|
Post by Timpreza on Jun 20, 2013 12:41:39 GMT 1
Summer 2013 Interseason Blancpain Endurance Series:14/07/13: Spa testrace20u: public quali: 10 min (2 hotlaps) Warmup: 5 min Race: 40 min. 21/07/13: Blancpain Endurance Series - Spa 2,4H 19u: Private quali: 10 min (2 hotlaps) Warmup: 5 min Race: 144 min. Timescale X3, virtueel startuur: 15u. Finish voorzien na 22u virtuele tijd. Staande start. Fueluse X2 & tirewear x1 1 rijder per wagen. Vrije wagenkeuze. BMW 2002:4/08/13: funraces @ keuzetrack (Solitude, Halle Saale of Leipzig) * 20u: public quali: 10 min (2 hotlaps) Warmup: 5 min Race 1: 20 min. Race 2: 40 min. Grid = reversed result race 1. Staande start. Fueluse X1 & tirewear x3 1 rijder per wagen. Vrije wagenkeuze.* Twee weken voor de funrace wordt de poll geopend met keuze uit 3 tracks uit de sixties. Tegelijkertijd zal de server de drie tracks laten roteren. Eén week voor de race sluit de poll af en zal de server enkel nog dat circuit hosten die de poll heeft gewonnen om daar de funrace op te houden. Downloads:Je kan altijd syncen met de track/car combo die de server host, maar het is sneller en het ontlast de server om eerst manueel de files te installeren. Voor je de server joint kan je best nog eens syncen om geen mismatches te krijgen op de server. - Mod downloads en VRL_sync uitleg zitten in het kalender en download topic. - Spa Francorchamps- Funrace trackpack met Solitude, Halle Saale Schleife en Leipzig.Iedereen is welkom, maar een paswoord word enkel via racemail rondgestuurd naar geregistreerde leden. Heb je geen paswoord ontvangen, of wens je deel te nemen: mail dan vrladmins@gmail.com. Wij contacteren je dan voor de registratieprocedure. Lees onze regels door voor je deelneemt. Er komen geen aparte racetopics voor deze 3 races.
|
|
|
Post by Mee on Jun 24, 2013 10:06:09 GMT 1
De server staat nu op Spa en deze zit ook in de Sync.
|
|
|
Post by amdr on Jun 24, 2013 21:53:38 GMT 1
Stom vraagske maar kunt ge de .cam files van de autos aanpassen zonder mismatches te krijgen? Kzou mijn FOV normaal willen zetten maar kwni of da zomaar mag
|
|
|
Post by Mee on Jun 24, 2013 22:16:21 GMT 1
Probeer het hè . Mismatch -> opnieuw syncen.
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 25, 2013 7:52:23 GMT 1
Ik denk wel dat het kan.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jun 25, 2013 10:12:07 GMT 1
Je kan de FOV ook aanpassen in rFactor zelf. Bij Settings - Display rechts beneden ergens denk ik.
Als aanpassing recht in de cam-file problemen zou geven, kan je dat nog proberen.
Timo
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Jun 25, 2013 12:06:14 GMT 1
Misschien een beetje een vreemde vraag maar gisteren had ik het erg moeilijk om de juiste lijn en rempunten te vinden, vooral de dubbele linkse, pif-paf en busstop zijn een echte hel voor mij. Maar ook aan eau rouge verlies ik denk ik een seconde. Zou iemand misschien een replay van zijn hotlap willen uploaden? (geprefereerd in een Audi R8). Ik denk dat me dat wat kan helpen in het leren van dit circuit.
|
|
|
Post by amdr on Jun 25, 2013 13:12:31 GMT 1
Je kan de FOV ook aanpassen in rFactor zelf. Bij Settings - Display rechts beneden ergens denk ik. Als aanpassing recht in de cam-file problemen zou geven, kan je dat nog proberen. Timo Ja kweet het Timo maar 35 is echt veel te groot vind ik. Rijd veel liever rond de 25, voelt veel comfortabeler aan Zal het allesinds is proberen //edit Kunt inderdaad die cam file aanpassen zonder mismatches
|
|
|
Post by vinox on Jun 26, 2013 7:20:18 GMT 1
Ik heb ook al een béétje geoefend, echt maar heel weinig, en ben tot één conclusie gekomen. De BMW is a tricky little bitch. Maar eens ik de juiste diff settings had gevonden, en de flow van het circuit beet had ging het beter en beter. Snel voel ik me nog niet, maar tegen het einde aan was mijn setup comfortabel genoeg om op te slaan en te assignen. And so it begins, mijn eerste raceke terug
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jun 26, 2013 10:08:51 GMT 1
Hier hetzelfde. Rij met de BMW want is toch de bruutste die erbij is, maar van flow of juiste settings is totaal geen sprake. :-P Ik ben zeker van plan terug mee te doen volgend seizoen, maar 1 ding merk ik al. Of ik ben serieus trager geworden, of iedereen hier is een pak sneller! Damn, zal uit men pijp mogen komen voor top 10. :-)
|
|
|
Post by timothy on Jun 26, 2013 11:06:26 GMT 1
Toch veel leuker als je echt moet vechten voor 1 of 2 posities winst...
|
|
|
Post by Mee on Jun 26, 2013 11:17:30 GMT 1
Hier hetzelfde. Rij met de BMW want is toch de bruutste die erbij is, maar van flow of juiste settings is totaal geen sprake. :-P Ik ben zeker van plan terug mee te doen volgend seizoen, maar 1 ding merk ik al. Of ik ben serieus trager geworden, of iedereen hier is een pak sneller! Damn, zal uit men pijp mogen komen voor top 10. :-) Nooit op koerskast afgaan! Racepace is wat telt .
|
|
|
Post by Nick on Jun 26, 2013 11:43:34 GMT 1
Hier hetzelfde. Rij met de BMW want is toch de bruutste die erbij is, maar van flow of juiste settings is totaal geen sprake. :-P Ik ben zeker van plan terug mee te doen volgend seizoen, maar 1 ding merk ik al. Of ik ben serieus trager geworden, of iedereen hier is een pak sneller! Damn, zal uit men pijp mogen komen voor top 10. :-) Nooit op koerskast afgaan! Racepace is wat telt . Met al die cheaters hier ook ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 26, 2013 19:04:08 GMT 1
Hier hetzelfde. Rij met de BMW want is toch de bruutste die erbij is, maar van flow of juiste settings is totaal geen sprake. :-P Ik ben zeker van plan terug mee te doen volgend seizoen, maar 1 ding merk ik al. Of ik ben serieus trager geworden, of iedereen hier is een pak sneller! Damn, zal uit men pijp mogen komen voor top 10. :-) Nooit op koerskast afgaan! Racepace is wat telt . Echt hé. Elke race verwacht ik niets omdat ik niet vooraan sta in KK. Tot op raceday. Ik snap niet hoe die dat doen om zo rap te hotlappen, en hoe ze het dan doen om zo traag te racen. :-)
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 28, 2013 10:01:58 GMT 1
Er zullen waarschijnlijk voor de start een aantal "balance of performance" maatregelen komen aan de BES mod.
- De Ferrari F430 zal niet toegelaten worden. Die is te snel, en zal uit de mod gehaald worden.
- En we zijn aan het testen of we de traagste wagens niet iets sneller kunnen maken omdat ze mee zouden zijn in de bende. Verwacht geen grote veranderingen. Snelle auto's zullen snel blijven, we zouden enkel 10 of 20 kg er af gooien hier en daar, en misschien de 911 wat meer pk's geven.
|
|