|
Post by nicoroman on Jun 23, 2012 20:14:48 GMT 1
Eerste triple stint zit erop (46 rondjes), goed voor 3 uur amusement. Van p13 naar p9 in gt1. We draaien geen super tijden maar draaien vrij constant 3.52 vanwege onze strategiekeuze. Sfeer is goed in het team Morgenochtend om 4 uur terug aan de bak. Blijft toch iets speciaals zon 24 uur, hopelijk is het er eentje tot het einde. Petje af voor de organisatie
|
|
|
Post by Rino on Jun 23, 2012 21:40:50 GMT 1
En bij deze serverproblemen.
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 23, 2012 22:15:11 GMT 1
|
|
|
Post by timothy on Jun 23, 2012 22:41:08 GMT 1
big issues met server. Na 2uur restart, hopelijk nu weer lange tijd geen probs.
Daarnet mijn trilpeke gereden. Ging lekker zonder te pushen opgerukt naar P6 in GT1. 4 keer nipt een klapper knn ontwijken met gespinde wagens net voor mijn neus, de 5e was eer teveel aan. Schade vooraan en achteraan. 2laps vroeger komen pitten en net bij pilotenwissel crasht de server. Nu Ben aan het stuur dan Rino en dan ist terug mijne toer...
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jun 24, 2012 1:44:28 GMT 1
Mijn stint zit erop! een dikke 2u later dan gepland door de server issues. Na die 2u tegen 35km/h over het circuit te boemelen vertrokken voor mijn 3u stint. Rustig en afwachtend gestart en uit de problemen blijven. In 3u kunnen oprukken van P6 naar P4 en zo de wagen kunnen afgeven aan Rino zonder schade! Het zit goed met onze strategie denk ik zo. Rino nu op P4! Wat een beleving! Dit moet elke simracer gewoon eens meegemaakt hebben! Machtig als de LMP1's erover komen in het donker. Ongelooflijk dat de makers van dit met iets als rfactor2 afkomen 7 jaar later... Go Tiberini!
|
|
|
Post by Rino on Jun 24, 2012 5:18:32 GMT 1
Stint afgelopen. Gecontroleerd gereden en de P4 behouden. Ronde tijden waren niet mijn beste. Stikdonker en de vrije ronden in een bijna 3uurs stint kan ik op 1 hand tellen. In slaap vallen zat er niet in. Spinnende auto's voor de neus, LMP's die constant voorbijrazen. Machtig dit. Zit nu 15 uur nonstop achter mijn scherm waarvan 3 achter het stuur. Adrenaline houd me wakker. Nu Timo aan 't rijden en Nico aan de pitwall. Proberen een uurke of 3 te slapen. edit : Vergeet ma da slapen. Da lukt langs geen kanten
|
|
|
Post by timothy on Jun 24, 2012 7:45:40 GMT 1
WTF?? Zo jammer...goed aan controleren op P4, servercrash. Niet zo erg, veld weer bij elkaar, hebben toch een lap voorsprong op P5. Besloten om over te schakelen naar dubbelstint met medium. Lekkere tijden, constant 3.51 met boost 1. Strategie lijkt t kloppen en daar knn we nog wel positie op winnen... Tot er plots out of the blue een mismatch nederdaalt op onze Aston. Besloten om al pilotenwissel te doen en Nico is hem rustig aan inloggen want toch 10min penalty...tot Rino terug komt van de orga en we mogen direkt verderrijden. Klein beetje geluk, maar toch P4 kwijt door minuut of 5 niet op de baan te zijn. Podium wordt lastig maar uitrijden was het doel dus alles nog mogelijk. Nu Nico aan triple bezig...
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 24, 2012 8:12:04 GMT 1
Leuke updates, jammer van de serverissues. Ik heb er geen spijt van dat ik er niet bij ben, ik ben nog maar net gerecupereerd van die andere LM24 van vorige week.
Go Tiberini & SFH!
|
|
|
Post by timothy on Jun 24, 2012 8:21:19 GMT 1
bwa we zien die serverissues als een paceCar moment dus is realistisch. Enkel de mismatch die we net kregen in mijn stint is echte kak want daar mss wel podium kwijtgespeeld... SFH is vrij ongenaakbaar. Die mannen hebben een goeie patch gevonden
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jun 24, 2012 11:20:35 GMT 1
Voor team Tiberini begint het allemaal in duigen te vallen. Na mijn goede nachtstint was ik wel stikkapot en in bed gekropen. Iets langer dan gepland, dus was net op tijd om van Nico over te nemen voor mijn laatste dubbelstint. Had er serieus wa zin in om er een lap op te geven. Alles verliep vlot tot de timer op 0 kwam en ik controle kreeg over het stuur. rfactor vast, screenfreeze, ctrl alt del... 10 min straftijd aan ons broek en van p5 naar p7. Rino vertrok dan maar (na 10 eeuwige minuten) en na een paar rondjes vliegt er een of andere Schlabs in zen gat en veel schade. Binnen komen, rijderswissel met Timo om de auto beter gerepareerd te krijgen en terug vertrokken. P7 nog altijd een fiet, maar zonder probs van andere gaat het daarbij bliven. Valt zwaar als je een podiumplaats in zicht had...
|
|
|
Post by Rino on Jun 24, 2012 11:40:53 GMT 1
WTF. Ik lift in de Porsche curves om een LMP te laten gaan. En een GT1 die 2 rondan achter ons ligt beslist om volgas in een gat te duken die er binnen een seconde niet meer is. Los in mijn kont. De muur in en 3x rond. Alles naar de zak. Splitter weg achterspoiler weg, rondomrond rood en lekke band rechtsvoor. Een pitstop van bijna 2 minuten, en de wagen voelt niet goed aan, en mist om en bij de 13km/u aan topspeed. Opnieuw in de pit om dat met een driverswap op te lossen. Timo is nu terug weg, Ben zit zijn nagels op te eten en zich af te vragen of zijn pc nog eens gaat vreemd doen, en den duitser (zijn broer althans) is zich komen excuseren. Van euforie naar bittere ongoocheling. This is Le Mans!
|
|
|
Post by bazookajoe on Jun 24, 2012 12:33:49 GMT 1
Jammer, toch hoedje af guys
|
|
|
Post by nicoroman on Jun 24, 2012 12:51:01 GMT 1
al bij al toch dikke fun gehad.
en gelijk da rino zijne moat zegt : you don't win le mans, you outlast it. tziet ernaar uit dat we hem gaan outlasten.
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 24, 2012 12:58:37 GMT 1
Is Jason Statham Rino zijne maat? Cool.
|
|
|
Post by timothy on Jun 24, 2012 13:25:03 GMT 1
Rino heeft veel maten zu...brengen hem allemaal op slechte pad maar tzijn maten
|
|