----
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 17, 2002 12:41:35 GMT 1
Fixed... Sorry daarvoor. Kantklossen? ;D
|
|
|
Post by FleaBite on Sept 17, 2002 13:14:27 GMT 1
zeg, als ge een geautomatiseerde site wilt, ik ken zowel PHP als ASP he (maar dan zou je wel een andere host moeten vinden, maar enfin, da's een kleine moeite). 't is maar een kleine hint he
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 17, 2002 17:54:02 GMT 1
Ik denk dat we voorlopig wel goed zitten met de site. Voor mij moet het zeker niet meer zijn, ik vind het al geslaagd. Kheb geen idee wa die PSP en ASP doen of wat een geautomatiseerde site inhoud... Als ge suggesties hebt laat ze maar komen, maar ik zal jullie alvast al doorverwijzen naar Donny daarvoor, die 100% verantwoordelijk is voor de layout, en die heeft daar blijkbaar veel meer verstand van dan ik
|
|
|
Post by FleaBite on Sept 17, 2002 19:38:38 GMT 1
PHP en ASP zijn scripting talen. Kort uitgelegd houdt het gewoon in dat als de site in PHP of ASP geprogrammeerd is, je niet meer aan de HTML code moet prutsen om de site te updaten (of in frontpage, whatever). Nieuwsartikelen kan je dan posten met een webformulier zoals hier op dit forum. Ook als er bijv. nieuwe racers bijkomen, hoef je geen extra pagina voor hem/haar te maken. Je vult alles netjes in, en ziedaar, zijn/haar pagina is direct beschikbaar en online. Je kan ook extra features erin steken zoals polls. Oh, en aan de lay-out zou ik niet raken, natuurlijk. Die is zeer goed zoals hij is.
|
|