Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2002 13:53:41 GMT 1
Yep idd goe gevoel , het heeft zo toch iets magisch e . Als ik zo begon te rijden en dan ziet ge die kerels me nen negatieve rank en ge kunt uw ogen bijna nie geloven en nu zelf negatief, woohoo En Moerie, d'er voor gaan e! Gelijk da ge rijdt kan het nie lang meer duren
|
|
|
Post by Moerie on Oct 26, 2002 13:58:12 GMT 1
Ja Tom kga er zeker voor gaan en bedankt voor da complimentje.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Oct 26, 2002 16:56:02 GMT 1
Eens da ge de nul voorbij zijt gaat da makkelijker. Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2002 19:26:19 GMT 1
btw, k'heb eindelijk ook ne negatieve rank, k'zitte nu aan -0.106. Spa eeft mij ier deugd gedaan blijkbaar.
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 26, 2002 19:36:54 GMT 1
Alé, ook nen dikken proficiat binst da we bezig zijn! Hopelijk rij ik in de race beter dan vandaag, anders ben ik lelijk gezien!
|
|
|
Post by Moerie on Oct 26, 2002 19:45:30 GMT 1
Noppe ne dikke PROFICIAAAAAAAAAAAT, ge zijt sterk bezig Ja Tim, hopelijk gaat et voor mij ook beter morgen, anders gaak veel punten verliezen!
|
|
|
Post by Obi-Jan on Oct 26, 2002 19:46:44 GMT 1
btw, k'heb eindelijk ook ne negatieve rank, k'zitte nu aan -0.106. Spa eeft mij ier deugd gedaan blijkbaar. Da wordt hier een epidemie... allez, van harte proficiat e Tom!! Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2002 21:55:01 GMT 1
Hey Tom, nog nen keer proficiat he! We gaan den datum moeten markeren, zodat we verjaardagen kn vieren
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2002 22:52:01 GMT 1
jaam tom , maar hopelijk blijven we zo evolueren, want zoals e nu bezig zijn is het beestig verslavend, We gaan ier nog deftig spannende koerskes ebben . Er zouden moeten awards uitrijkingen zijn , want het beste ding dat hier gebeurd is, is het formidabel idee van tim om een league op te richten, want zonder hem stond ik nog positief in rank ; had moerie nog geen pc; had peter nog een barslechte verbinding; enz. ..... Thanks tim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEW VIRUS ALERT!!! ---"VRL"--- Beware of it, when it get's to your mind; the only thing you'v got to do is hold on to your but and race like your life depends on it. HOW BAD HAVE YOU GOT IT VRL: the only drugs who dos not harm men's life
|
|
|
Post by Moerie on Oct 27, 2002 10:56:25 GMT 1
Very very bad ;D
Oh btw Tim kunt ge mijn profiel aanpassen? Bij Leaques moet er nog de Duth racingzone bijkomen en mijne rank is verbetert tot + 18.507 ;D
|
|
|
Post by Petrol on Oct 27, 2002 12:29:23 GMT 1
de VRL is absoluut een enorm goed idee geweest, en ja, Tommen, proficiat hé
Peter
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 27, 2002 12:30:18 GMT 1
Toen ik de originele topic gestart had zei ik dat jullie me maar moesten mailen om updates te laten gebeuren. Als ik men mails check die update ik dat dan meestal direct. Kga me dan eens bezighouden met diene topic te overlezen, en alles dan aan te passen, op den duur word da een soepke en weet ik nie meer wa ik al dan niet geupdate heb. Via mail wis ik dan gewoon de mail van het moment dat de update gedaan is. In het vervolg ga ik enkel nog de mails aanpassen.
|
|