|
Post by Timpreza on Jul 15, 2013 18:25:20 GMT 1
Shadows op low helpt ook, en wie de rookmachines wil afzetten zet special effects best ook low.
|
|
|
Post by Petrol on Jul 15, 2013 21:05:50 GMT 1
Misschien ga ik ook nog eens een race meepikken. rfactor 1 is toch terug geïnstalleerd om de Nordschleife op te frissen en die Interseason / Fall Trophy mods lijken wel ok. Ik ga vanavond een keer zien wat ik er nog van bak.
|
|
|
Post by vinox on Jul 16, 2013 20:40:15 GMT 1
Zozo, eerste race en meteen gefinished (hetgeen in het verleden niet altijd het geval was ), ik ben content, ook al mis ik nog pace, het komt wel goed denk ik. Q: Niet de tijd kunnen rijden die ik al neergezet had in practice (offline), maar ik was al content met een niet-laatste plaats R: Vrij goede start, en voor de rest een vrij gewone race eigenlijk. Ook een fameuze tankslapper gehad in Blanchimont, gelukkig met enkel een paar schrammen uitgeraakt, en kunnen verder rijden. Ik had besloten op voorhand niet te pitten, maar de bandjes waren toch kantje boordje ze, tegen het einde aan moest ik veel voorzichtiger rijden. Om die reden dan ook een paar keer hoffelijk geweest als ik iemand zag naderen die sneller was met versere banden, niet te veel moeite gedaan om die mensen het leven zuur te maken. Zo gebeuren er tenslotte accidenten. Al bij al zoals gezegd heel tevreden da'k gefinished ben!
|
|
|
Post by RedBull74 on Jul 19, 2013 0:26:46 GMT 1
Blancpain Endurance Series 2012 SP1.2 gpfan: Release is coming guys!!! very close... Hopelijk voor 1 sept
|
|
|
Post by Rino on Jul 19, 2013 1:37:24 GMT 1
Wellicht volgende week!
|
|
|
Post by timothy on Jul 19, 2013 5:17:31 GMT 1
Hopen dat de reeds gemaakte skins nog werken...
|
|
|
Post by Rino on Jul 19, 2013 16:56:12 GMT 1
Hopen dat de reeds gemaakte skins nog werken... Da is geen probleem. Enkele physics zijn getweaked en vooral de sound zou moeten beter zijn.
|
|
|
Post by RedBull74 on Jul 20, 2013 20:15:11 GMT 1
zojuist released SP1.2 ;D om verwarring te vermijden zal ik geen downl link posten met oog op de race van morgen. wel alvast de change log
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 20, 2013 22:41:02 GMT 1
Leuk, da's voor na deze race...
|
|
|
Post by vinox on Jul 21, 2013 2:04:33 GMT 1
Ik zal er niet bij zijn morgen, ontstoken gewricht in mijn hand... Echt ne zure na toch vrij hard te hebben getraind hiervoor. Ach ja, next time
|
|
|
Post by Rino on Jul 21, 2013 9:33:56 GMT 1
Ik zal er niet bij zijn morgen, ontstoken gewricht in mijn hand... Echt ne zure na toch vrij hard te hebben getraind hiervoor. Ach ja, next time Kunt ge nie op uw Johny's rijden? Schuin in de stoel en met 1 hand?
|
|
|
Post by timothy on Jul 21, 2013 9:39:32 GMT 1
ge vergeet de omgekeerde klakke Rino, MVA (most valuable attachement)
|
|
|
Post by MacTuffer on Jul 21, 2013 19:47:14 GMT 1
Plezante race maar te warm op de zolder hier om echt gefocust te blijven. Na wat een moeizame start kwam ik op mijn ritme van rondjes rond de 2.24.xxx Bedoeling was om 4 x te stoppen, tenminste als mijn rekening klopte. Na de eerste gewoon tanken en geen banden wissel. Na een paar rondjes maak ik op het einde van het rechte stuk een fout door wat laat te remmen. Hierdoor ga ik te snel de r/l in waar ik rechts de vangrail in knal. Stuur scheef en het plan om zeep. Ik kon nog de pit in sukkelen en doe daar dan de stommiteit van regenbanden te selecteren.... Ach zal wel meevallen dacht ik maar nopes, 2 ronden later weer pitten. Ik had hierna de bedoeling om terug mijn racepace zien op te pikken en uit te rijden. Plaats speelde geen rol meer. Maar na enkele ronden in de moulin rouge van de baan en toen was de goesting gesmolten. Toch leuke race voor de rest en nu douchen want sta kletsnat in het zweet.
|
|
|
Post by pe on Jul 21, 2013 20:06:44 GMT 1
Ja na 1ste bocht was mijn race eigenlijk al over . Want er knalde al iemand vol achteraan in ottoke'. Krom en geen snelheid meer er in. Maar door geploetert tot dat ik er afvlieg natuurlijk. schade 151 sec. herstel tijd. Nlog verder gereden tot dat vangrails te kort staan en motor kapot.Gelukkig maar funrace.
|
|
|
Post by oracle on Jul 21, 2013 21:11:11 GMT 1
Amaai das volharden zo 2u40m. Wat een race.
Thx guys had a blast.
|
|