|
Post by Rino on Jan 6, 2014 13:00:43 GMT 1
Behold, the MBR004's Dino Timothy Rino Felix heeft er alvast veel zin in
|
|
|
Post by Nick on Jan 6, 2014 14:17:19 GMT 1
Nice!
Kunnen jullie misschien eens vragen aan jullie skinner hoe hij de banners op de ruiten volledig laat doorkomen? Ik pas m'n alpha channel aan (kleur het wit waar er tekst/banners zijn), maar ik krijg maar fletse kleuren (wit komt niet mooi door, maar is niet doorzichtig, dus alpha werkt wel op die manier)
|
|
|
Post by Rino on Jan 6, 2014 15:01:50 GMT 1
Nice! Kunnen jullie misschien eens vragen aan jullie skinner hoe hij de banners op de ruiten volledig laat doorkomen? Ik pas m'n alpha channel aan (kleur het wit waar er tekst/banners zijn), maar ik krijg maar fletse kleuren (wit komt niet mooi door, maar is niet doorzichtig, dus alpha werkt wel op die manier) Als ik u de window dds doormail, ben je daar iets mee? Anders vraag ik het eens
|
|
|
Post by Ben Putman on Jan 6, 2014 17:01:33 GMT 1
Mooi werk Van Koda
Greets BP
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 6, 2014 18:24:10 GMT 1
Erg knap werk weeral. Hopelijk komen er geen krassen in!
|
|
|
Post by Rino on Jan 6, 2014 18:43:18 GMT 1
Erg knap werk weeral. Hopelijk komen er geen krassen in! Ze zijn omnium ee!
|
|
|
Post by bazookajoe on Jan 6, 2014 19:32:24 GMT 1
Very nice
|
|
|
Post by Nick on Jan 6, 2014 21:49:36 GMT 1
Nice! Kunnen jullie misschien eens vragen aan jullie skinner hoe hij de banners op de ruiten volledig laat doorkomen? Ik pas m'n alpha channel aan (kleur het wit waar er tekst/banners zijn), maar ik krijg maar fletse kleuren (wit komt niet mooi door, maar is niet doorzichtig, dus alpha werkt wel op die manier) Als ik u de window dds doormail, ben je daar iets mee? Anders vraag ik het eens Nee, daar ben ik niet veel mee. Zou tof zijn mocht je het eens kunnen vragen
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 6, 2014 22:07:44 GMT 1
Jullie beseffen toch wel dat jullie allemaal met hetzelfde vrouwmens aan't rondrijden zijn hé? Ze mag dan nog een andere naam gebruiken, maar jullie blijven in elkaars pap roeren denk ik.
|
|
|
Post by Rino on Jan 6, 2014 23:41:30 GMT 1
Jullie beseffen toch wel dat jullie allemaal met hetzelfde vrouwmens aan't rondrijden zijn hé? Ze mag dan nog een andere naam gebruiken, maar jullie blijven in elkaars pap roeren denk ik. De afspraak is : diegene die hoogst eindigd op het eind van het seizoen mag eerst. Timo en Dino lucked out
|
|
|
Post by Dino on Jan 7, 2014 5:43:14 GMT 1
Jullie beseffen toch wel dat jullie allemaal met hetzelfde vrouwmens aan't rondrijden zijn hé? Ze mag dan nog een andere naam gebruiken, maar jullie blijven in elkaars pap roeren denk ik. drieling é tim...en zwijg me over pap... heb er al genoeg gezien (ben aant behangen)
|
|
|
Post by timothy on Jan 7, 2014 6:30:37 GMT 1
Het zaad van een kameraad kan geen kwaad...
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jan 26, 2014 14:30:36 GMT 1
Rino heeft 1 van de beste skinners op het net in zen broekzak. Prachtige skins, maar ik ga er niet voor om! Haal de wax en klei al maar boven Timo!
|
|
|
Post by Rino on Jan 26, 2014 16:01:56 GMT 1
Rino heeft 1 van de beste skinners op het net in zen broekzak. Prachtige skins, maar ik ga er niet voor om! Haal de wax en klei al maar boven Timo! Er rijd zelfs een 458 op Daytona rond momenteel die hij ontworpen heeft.
|
|
|
Post by MacTuffer on Jan 30, 2014 22:30:45 GMT 1
Als ik u de window dds doormail, ben je daar iets mee? Anders vraag ik het eens Nee, daar ben ik niet veel mee. Zou tof zijn mocht je het eens kunnen vragen Rino, zou je ook eens willen vragen waarom mijn porsche 500 keer harder blinkt dan die skins in de game. Heb ook al vanalles geprobeert wat ik gevonden had op het net maar hij blijft fel blinken. Heb hem zo al ingezonden maar zou die glans er nog willen af krijgen. Mercikes
|
|