|
Post by Christiaan Debusschere on Jul 23, 2013 12:25:00 GMT 1
- Teamnaam: Roadhogs Racing
- Piloot 1: Christiaan Debusschere - Piloot 2: Peter Noé
Optionele RSC piloot - Piloot 3: Ben Putman
|
|
|
Post by Christiaan Debusschere on Jul 23, 2013 13:07:03 GMT 1
|
|
|
Post by Christiaan Debusschere on Jul 23, 2013 13:09:23 GMT 1
Roadhogs Racing Roadhogs Racing heeft net zijn rijders voorgesteld met foto. Om ons een beetje van dichtbij te volgen kan je op onze website zien naar : www.vp-simracing.comAls er nog rijders zich aangetrokken voelen om onder de kleuren van Roadhogs Racing te rijden, altijd welkom. Christiaan
|
|
|
Post by Christiaan Debusschere on Jul 23, 2013 13:32:24 GMT 1
Roadhogs Racing
Roadhogs Racing is opgestart juni 2013. Een heel fris nieuw racing team dat word gesponsord door Christiaan Debusschere (maakt eigen website, en paint de wagens voor alle evenementen en racen).
Met de opstart van Roadhogs Racing hebben we meteen drie vaste rijders die zich aangetrokken voelen om de kleuren te verdedigen en te racen, waar we dan straks onze vuurdoop gaan rijden bij de Fall Trophy 2013 onder VRL. Het wordt alvast een zware klus om de wagens aan de finish te brengen, want de concurrentie is snel.
We kijken er al vast naar uit om de eerste race af te werken op het legendarische Watkins Glen circuit in de USA op 1 september 2013.
|
|
|
Post by Rino on Jul 23, 2013 14:27:07 GMT 1
Allright. De eerste wagens zijn een feit Naais.
|
|
|
Post by Nick on Jul 23, 2013 17:01:08 GMT 1
Mooi, knappe skins!
|
|
|
Post by strand on Jul 23, 2013 18:26:43 GMT 1
Gemotiveerd hoor. Ziet er goed uit Christiaan!
|
|
|
Post by Ben Putman on Jul 23, 2013 20:19:40 GMT 1
Mooi gedaan Christiaan. Nu ga ik veel trainen om goede resultaten neer te zetten Let's Go Racing.
Greetz BP en een goed verlof voor iedereen .
|
|
|
Post by MacTuffer on Aug 31, 2013 22:22:01 GMT 1
Denk dat het Ghosthogs Racing geworden is....
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 1, 2013 9:34:31 GMT 1
Oei?
|
|
|
Post by MacTuffer on Sept 1, 2013 20:44:56 GMT 1
Tja, als je op die link klikt komt er nu info over rally wat Christiaan organiseert. Geen probleem mee maar ff iets laten weten was toch schoon geweest. Maar niks aan te doen, bollen wel verder met deze kleuren.
|
|
|
Post by Ben Putman on Sept 1, 2013 20:51:11 GMT 1
Juist ja heb dit ook gemerkt gaat christiaan dan niet meer rijden in de vrl ?
BP
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 1, 2013 20:51:28 GMT 1
Lol, da's inderdaad niet echt proper.
|
|
|
Post by Rino on Sept 1, 2013 22:23:17 GMT 1
Tja, als je op die link klikt komt er nu info over rally wat Christiaan organiseert. Geen probleem mee maar ff iets laten weten was toch schoon geweest. Maar niks aan te doen, bollen wel verder met deze kleuren. Bizar, mailde thans nog voor wachtwoord vandaag.
|
|
|
Post by Christiaan Debusschere on Sept 3, 2013 21:33:40 GMT 1
Hallo, racers
Het is geen Ghosthogs Racing maar Roadhogs Racing. Maar het gaat spijtig genoeg daar bij blijven voor mij. Ik had er een goed oog in om weer eens wat te gaan racen en even een team op te zetten, maar van racen gaat er niet veel in huis komen.
Het weekend was een probleem, had willen racen, maar het weekend zal een problemen blijven voor mij. Toch zeker op dit moment nog. In de week heb ik elke avond vrij om te rijden en te racen, maar weekend gaat gewoon niet voor mij. WAAROM KOMT DAT: ik heb nog een dochter thuis en die gaat werken in het weekend ook, net als weekdag nu en dan. Ochtend markten, avond markten en dit ook tijdens weekends. Gaat straks beginnen om te leren rijbewijs, heb al een wagentje staan voor haar, maar kan nog niet rijden op dit moment. Daarom ga ik elke weekend achter dochter na haar werk. Het is zo op dit moment en gaat nog zo blijven op dit moment.
Maar ok, ik heb mooie wagens gemaakt, had me zinnen gezet erop, maar racen in weekend blijft een probleem. Spijtig natuurlijk, maar ok, men gaat geen league gaan veranderen voor een persoon die slechts het best tijd heeft om te racen tijdens de week.
Niets aan te doen, maar ok, bedankt voor alles en zie wel later. Succes jongens, en aan Ben en Noel.
Christiaan
|
|