hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on May 4, 2007 21:14:20 GMT 1
De titel zegt het allemaal eigenlijk. Schitterend, 1 installatie en je hebt een geupdate versie van GPL op je PC, met pribluda en al ( Jan ) Enkel je cd bij de hand houden en alles staat er weer. Net een paar rondjes gedaan op Monza: het blijft toch wel echt een ijzersterke sim. gplps.org/wb/pages/projects/gpl-installer.phpVoor de LCD schermen is er ook een resolutie hack die je GPL op de meest uiteenlopende resoluties laat draaien. Ik wil best nog wel eens wat races GPL rijden hoor........
|
|
|
Post by jansongpl on Oct 8, 2007 10:16:51 GMT 1
yep !
Ik heb hem gisteren herinstalleerd en dikke fun gehad maar alleen die FF van de G25 blijft flink storen. Hij begint vanzelf te trillen.
|
|
|
Post by Nolle on Oct 8, 2007 10:50:23 GMT 1
awel ik ga die ook eens opnieuw installeren het énige wat me spijt is dat ik al mijn vroegere setups kwijt ben , dus mocht er iemand zijn die zijn setups bewaard heeft dan héél graag die setups
|
|
|
Post by jansongpl on Oct 8, 2007 13:24:04 GMT 1
misschien staan er nog op de gmail ! Ik zal eens in mijn oude pc zoeken
|
|
|
Post by fragske on Oct 8, 2007 21:25:17 GMT 1
ik wil ook wel es mee rijden Maar ik weet ni of ik jullie gaan kunnen bijhouden
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Nov 11, 2007 16:40:10 GMT 1
Heb enkel de demo 2 keer gespeeld. heb het volledige spel niet. Kan ik dan ook die installer gebruiken?
|
|
|
Post by Nolle on Feb 10, 2008 8:18:31 GMT 1
awel ik ga die ook eens opnieuw installeren het énige wat me spijt is dat ik al mijn vroegere setups kwijt ben , dus mocht er iemand zijn die zijn setups bewaard heeft dan héél graag die setups ik blijf dat vervelende probleem hebben met het geluid , van zodra de motor in toeren komt is het niet meer aan te horen , precies een naaimachine
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 10, 2008 10:36:44 GMT 1
Was dat niet iets met hardware acceleratie uitschakelen of zo?
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Feb 13, 2008 11:15:50 GMT 1
awel ik ga die ook eens opnieuw installeren het énige wat me spijt is dat ik al mijn vroegere setups kwijt ben , dus mocht er iemand zijn die zijn setups bewaard heeft dan héél graag die setups ik blijf dat vervelende probleem hebben met het geluid , van zodra de motor in toeren komt is het niet meer aan te horen , precies een naaimachine Ge moet de hardware acceleratie van Uw geluidskaart op minimum zetten. Waarschijnlijk hebt ge een Soundblaster want die zijn daar gevoelig aan. Wat bij mij helpt en veel simpeler is, is gewoon in game, bij option, de "number of sounds" wat terugschroeven. 14 of 15 in plaats van 16. Timo
|
|
|
Post by Nolle on Feb 13, 2008 12:25:33 GMT 1
oké , ik ga die tips voor het geluid wel eens proberen maar momenteel té druk met rFactor ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 30, 2008 14:37:17 GMT 1
Hallo allen, hier nog een die even uit de doden opstaat. Wij hebben enkele weken geleden een serieus computerprobleem gehad en in de winkel hebben ze (per ongeluk zal ik maar zeggen) er een nieuwe versie van XP op geïnstalleerd zonder te back uppen. Gevolg laat zich raden : alles kwijt. Nu hebben we dus Windows XP Professional. Hoe moet ik te werk gaan om GPL daar opnieuw op te installeren ? Gewoon als bij Windows XP ? Zo ja, hoe moet ik de schijfcompressie dan uitzetten ? Zo neen, hoe dan ? Alvast bedankt ! Aanpassing : misschien best eerst eens lezen wat er op de in het eerste bericht vermelde website staat.
|
|
|
Post by Mee on Dec 6, 2008 19:09:28 GMT 1
Ik ben daarjuist GPL geïnstalleerd met de installer, maar ik heb nog een probleempje: Die installer installeert ook het programma rastchanger, waar ik blijkbaar de resolutie/aspect ratio kan mee veranderen. Mijn scherm is echter 16:10 (1440*900) en die verhouding staat er niet tussen...
Iemand een oplossing?
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 6, 2008 23:50:37 GMT 1
Ik ben daarjuist GPL geïnstalleerd met de installer, maar ik heb nog een probleempje: Die installer installeert ook het programma rastchanger, waar ik blijkbaar de resolutie/aspect ratio kan mee veranderen. Mijn scherm is echter 16:10 (1440*900) en die verhouding staat er niet tussen... Iemand een oplossing? Lees de 2de bladzijde van de "GPL 10-jarige jubileumcompetitie"-thread eens... Rasterizer via e-mail onderweg.
|
|
|
Post by Nolle on Dec 1, 2009 15:56:12 GMT 1
voor diegenen die setups zoeken : forum.rscnet.org/showthread.php?t=65007of direct ernaartoe : www.sim-replays.de/html/gpl.htmondertussen eens de ganse zwik geïnstalleerd en alleen al dat aanzwellend geluid van die motoren doet me verlangen naar vroeger in de VRL , het zal toch altijd een speciale sim blijven toch een vraagje : ik heb dus een HD monitor in de resolutie 1920 x 1080 met een ATI videokaart , ik geraak er niet uit hoe ik nu juist de grafische instellingen moet doen... wat moet ik gebruiken : D3D of "openGl" , indien ik die "rastchanger" gebruik welke instelling moet ik juist gebruiken ? en als ik die "rastchanger gebruik , moet ik in GPL zelf dan ook nog instellen ? alvast bedankt voor eventuele hulp
|
|
|
Post by Knarf on Dec 1, 2009 18:19:48 GMT 1
|
|