Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 24, 2010 23:13:37 GMT 1
Prachtig filmke en yes I'm a fanboi
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jan 22, 2011 12:05:01 GMT 1
Prachtige overwinning van Tim Claessens in de F1 op Spa. www.art-simracing.beHij was beter dan enkele division 1 rijders! ;D
|
|
|
Post by Cedric on Feb 14, 2011 9:16:50 GMT 1
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Feb 14, 2011 20:30:47 GMT 1
Gratis? Doen zou ik zeggen. Al dat ik ook moet zeggen dat ik meer dan een maand nodig had om het goed te vinden. De rookie series waar je in het begin terecht komt kunnen nogal.... frustrerend zijn. Wil je het goede in iRacing tegen komen, kost het je centen en geduld.
|
|
|
Post by naish on Feb 15, 2011 7:39:33 GMT 1
Ik zou het ook doen.
Ik ben ook weer begonnen met iRacing. De content staat er toch en de prijs van een abonnement valt erg mee.
Je moet gewoon rustig (lees slim) de auto's en banen verzamelen.
Deze week rijdt de DP op Spa, maar wat een fps killer is dat. Gisteren even geoefend. Ook Spa is echt moeilijk...
|
|
|
Post by Knarf on Feb 15, 2011 10:03:45 GMT 1
Gratis zou ik het ook nemen maar ik heb dat al eens gedaan. Ik had toen een Radical en een Skip Barber er ook gratis bij. Vooral die Radical vond ik leuk. En die spec racer vond ik ook leuk.
|
|
|
Post by naish on Feb 15, 2011 20:04:06 GMT 1
|
|
droopy13
Rookie VRL'er
Steve Claeys
|
Post by droopy13 on Apr 13, 2011 18:53:04 GMT 1
Interview van Tony 'loose lips' Gardner tijdens de DWC broadcast gisteren. “In April we have an awards system coming out, where you'll earn 74 different awards at this point. We'll have the damage repair completed for every car. We're going to do a teaser release for the new tire model. That looks like it's going to go. We're going to roll it out for the Nationwide car and probably a road car as well. The new Nationwide car will be in the build, if you own the existing Nationwide car you will get that for free. We're going to roll out the Okayama track in Japan, we're going to give that away to everyone for free. New graphics for Skip Barber car, we'll start some animation in the sim in this build. New telemetry tools coming out, the list goes on and on. There's a hundred small things in this build, a lot to do with hosted racing. You can schedule hosted racing a year in advanced. You can pick different sessions for hosted racing or private league racing, two hours sessions, four hour session, six hour sessions, a bunch of things like that. The July build is the real big one though with the new tire model launching, heat racing. We're going to roll out some driver aids for hosted sessions and certain series. Major aero changes, these drivers will be able to drive the high line so much better. So we're real excited about that, obviously really excited about the tire model. The Suzuka track, Iowa, the Ford GT car, LMPT2 car coming out in that build. The list goes on and on, there is a lot coming out this summer.”
|
|
|
Post by Knarf on Apr 13, 2011 21:23:21 GMT 1
Ik vind het eigenlijk wel zeer jammer dat ik niet kan zien hoeveel volk er online is met welke auto's enzo. Dat gaat alleen als ge member zijt. Tijdens mijn periode als member waren er niet bepaald veel mensen online. Als ik dat al eens kon zien dan kunt ge toch beter beslissen om nog eens een paar maanden te nemen. Nu ben ik niet echt geneigd om dat nog eens te nemen.
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 13, 2011 22:21:38 GMT 1
Feit, die community is erg gesloten. Als buitenstaander heb je echt geen inkijk op wat er gebeurd. Hun forum is ook niet toegankelijk, terwijl dat net dingen zijn die mensen zin doen krijgen om deel te nemen. Da's een mes dat aan 2 kanten snijdt natuurlijk, t'is nog zo handig voor iRacing zelf om geen buitenstaanders toe te laten op hun forum, dan hou je enkel de fans over.
|
|
droopy13
Rookie VRL'er
Steve Claeys
|
Post by droopy13 on Apr 15, 2011 19:52:04 GMT 1
De results enzo zou je wel openbaar kunnen maken, nu kan je dat ook aan niemùand laten zien.
Maar ge pakt nu toch geen abbo op het spel omdat er 5.00 man op zit ipv 2000. De races zitten meestal goed vol, natuurlijk moet ge een beetje kijken wanneer ge wilt racen maar laat namiddag of avond is geen probleem normaal.
|
|
|
Post by Knarf on Apr 15, 2011 20:28:05 GMT 1
De races zitten meestal goed vol, natuurlijk moet ge een beetje kijken wanneer ge wilt racen maar laat namiddag of avond is geen probleem normaal. Toen ik mijn maand gratis had was dat zeker niet zo. Daar waren auto's waar ik altijd alleen of met 2 maar zat.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Apr 16, 2011 16:51:55 GMT 1
Er zijn natuurlijk populaire en minder populaire auto's bij. Ik ben een half jaar thuis geweest en overdag is het idd niet echt druk op de meeste servers. Buiten de rookie series (mx-5) en de trucks (oval) is het overdag bijna niet mogelijk een gevulde race te hebben. 's avonds daarentegen zitten in de meeste series altijd wel volk en zijn de races beter gevuld. De V8 supercar raad ik je wel serieus af, want dat is een ramp op europese uren. (spijtig genoeg)
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 20, 2011 0:54:17 GMT 1
De V8 supercar raad ik je wel serieus af, want dat is een ramp op europese uren. (spijtig genoeg) Mja idd, ik dacht dat dat net de wagen ging zijn waar ik het meeste in ging racen.... heb maar 1 race ermee gereden en dat was in't begin vlak na de release ervan
|
|
|
Post by covids on Apr 21, 2011 6:37:56 GMT 1
|
|