|
Post by vinox on Jun 28, 2013 11:24:31 GMT 1
Ik heb gisteren nog eens bezig geweest met die Z4 te setuppen, da's toch geen vriendelijk machien als ge juist terug begint ze, 'k heb er lijk nog altijd geen vol vertrouwen in... Die SLS bvb rijdt een pak makkelijker! Ik geef hoedanook ni op, ik ben liever trager en betrouwbaar onderweg met mijnen bmw dan met eender welke andere auto!
|
|
|
Post by pe on Jun 28, 2013 15:33:59 GMT 1
Er zullen waarschijnlijk voor de start een aantal "balance of performance" maatregelen komen aan de BES mod.
- De Ferrari F430 zal niet toegelaten worden. Die is te snel, en zal uit de mod gehaald worden.
- En we zijn aan het testen of we de traagste wagens niet iets sneller kunnen maken omdat ze mee zouden zijn in de bende. Verwacht geen grote veranderingen. Snelle auto's zullen snel blijven, we zouden enkel 10 of 20 kg er af gooien hier en daar, en misschien de 911 wat meer pk's geven.
Denk dat nog goe mee valt met de ferrari. Even een voorstel doen. Laat die ferrari's er in, maar mogen alleen rookie's mee rijden. Is maar een idee he'.
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 28, 2013 16:53:04 GMT 1
De 458 blijft er in hé. Die voor de RSC Cup er in laten is een optie die we overwogen hebben, maar waar trek je de lijn hé. Er zitten hier mensen in de RSC die bijna zo rap of rapper als ik zijn. T'is niet dat de andere te moeilijk zijn ofzo hé. Er is ook maar 1 F430 in de mod. En t'is niet echt logisch dat die zoveel scherper en sneller is dan de 458.
Voor de minste problemen laten we hem er gewoon uit. Er is toch maar 1 van.
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Jun 28, 2013 19:13:24 GMT 1
Zouden die veranderingen een effect hebben op de Audi R8?
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 28, 2013 21:12:41 GMT 1
Nee, de snelste wagens laten we gerust. volgens mij zijn de R8, 458, Aston, Lambo gemiddeld gezien over een combinatie van strage en snelle tracks de snelste. De Z4 is even competitief omdat die het voordeel heeft van mindere bandenslijtage. Afhankelijk van het type track ligt de volgorde iets anders. Dat is volgens mijn tests, en misschien te persoonlijk. Ik heb er Kenneth eens op gezet om dat al of niet te bevestigen. Kloppen mijn bevindingen, dan gaan de trage wagens misschien een (kleine) compensatie krijgen.
De mod is heel evenwichtig gemaakt. Volgens mij zit het deel dicht op mekaar, en het komt op persoonlijke voorkeur aan. Dat evenwicht mogen we niet om zeep helpen.
De tragere wagens gaan geen radicale aanpassingen krijgen, 10 of 20kg minder gewicht, en de Porsche misschien ook een tiental extra paarden. Het gaat geen wereld van verschil maken, maar het ligt allemaal te dicht bij mekaar om grote aanpassingen te doen. Het komt echt op tiendes aan.
Refuelen en bandenwisselen gaat niet tegelijk, en de wagens hebben verschillende fueltanks en verschillende verbruikscijfers. De ene wagen kan een tiende of 2 sneller zijn on track, maar misschien moet hij 10 sec langer pitten, of gaat hij iets rapper door z'n banden zitten.
|
|
|
Post by Christiaan Debusschere on Jul 1, 2013 8:28:20 GMT 1
Heb ook nog een vraagje, ga hier maar bijposten.
Voor de aanvang van de Blancpain straks in September, kan je racen met eigen skin die ik had gelezen en die men moet indienen voor de aanvang van de testrace op Spa.
Ik heb al een mail gestuurd met daarin me skin van de Audi R8 LMS, krijg ik dan een bericht via persoonlijke mail daarvan of wordt dit vermeld hier in forum voor de update dan van de VRL_Sync
Ik heb alvast gekozen voor de Audi Sport Tem Phoenix car nummer 6 die wordt vervangen door Audi R8 LMS Roadhogs Racing car nummer 6.
Maar eerst me best doen in de testrace straks als rookie
|
|
|
Post by vinox on Jul 1, 2013 10:09:51 GMT 1
Kunt ge eender welke skin aanvragen eigenlijk, of moet het een officiële raceskin zijn? Hoe vet zou een Detroit Red Wings auto met nummer 13 zijn Soit, folieke, maar 'k wil het toch weten De Z4 schept wat meer vertrouwen ondertussen, de volharding heeft geloond! Laptimes die koerskast waardig zijn heb ik nog niet gezet, maar de wagen voelt intussen veel beter aan. Makkelijk op te vangen als het fout gaat, eindelijk de suspension goed gekregen om Eau Rouge veilig door te boenderen en voor het eerst sinds ik racegames en sims speel heb ik (een vorm van) mechanische grip kunnen creëren. Geeft enorm veel voldoening als ge het eindelijk naar uw goesting hebt!
|
|
|
Post by Mee on Jul 1, 2013 11:44:08 GMT 1
Voor de aanvang van de Blancpain straks in September, kan je racen met eigen skin die ik had gelezen en die men moet indienen voor de aanvang van de testrace op Spa. Een beetje verkeerd gelezen Christiaan . Er staat: " De skins dienen in dds-formaat naar vrladmins@gmail.com te worden gestuurd en dit ten laatste een week voor de start van de eerste testrace van het nieuwe seizoen." en "Als startnummer op je skin gebruik je hetzelfde startnummer als die op de wagen die je gekozen hebt." We bedoelen hier niet de testrace voor Spa, want dat hoort niet bij het nieuwe seizoen. We bedoelen de testrace voor Watkins Glen op 25 augustus. En ruime tijd voor die eerste testrace openen we nog een teamtopic en wagenkeuzetopic, maar momenteel zijn die er nog niet. Het is dan ook nog bijna 2 maand voor die eerste testrace en voor de funrace op Spa is alles vrij en wordt er zonder skins gereden (want geloof mij vrij, daar kruipt veel tijd in . @vincent: ge kunt elke skin doorsturen naar ons die ge wilt, moet niet 'officieel' zijn. Ge moogt uwe Z4 dus rode vleugelkes geven.
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 1, 2013 12:42:07 GMT 1
De 2.4h zal in het donker finishen.
Timescale X3, virtueel startuur: 15u. Finish voorzien na 22u virtuele tijd.
Voorzie dus een knop voor je verlichting, en zorg dat je pc wat prestatie in reserve heeft. Test desnoods met een aantal AI in het donker of het nog vlot loopt.
Hier kan je tips vinden om je framerates hoog te houden in het donker: www.race2play.com/homepage/show_posts/2297
|
|
|
Post by vinox on Jul 11, 2013 22:57:57 GMT 1
Ik heb nog geen mail gehad voor zondag btw, ik sta nog ni terug in de lijst denk ik.
|
|
|
Post by Mee on Jul 12, 2013 0:45:07 GMT 1
Die mail is nog niet verstuurd Vincent.
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 12, 2013 10:42:27 GMT 1
De mail is verzonden.
Het virtuele startuur van de testrace is om 18u, en we finishen virtueel rond 20u. Dat zou voldoende moeten zijn om je pc te testen bij een online nachtrace. Lees nog eens de tips een paar posts hoger moest het niet vlot lopen in't donker.
|
|
|
Post by Micba on Jul 14, 2013 19:27:35 GMT 1
Spijtig, maar bij de warming up lap, met die lights on kreeg ik maar een 8fps ofzo, niet rijbaar. :/
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jul 14, 2013 19:46:37 GMT 1
Had in de practice nog iets verandert aan setup in de slechte richting. Vergeten terug te veranderen voor de race en de GT-R was bijna onbestuurbaar. Naft volledig verkeerd uitgerekend dus totaal niet bij de race. Nog wel een plezante openingsfase gehad met Nick en Wim, maar dan toch gespind en vangrail in. Niet veel zin in repairs dus gestopt. Ik kan er toch niet bij zijn volgende week, dus belangrijk was deze niet. 1 ding toch geleerd: ik zal voor het seizoen toch veel meer practice moeten doen. Het is niet plezant in simracen als het niet vanzelf gaat... Tot de volgende!
|
|
|
Post by Ben Putman on Jul 14, 2013 20:21:02 GMT 1
Hi Eerste wedstrijd uit gereden maar voor de volgende wedstijd nog meer oefenen Greetz BP
|
|