|
Post by Filip Verbert on May 28, 2012 0:13:46 GMT 1
Gooi er dan een onduidelijk vertaalde site en ingewikkeld rulebook tegenaan en ge moet al doorbijten nog voor het echt begint. Helaas... Idd. Wij hebben ons gewaagd met Wilfred en Ricardo aan sim-racing.org en 20h-rennen.de kampioenschap. Beide leagues hadden te veel regeltjes en verplichte testraces. Belachelijk om 10 testraces te houden... De organisatie van beide leagues was soms rampzalig. Een hoofdadmin van 20h-rennen.de die totaal geen engels kon waardoor we mekaar telkens verkeerd begrepen op TS. Regelmatig pm's gestuurd met vragen en nooit antwoord op gekregen in beide leagues. Wilfred kreeg dan nog eens problemen met simsync voor 20h-rennen.de. Dat geraakte niet opgelost, ook niet met een clean-install en nieuwe sync. Dan onszelf maar uitgeschreven jammergenoeg, want we konden zeker vooraan meerijden (dankzij Wilfred). Ook geen bevestiging gekregen van onze uitschrijving... Een vreemde en niet al te beste organisatie vonden we.
|
|
|
Post by timothy on May 28, 2012 9:42:30 GMT 1
Begrijp de "kritiek" van sommigen wel, is idd niet weinig dat je moet rijden. Maar eigenlijk zijn het maar 5 races die je verplicht bent om mee te doen met je volledige TEAM. Als iedereen keer wa stints rijd, heb je snel 5 races gereden. Is mss niet het meest uitdagende circuit, zeker niet in een GT2. Maar denk dat iedereen van de VRL toch wel wist hoe Le Mans eruitziet en hoe een GT2 rijdt...Had mss beter geweest om ook in de GT1 te zitten, daar is de concurrentie best wel OK vind ikzelf. Zijn paar toppers die we niet knn volgen maar we zitten toch wel met een team of 6 dicht bij elkaar. Mss keer vragen aan orga of jullie nog knn wisselen van wagen?? Een 24-uursrace vraagt nu eenmaal wat engagement van een team. Is IRL ook zo dat het geen kwestie is van toekomen en starten...realisme lol. Al begrijp ik zeer goed dat het niet iets is dat iedereen ziet zitten, maar de regels waren nu eenmaal al bekend bij de start en je wist dus min of meer wat je kon verwachten. Q-races zijn zelfs gehalveerd (daar was ik nu ook wel niet kwaad voor) Als er ooit een 1000km van Spa komt, doe ik zeker terug mee, met een GT1...néh
|
|
|
Post by timothy on May 28, 2012 16:23:03 GMT 1
Nu zelfs de mogelijkheid om u team via een video voor te stellen om dan af te laten spelen in voorbeschouwingen...Cool idee...
|
|
|
Post by bazookajoe on May 29, 2012 14:51:04 GMT 1
Nu zelfs de mogelijkheid om u team via een video voor te stellen om dan af te laten spelen in voorbeschouwingen...Cool idee... Need some help?
|
|
|
Post by Rino on May 29, 2012 16:49:52 GMT 1
Nog gezegd aan Timo : sound likes a Kenneth job. Regelen met hem. Teamboss voor iets ee.
|
|
|
Post by timothy on May 29, 2012 19:35:49 GMT 1
jupla den teamboss mag weer zijn portefuille uithalen zeker...lol
KWeet ne of ge veel tijd hebt Kenneth voor het moment? Zal u anders keer mailke sturen ofzo daarover...Goe?
|
|
|
Post by Rino on May 29, 2012 22:53:15 GMT 1
jupla den teamboss mag weer zijn portefuille uithalen zeker...lol KWeet ne of ge veel tijd hebt Kenneth voor het moment? Zal u anders keer mailke sturen ofzo daarover...Goe? Kebbe kik de paintjob gefinancierd. 't is aan uwen toer. @kenneth, reken maar goe door
|
|
|
Post by bazookajoe on May 31, 2012 16:56:11 GMT 1
@ Timo: yep smijt maar @ Rino: ik reken per seconde
|
|
|
Post by robin on May 31, 2012 18:22:05 GMT 1
Jammer dat er een max zit aan de movielength dan
|
|
|
Post by robin on May 31, 2012 18:23:42 GMT 1
On a different note: Dennis en ik hadden bij race 8 een disconnect op driverchange. Da's heel, heel erg lang geleden. Na inspectie bleek ik drie plugins in de install te hebben staan, waarvan eentje niet in mijn rFactor lite zat. De derde is misschien meegekomen met de sync?
|
|
|
Post by Rino on May 31, 2012 22:02:31 GMT 1
On a different note: Dennis en ik hadden bij race 8 een disconnect op driverchange. Da's heel, heel erg lang geleden. Na inspectie bleek ik drie plugins in de install te hebben staan, waarvan eentje niet in mijn rFactor lite zat. De derde is misschien meegekomen met de sync? Welke was dat dat dan? Kan ik eens nazien.
|
|
|
Post by robin on Jun 9, 2012 11:23:56 GMT 1
Wat zie ik nu? VRL niet in de GT2 klasse? Heel spijtig, ik keek uit naar het duel. Dat ging nog spannend worden schatte ik zo in. Rino weet de naam even niet, maar mijn rFactor Lite install heeft er slechts twee. Uw sim-racing.org install heeft er drie.
|
|
|
Post by Mee on Jun 9, 2012 11:27:28 GMT 1
Dat ging nog spannend worden schatte ik zo in. Don't think so .
|
|
|
Post by Rino on Jun 13, 2012 22:02:36 GMT 1
Soon in theaters near you...
|
|
|
Post by Dino on Jun 14, 2012 4:48:15 GMT 1
Nice. . Go go tiberini team.
|
|