|
Post by oracle on Feb 4, 2012 21:58:59 GMT 1
Om een hogere licentie te behalen moet je twee condities vervullen namelijk een SR(safety rating) hoger dan 3.0 en een aantal gereden races of time trials: MPR(Minimum Participation Requirement).
Om u SR omhoog te krijgen moet je eigenlijk zoveel mogelijk rondjes draaien in races zonder incidenten zoals off track, loss off control, pit fouten etc dit tijdens warmups en de race zelf.
Om MPR te vervullen moet je wel races of time trials rijden die mee tellen voor uw MPR, niet alle combo's voldoen hier aan.
En promoveren is op bepaalde dagen, die staan aangegeven op de kalender.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 5, 2012 9:32:34 GMT 1
rodney : practice telt niet mee voor uw safety rating of iets anders
|
|
|
Post by rodney on Feb 5, 2012 10:59:48 GMT 1
ok thx
|
|
|
Post by Filip Verbert on Feb 5, 2012 17:45:37 GMT 1
Dashboard selecteren Frank. In je hoofdmenu van iRacing. Daar kan je alle sessies selecteren, wagens, oval, road,.... Leuk dat je rijdt, ik volg je .
|
|
|
Post by Knarf on Feb 5, 2012 18:44:06 GMT 1
Vandaag toch eens een goei resultaat pogen neer te zetten. Redelijk wa practice gedaan nu. Daarstraks echter gemerkt in een race dat ge niet te hevig moogt terugschakelen. Hing toen mooi 4de
|
|
|
Post by Knarf on Feb 5, 2012 21:01:13 GMT 1
Kunt ge uit de SCCA Ford eigenlijk benzine laten ? Ik zie alleen maar suspension menu ofzo in de garage. Maar als ik zo een raceke doe van 14 ronden heb ik na de race nog voldoende naft voor 50 ronden over. Net raceke gedaan. Niet veel spanning. 8ste op de grid, 2 man gepakt bij de start en dat was het dan Maar wel content.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Feb 5, 2012 21:36:10 GMT 1
Ja is er geen optie om je aantal liters te wijzigen in je garage-menu? Toch wel? Voor je eerste race niet slecht he Frank, werd er clean gereden?
|
|
|
Post by Knarf on Feb 5, 2012 22:43:43 GMT 1
Heb nog eens liggen zoeken maar kan nergens fuel settings vinden. Is niet mijn 1ste race met iRacing hé Filip. Heb vroeger nog iRacing gedaan en zit nu aan race 25 ofzo. Gisteren had ik ook een race gereden, en deze middag ook ergens. Die van gisteren ging heel goed tot er iemand de baan overvloog na een incident recht op mijne auto. Deze middag te snel terug geschakeld en engine blowup (wist niet dat dat kon). Maar alle 3 races reed iedereen wel proper ja. iRacing is ook veel vooruit gegaan de laatste 2 jaar, zeker met die Skip viel me dat op. [/img] Attachments:
|
|
|
Post by Filip Verbert on Feb 6, 2012 0:34:12 GMT 1
Ja dat wist ik hoor Frank, maar je eerste race na een hele periode zeker? Inderdaad vreemd dat daar geen fuel optie staat.... Misschien eens op het forum zetten.
|
|
|
Post by Mee on Feb 6, 2012 0:55:16 GMT 1
Bij de Solstice en de Legend (oval) kun je ook geen benzineniveau instellen. Die SCCA Ford is ook een rookie wagen dus ik vermoed dat die optie daar idd ook niet in zit...
|
|
|
Post by Knarf on Feb 6, 2012 7:51:02 GMT 1
Ik vermoed het ook niet dat het gaat...
Is wel geen rookie auto. Bij de één Solstice staat dit expliciet erbij (ROOKIE). Misschien wel rookie events die ik zit te doen.
In ieder geval straks eens proberen wat met de Skip te rijden. Want vanaf morgen kan ik die 3 weken niet gebruiken omdat ik de circuits niet heb (dus dan rijdt ik maar wat SCCA/Solstice/Mazda). En wat nieuwe content kopen vind ik er echt wel over van prijs. Ge zit snel aan €50. En ik amuseer me nog grondig met de content die ik heb dus...
|
|
|
Post by Filip Verbert on Feb 6, 2012 16:07:24 GMT 1
K heb een ART server gestart voor 6u. De dp riley op VIR Grand East.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 6, 2012 19:50:23 GMT 1
Nu vind ik bij die Skip ook al geen manier om de naft eruit te laten ? Dat is toch zeker geen rookie auto want die moet je zelfs kopen ?
|
|
|
Post by Mee on Feb 6, 2012 20:37:09 GMT 1
Da's niet meer normaal .
|
|
|
Post by Knarf on Feb 6, 2012 20:41:18 GMT 1
ha gevonden... Bij suspension settings bij rear... Wat een vreemde plek. Bij de SCCA staat het daar niet. Nog eens alle opties nalezen.
|
|