|
Post by amdr on Aug 4, 2013 22:19:20 GMT 1
Eerste VRL pole, eerste VRL winst /me is happy guy 2de raceke ging inderdaad iets minder, wou u inderdaad pakken bij da klein foutje maar iets teveel gas en achterwiel op het gras en kwas net iets te laat. Daarvoor 100keer rond elke bocht zitten driften maar daar ging het nimeer ^^ Toffe bakskes!
|
|
|
Post by vinox on Aug 5, 2013 7:48:16 GMT 1
Gz Timpie, echt goed gereden ze!
R1 was niet goed. Goed vertrokken, leuk mee met het pak, het begon wat uit te rekken en ik reed met Ben vlak achter me vrij goed op tempo. Tot ik bij de zachte chicane aan de S/F de hooibalen aantik en rechtdoor achter de tramsporen terecht kom. Niet makkelijk weg te geraken daar, vrij hard beschadigd, pitlane ingesukkeld, maar al voorbij het bordje en dus te snel, S&G aan mijn been. Eentje om rap te vergeten dus.
R2 ging even goed tot op een bepaald moment Luc voor me spint en ik hem niet meer kan ontwijken. Ik tik hem aan maar we kunnen beiden verder zonder al te veel schade. Door wat foutjes van mezelf komt hij erlangs en loopt hij uit, tot hij in de fout gaat in die lange rechtse. Daar kom ik hem weer voorbij en dan is het solo richting finish.
Weer gefinished, maar niet tevreden. Het had een pak leuker kunnen zijn als ik in het pak had kunnen blijven. Never the less, topcircuit (alle drie uiteindelijk), maar vooral, wat een abnormaal megabangelijk topkarreke om mee te simmen. Het was verdomd leuk!!!
|
|
|
Post by MacTuffer on Aug 6, 2013 22:50:34 GMT 1
Balen zondagavond dat ik er niet was. Net toen ik richting rig wou afzakken komt er onverwachts bezoek. Hoopte dat ze nog voor 20u zouden vertrekken maar noppes. Stom want volgens de gereden tijden bij de kwalificatie zat ik met dezelfde tijden als de laatste 4/5 rijders. Het had plezant kunnen geweest zijn maar niks aan te doen.
Hop naar de eerste race einde deze maand.
|
|