|
Post by Mee on Aug 22, 2012 21:48:27 GMT 1
FT '12 - Sense of Speed Racing
Dit is een eigen topic waar jullie de wagens en rijders kunnen voorstellen, video's en racereports posten, enz...
Je kan in je eerste reply je team voorstellen. Hierna wordt deze post verwijderd zodat je teamvoorstelling in de openingspost staat en je die zelf kan aanpassen.
|
|
|
Post by Wilco on Aug 23, 2012 10:42:30 GMT 1
Sense of Speed Racing is vernoemt naar de foto/nieuws site, Senseofspeed.nl. In tegenstelling wat je van de huisstijl van deze website zou verwachten rijden we met een gele auto ipv het rood/zwarte van het logo. De 2de rijder is nog niet zeker, als de technische problemen verholpen kunnen worden zal Kevin Hoff plaats nemen achter de nr 18 Ford. De skin:
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 23, 2012 11:12:14 GMT 1
Mooi, daar wilt ge geen wespenbeet van krijgen!
|
|
|
Post by Wilco on Aug 23, 2012 18:30:48 GMT 1
Pers bericht 23-Augustus 2012!! Nee grapje Bij deze wil ik ff mededelen dat Kevin Hoff in de 2de Sense of Speed auto zal mee rijden in de Fall Trophy 2012!
|
|
|
Post by dutchie on Aug 23, 2012 18:32:51 GMT 1
Dat klopt!
|
|
|
Post by Wilco on Aug 23, 2012 18:45:12 GMT 1
Mooi, daar wilt ge geen wespenbeet van krijgen! Dat is ons speciale wapen tim!
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Aug 23, 2012 18:58:16 GMT 1
Ik denk wel dat jullie niet aan de ecologische regelementen voldoen. Er komt paarse rook uit de uitlaat !
|
|
|
Post by Wilco on Aug 23, 2012 19:18:51 GMT 1
Ik denk wel dat jullie niet aan de ecologische regelementen voldoen. Er komt paarse rook uit de uitlaat ! Hahaha Dat is onze nitro boost
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Aug 23, 2012 19:30:56 GMT 1
Ah zo Kan je dat bij ons ook instaleren ?
|
|
|
Post by Wilco on Aug 23, 2012 19:33:24 GMT 1
Ah zo Kan je dat bij ons ook instaleren ? Sense of Speed exclusive!
|
|
|
Post by dutchie on Aug 26, 2012 21:11:19 GMT 1
Testrace 1 zit erop.
Alleen ik ging voor het Sense of Speed Racing Team van start.
Ben vrijdag avond begonnen met practice
In mijn eerste race in ongeveer 3 jaar ging ik van start als 17e, was best tevreden met de tijd die ik heb neergezet.
In de eerste ronde schoot ik van p17 naar P13, maar in de laatste bocht van ronde 2 kwam ik in aanraking met Rino Demeulemeester die hevig aan het gooien en smijten was met zijn auto, en dus niet meer kon ontwijken, wat resulteerde in dat we beide sponnen. De weg weer vervolgd als 16e, waarna een aantal ronde later Rino mij weer voorbij kwam en mij naar plaats 17 stuurde. na de eerste serie stops wist ik terug naar plaats 16 te klimmen.
Ik had gehoopt dat ik 15 rondes kon doen tot mijn eerste stop, maar na 8 a 9 ronden was de benzine al op, dus uiteindelijk 2 stops moeten maken en in de laatste aantal ronden terug verwezen werd naar plaats 17, en uiteindelijk op die plek over de finish kwam.
ook bij de 2e pits door frustratie te vroeg van de begrenzer af en dus te hard in de pits ging.
maar ben al met al tevreden over mijn eerste race in lange tijd, en dat ik hem zonder schade heb uitgereden.
hopelijk op naar volgende week!
|
|
|
Post by dutchie on Sept 3, 2012 9:06:58 GMT 1
Race Report - Race 1: Valencia.
Q: Ik was tevreden met mijn kwalificatie, Ik had maar één snelle ronde (2e snelle ronde maakte ik een foutje in bocht 2, en er zat nog iemand achter me dus die maar voorbij gelaten), maar uiteindelijk toch nog een 1:36,1 neergezet, terwijl 1:36,0 mijn PB van deze 2 weken was.
R: Ik had een moeilijke start aangezien degene die voor me stond stil bleef staan, kon hem gelukkig uitwijken en de wielspin in bedwang houden. ik kon diegenen voor me niet bijhouden,ze liepen met ongeveer 0,5 sec per rondje voor me uit. na een rondje of 10 kwam ik erachter dat het rubber aardig begon te slijten, vooral achter (logisch ook natuurlijk), dus met 2 kleine foutjes werd het er niet beter op. bij de pitstop verloor ik 2 plaatsen, om vervolgens de ronde daarna alweer een plaatsje terug te veroveren. met het vers rubber moest ik alleen weer wennen aan dat ik minder overstuur had, en zat dus ineens met onderstuur te k*tten. ineens zag ik iets geels achter me, en ik dacht, hey, die skin komt me bekend voor! bleek Wilco ineens achter me te rijden, kon aardig voor hem blijven, maar zat helaas met het onderstuur en miste daardoor de apex van de bocht, en toen was Wilco zo gezien. ik had met de eerste stop expres wat meer fuel meegenomen, om de 2e stint toch wat langer door te kunnen rijden, om vervolgens in ronde 26 mijn 2e en tevens laatste stop te maken, en weer verloor ik 2 plaatsen tijdens de stop, maar in de laatste ronden haalde ik Wim Strand nog in, die ook met zijn banden zat te kl*ten denk ik.
al met al heb ik genoten van deze race, lekker close racing ook weer!
op naar het volgende weekend!
|
|
|
Post by dutchie on Oct 20, 2012 14:06:15 GMT 1
Vanwege problemen met mijn nek heb ik een hoop races moeten missen, en maak dus helaas ook geen kans meer op de Rudy Saenen Cup. Vandaar dat mijn motivatie voor dit seizoen ook verdwenen is. Ben wel van plan om nog een paar keer mee te rijden dit seizoen, maar kan niet wachten tot volgend seizoen!
Bij deze dus ook de rede van mijn afwezigheid.
|
|
|
Post by Nick on Oct 20, 2012 14:36:28 GMT 1
Veel beterschap met je nek! Hopelijk snel terug op de grid.
|
|