|
Post by Rino on Dec 16, 2014 22:52:47 GMT 1
Velen maken nog geen overstap naar de nieuwere titels en beleven terecht nog plezier aan rfactor. Ook ik ga voorlopig (naast rf2 en AC testraces) nog verder in rF. Bezoek race connect eens en bekijk hun kampioenschappen eens. Zitten interessante kalenders bij. Ook daar zou je in team kunnen rijden, zei het elk in een wagen. Je kan perfect een lmp rijden en je teammate een GT als ik het goed interpreteer. www.raceconnect.com/component/option,com_frontpage/Itemid,1/ Ik ga volgende seizoenen meerijden. -Blancpain GT series (variërend 60 en 120 min races) www.raceconnect.com/content/view/1406/598/-WEC (120 min races) www.raceconnect.com/content/view/1411/603/
|
|
|
Post by MacTuffer on Dec 17, 2014 18:34:41 GMT 1
Velen maken nog geen overstap naar de nieuwere titels en beleven terecht nog plezier aan rfactor. Ook ik ga voorlopig (naast rf2 en AC testraces) nog verder in rF. Bezoek race connect eens en bekijk hun kampioenschappen eens. Zitten interessante kalenders bij. Ook daar zou je in team kunnen rijden, zei het elk in een wagen. Je kan perfect een lmp rijden en je teammate een GT als ik het goed interpreteer. www.raceconnect.com/component/option,com_frontpage/Itemid,1/ Ik ga volgende seizoenen meerijden. -Blancpain GT series (variërend 60 en 120 min races) www.raceconnect.com/content/view/1406/598/-WEC (120 min races) www.raceconnect.com/content/view/1411/603/Ga ik ook eens bekijken.
|
|
|
Post by Rino on Dec 22, 2014 10:45:42 GMT 1
Die WEC mod is dus net uit. Alle WEC wagens uit 2014. Zeer mooi gemodelleerd en de feel zit ook goed. Mag naast enduracers staan.
|
|
|
Post by Dino on Dec 22, 2014 16:55:13 GMT 1
waarom dees niet bij de vrl.....
|
|
|
Post by nicoroman on Dec 22, 2014 18:41:28 GMT 1
Th voor de tip rino, ziet er interessant uit.
Nieuwe pc is geland dus kan er weer tegenaan
|
|
|
Post by Rino on Dec 22, 2014 20:23:46 GMT 1
Th voor de tip rino, ziet er interessant uit. Nieuwe pc is geland dus kan er weer tegenaan De Aston Martins zijn prachtig gemaakt Haast u want de grid is beperkt! LMP1 is zo goed als vol. LMP2 bijna en nog plaats in GT. Dat is voor WES. Blancpain is nog niet open voor inschrijvingen. Aanmelden verreist
|
|
|
Post by MacTuffer on Dec 22, 2014 20:34:29 GMT 1
Th voor de tip rino, ziet er interessant uit. Nieuwe pc is geland dus kan er weer tegenaan De Aston Martins zijn prachtig gemaakt Haast u want de grid is beperkt! LMP1 is zo goed als vol. LMP2 bijna en nog plaats in GT. Dat is voor WES. Blancpain is nog niet open voor inschrijvingen. Aanmelden verreist Ola, moet me dan maar eens gaan inschrijven voor de gt.
|
|
|
Post by Rino on Dec 22, 2014 21:30:53 GMT 1
De Aston Martins zijn prachtig gemaakt Haast u want de grid is beperkt! LMP1 is zo goed als vol. LMP2 bijna en nog plaats in GT. Dat is voor WES. Blancpain is nog niet open voor inschrijvingen. Aanmelden verreist Ola, moet me dan maar eens gaan inschrijven voor de gt. Plaatsen nog open... Lmp1 : 1 Lmp2 : 4 GT : 8
|
|
|
Post by MacTuffer on Dec 22, 2014 21:41:36 GMT 1
Ik snap het niet goed. Je moet een auto kiezen maar bij de GT cars staat enkel een porsche terwijl iemand een Corvette kiest. Ik kan de andere niet vinden... EDIT: ik moet me waarschijnlijk eerst registreren alvorens ik de lijst kan zien...
|
|
|
Post by Rino on Dec 22, 2014 22:00:59 GMT 1
Registreren. Dan kan je na goedkeuring van je registratie (meestal binnen de minuut) alle nodige mods en download doen. Download de WES mod en daar kijken welke wagens er zijn en vervolgens kiezen. Dus ff opschrijven wat je ziet in rF. De Corvette is een C7 trouwens.
|
|
|
Post by pe on Dec 27, 2014 12:08:38 GMT 1
Registreren. Dan kan je na goedkeuring van je registratie (meestal binnen de minuut) alle nodige mods en download doen. Download de WES mod en daar kijken welke wagens er zijn en vervolgens kiezen. Dus ff opschrijven wat je ziet in rF. De Corvette is een C7 trouwens. Amai hier is al goe wa volk van VRL oppost.
|
|
|
Post by Rino on Jan 12, 2015 23:25:28 GMT 1
We gaan het in het juiste topic houden Ja heb mij daar ook geweldig geamuseerd gisteren. P12 Alleen mijn strategie was niet juist . 2 uur rond geracet zonder ook maar 1 deuk in mijn of andere wagen gereden of gekregen. Goei resultaten. Langs ene kant wou ik hier ook wel nog rijden alleen ga ik zeker tijd te kort hebben om beide te rijden. De ene week veel tijd, de andere dan weer te weinig. Ook worstel ik mey het gevoel in mijn stuur tussen rF1 en 2. Bij de 2 voelt het zo goed aan en als ik dan met de 1 ga rijden is er geen gevoel als de wagen uit breekt. Krijg dat maar niet op punt ondanks de vele tips die ik heb gevonden. Zal vooral tussen de oren zitten denk ik. rf2 ffb is idd beter, maar niet dermate dat je in rf1 plots geen gevoel meer heb in de wagen. Rij je een G serie stuur? Anders stuur ik wel eens mijn profiler instellingen door. Zijn voor rf1 en 2 nagenoeg identiek. Alleen de ffb sterkte gaat iets omlaag bij rf1 en bij de rf2 de ffb multiplyer (of zoiets ) op 2.08
|
|
|
Post by pe on Jan 13, 2015 18:05:21 GMT 1
We gaan het in het juiste topic houden Goei resultaten. Langs ene kant wou ik hier ook wel nog rijden alleen ga ik zeker tijd te kort hebben om beide te rijden. De ene week veel tijd, de andere dan weer te weinig. Ook worstel ik mey het gevoel in mijn stuur tussen rF1 en 2. Bij de 2 voelt het zo goed aan en als ik dan met de 1 ga rijden is er geen gevoel als de wagen uit breekt. Krijg dat maar niet op punt ondanks de vele tips die ik heb gevonden. Zal vooral tussen de oren zitten denk ik. rf2 ffb is idd beter, maar niet dermate dat je in rf1 plots geen gevoel meer heb in de wagen. Rij je een G serie stuur? Anders stuur ik wel eens mijn profiler instellingen door. Zijn voor rf1 en 2 nagenoeg identiek. Alleen de ffb sterkte gaat iets omlaag bij rf1 en bij de rf2 de ffb multiplyer (of zoiets ) op 2.08 RIj G25 stuur
|
|
|
Post by MacTuffer on Jan 13, 2015 18:54:33 GMT 1
Nope, driving force pro.
|
|
|
Post by Rino on Jan 16, 2015 20:16:14 GMT 1
|
|