|
Post by Mee on Feb 7, 2013 23:08:42 GMT 1
Het eerste nieuwsfeit van Caesar Racing Team, en het is meteen een heel belangrijke. Kenneth Jeanty ziet het nieuwe seizoen met de IndyCar mod niet zitten (in zijn woorden: "Die mod is echt niks voor mij man..."), dus om toch wat competitief voor de dag te komen - alleen is toch maar alleen - moest er naar een andere competente piloot gezocht worden. Dat was niet gemakkelijk, want de toppiloten hebben allemaal al teams. Tot ik op vaste waarde Peter Clé kwam. Die komt net uit een sabbatseizoen, maar deze IndyCar mod lijkt hem goed te liggen. Vooral op de ovals blijkt Peter een geduchte tegenstander te zijn. Samen hopen we om het de topteams toch wat moeilijker te maken. En dan is er nog een andere teamtoevoeging: rookie Michael Bavin vervoegt het team als de 3de rookie-piloot. Michael is nieuw in de simwereld, maar heeft al veel doorzettingsvermogen getoond met deze moeilijke mod. We hebben er een goed oog in dat hij alleen maar hoger zal finishen - uitgezonderd de occasionele rookiefouten . Tot zondag!
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 8, 2013 7:46:10 GMT 1
Aha, dat is nog eens nieuws! :-)
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 8, 2013 15:54:59 GMT 1
Super nieuws. Peter is z'n videoskills al aan't bijschaven denk ik?
|
|
|
Post by timothy on Feb 8, 2013 20:00:27 GMT 1
wel jammer dat Kenneth wegvalt, weer racer minder...
|
|
|
Post by Zwijger on Feb 9, 2013 7:57:57 GMT 1
Super nieuws. Peter is z'n videoskills al aan't bijschaven denk ik? Videoskills? Ik kan niet eens een goede foto maken laat staan een video maken. Dat stond trouwens niet in het contract hé!
|
|
|
Post by timothy on Feb 9, 2013 8:58:46 GMT 1
kleine letterkes ook lezen hé Peter
|
|
|
Post by Mee on Mar 11, 2013 11:47:26 GMT 1
Zo, de eerste 3 races zitten er op voor de nieuwe Caesar Racing Team line-up. Ik denk dat we wel mogen zeggen dat er onverwacht goede resultaten worden neergezet. Bart presteert terug op een hoger niveau dan met de V8's, maar vooral Peter komt verrassend goed uit de hoek waardoor de strijd met Mobile Vikings buitengewoon spannend is en we met 2 puntjes aan de leiding liggen.
In het individuele klassement moet Bart na de het ovaldebacle de eerste plaats over laten aan Tim. Iets wat hij graag doet, want dat is toch weer wat minder ballast. Het wordt hier nog super spannend, maar er moet ondertussen al gehoopt worden op minder consistente resultaten van Tim om kans te maken op het kampioenschap. Peter staat dan weer 1 trapje lager en sluit het podium heel mooi af, maar het ligt allemaal zo dicht bij elkaar dat het klassement er na de volgende race volledig anders uit kan zien.
Heel spannend kampioenschap tot nu toe!
|
|
|
Post by Mee on Jul 8, 2013 13:36:45 GMT 1
Heel spannend kampioenschap tot nu toe! En dat bleef het tot de laatste race, maar het is ons gelukt! De eerste 2/3de van het seizoen was het puntenverschil buitengewoon minimaal maar op het einde hebben we toch aan het langste eind kunnen trekken. Het teamkampioenschap was erg spannend deze keer, Peter die elke race finishte heeft daar zeker in meegespeeld. Het was mij een genoegen Peter!
|
|
|
Post by Zwijger on Jul 8, 2013 16:37:41 GMT 1
Ik heb dat echt met zeer veel plezier gedaan Bart !
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 9, 2013 9:20:15 GMT 1
Jep, proficiat! Beetje laat met mijn reacties, maar t'was nodig dat ik eens pauzeerde. Dik verdiend mannen. Jullie waren het beste en constantste van ons allen.
|
|
|
Post by bazookajoe on Jul 16, 2013 19:36:49 GMT 1
Good job guys!
(wat laat)
|
|