|
Post by timothy on May 18, 2012 8:03:08 GMT 1
Alee kgaat het er dan ook afsmijten, idd max stabiliteit is belangrijk. En ben blij dat ge van plan zijt om iemand in te halen Lew, euh Rino... En teamradio is idd leuker,kunde nog wa vette moppen tappen om te nacht door te komen...
|
|
|
Post by bazookajoe on May 23, 2012 13:33:11 GMT 1
Morgen is het de inhaalrace voor de 2e Q race. Ik heb repetitie en kan dus al niet. Tim en Bart tijd (en zin)?
|
|
|
Post by Timpreza on May 23, 2012 14:08:44 GMT 1
Onmogelijk, ik werk de hele week de nacht. T'zal voor zaterdag zijn waarschijnlijk.
|
|
|
Post by Mee on May 23, 2012 15:43:36 GMT 1
Oh nee, wat een bummer dat Tim niet kan!
|
|
|
Post by DhStyleZz on May 23, 2012 17:54:09 GMT 1
kwou vlug eens track testen maar kreeg al een foutmelding met die symsinc. poging tot updaten dat nie lukt en dan iets van een rollback error :s iemand enig idee ?
Nevermind fixed... ik vergeet altijd run as admin hier bij windows 7 xD
|
|
|
Post by bazookajoe on May 24, 2012 8:39:33 GMT 1
Heb ons net uitgeschreven. Gebrek aan manskracht, motivatie en tijd. Go Tiberini!
|
|
|
Post by DhStyleZz on May 24, 2012 16:04:25 GMT 1
haha ok had toch ne heeln hoop mizerie me die instalatie damn zo ingewikkeld ...
|
|
|
Post by Rino on May 24, 2012 17:34:37 GMT 1
Heb ons net uitgeschreven. Gebrek aan manskracht, motivatie en tijd. Go Tiberini! Spijtig te horen.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on May 24, 2012 19:09:43 GMT 1
Heb ons net uitgeschreven. Gebrek aan manskracht, motivatie en tijd. Go Tiberini! Zo ineens? Jullie staan momenteel toch 8ste? Hebben aan 3 meer q-races genoeg deelnames... Soit, ik wil me niet moeien, je zal je redenen wel hebben veronderstel ik. Spijtige zaak! Was handig geweest zo'n helpende GT2 extra...
|
|
|
Post by timothy on May 24, 2012 19:15:00 GMT 1
Jammer te horen...veel druk op de Team Tiberini schouders...
|
|
|
Post by Hill2button on May 24, 2012 19:51:52 GMT 1
Heb ons net uitgeschreven. Gebrek aan manskracht, motivatie en tijd. Go Tiberini! Zo ineens? Jullie staan momenteel toch 8ste? Hebben aan 3 meer q-races genoeg deelnames... Soit, ik wil me niet moeien, je zal je redenen wel hebben veronderstel ik. Spijtige zaak! Was handig geweest zo'n helpende GT2 extra... Yours truly heeft daar, vrees ik, een groot aandeel in. Ik spreek even voor mezelf en niet voor mijn teamgenoten: het was een kwestie van de ogen waren groter dan de honger... Het leek allemaal zo romantisch, 24 uren van Le Mans, net als "de echten" en dat met 3 kanjers van piloten, DOENDOENDOEN. En dan kwam de realiteit: - Le Mans is helemaal niet zo'n leuke baan, het is lang en saai. - Ze slaan u dood met eindeloos veel regels zoals die minimum deelnames aan nutteloze testraces waar niemand wat om geeft. - Le Mans is Low Downforce, laat dat nu net iets zijn wat mij niet ligt; vooral dan de onvermijdelijke nerveuze kont. - Ik zit in een sim-pauze, vooral omdat ik steeds meer ben gaan joggen (op een goede dag zou ik het 'lopen' durven noemen) en ik wil nu zondag de 20 km door Brussel uitlopen, met een keelontsteking aka "angin". - Het komt misschien wat arrogant over: maar na mijn overwinning op Bathurst had ik er geen zin meer in, VRL kampioen worden is voor mij niet weggelegd, daar moet ik realistisch in zijn, Bathurst winnen was het hoogst mogelijke en daarna had ik ineens geen behoefte meer om te rijden, en tot de dag van vandaag is die drive er nog steeds niet. - Ik was na een paar testdagen nog steeds hopeloos trager dan mijn teamies, en voelde me niet at-ease in de wagen. - Had ik al gezegd dat Le Mans saai is? En lang? Lang met lange saaie stukken. En toen kwam die race die ze een half uur voor het einde stopzette. Mijn emmer liep over... "Nu MOET ik nog zo'n STOMME testrace rijden voor aan het minimum te raken". Ik heb toen even alles op een rij gezet, en een mailtje gestuurd naar mijn brilliante teamgenoten. Met 3 rijden zagen ze niet zitten en tegen de tijd dat er een vervanger voor mij werd gevonden waren er blijkbaar nog wat motivatie-kaarskes uitgegaan...
|
|
|
Post by Ben Cuypers on May 24, 2012 20:27:31 GMT 1
Wel Werner, ik geef u overschot van gelijk! Had ik in het begin geweten wat ik nu weet, was ik er nooit aan begonnen. Die mannen hun regeltjes komen mij meer dan mijn oren uit! Gelukkig heb ik goede teamies en big boss die het meeste werk op zich kunnen nemen want op mij moeten ze niet teveel rekenen. Ik zal zorgen dat ik mijn minimum races haal, maar eigenlijk is dat voor mij geen doen. Vorige testrace die ik reed was mijn stint gedaan om 22u, maar om 23u sliep ik nog niet van de 'spanning' en concentratie die ik nodig had voor de race. Als dan je wekker om 3u10 staat valt dat niet mee. Dat kan ik je vertellen! Maar, zoals ik al zei heb ik geluk dat mijn teammaten mijn gemis meer dan goed maken. En ik kijk wel uit naar de race! Als het wat minder warm is dan nu tenminste, want anders ga ik nogal zweten op men kamerke! Spijtig dat jullie ermee stoppen maar versta het 100%. Dit zal ook mijn 1ste en laatste endurance event worden met sim-racing.org. Maak u nu niet ongerust Tiberini's, ik geef me 100% als het er straks om gaat!
|
|
|
Post by Timpreza on May 24, 2012 21:27:13 GMT 1
Voila, mooi verwoord. We hadden er veel zin in, maar die testraces hebben redelijk snel duidelijk gemaakt dat het al een saaie race is over 2u waar we in niemandsland rijden. Hoe zou 24h dan spannend zijn... Zonder pech zijn we p3 waard, en er zit niemand van ons kaliber in ons buurt om ons wakker te houden. Het werd al snel een verplichting om te racen, en je voelde die desinteresse bij iedereen wel. Zelfs al had Werner erbij gebleven, ik weet niet of we nog tot aan de 24h gingen raken. T'is er gewoon over: Hun "prequalifying" is met 10x 2u dubbel zo lang als een heel vrl seizoen, alles in eenzaamheid op dezelfde wagen en track... Gooi er dan een onduidelijk vertaalde site en ingewikkeld rulebook tegenaan en ge moet al doorbijten nog voor het echt begint. Helaas...
|
|
|
Post by Rino on May 24, 2012 21:39:44 GMT 1
Eigenlijk is het je 2de endurance Ben. Remember Spa!
Iedereen kijkt daar anders tegenaan veronderstel ik. Ik kijk daar naar uit. Die regeltjes enz. Mja, het zijn duitsers. Dat zal er voor veel tussenzitten. Ik stoorde me er aanvankelijk ook wat aan. Maar neem eens een stapje terug en bekijk het maar eens. Chapeau voor die mannen. Kritiek komt helaas altijd gemakkelijker dan lof.
Le Mans saai... Hangt er in grote mate vanaf in welke cockpit je zit denk ik. Rij er in het echt eens in een standaart A3 en vervolgens in een R8. Hetzelfde baantje zal er niet meer hetzelfde uitzien. De werkelijke 24H moet altijd het doel zijn. De rest is noodzakelijk kwaad. Tijdens de daadwerkelijke race zal het niet saai zijn als je gaat voor je rondetijden, posities, wagen sparen en de LMP's en GT1's die om de oren suizen. Die lange rechte is een welkome pauze imo. Maar als de 'drive' er niet is dan kan ik het me goed voorstellen dat je afhaakt. Je bent immers niet alleen. En je moet er de tijd voor kunnen opbrengen. Personelijk zou ik dit veel meer willen doen. 1000km Spa of Silverstone? Direct!
Echt niemand van het VRL team die een doorstart wil maken?
En zoek je motivatie : kijk eens naar The truth in 24 II. Die is al uit sedert gisteren.
|
|
|
Post by Mee on May 24, 2012 22:22:09 GMT 1
Ik moet ook zeggen dat ik niks tegen de regels had, ik heb liever te veel dan te weinig regels. Voor mij zijn de 2 grote redenen waarom de motivatie op een laag pitje staat het saaie circuit en het gebrek aan een evenwaardige tegenstander. Ik heb mij in die paar testraces die ik heb meegereden mij echt wel enorm verveeld. Ofwel hadden we helemaal geen tegenstand (toen SFH nog niet mee reed), ofwel reden we 2de en nadien 3de met 2 onklopbare teams voor ons en een hoop achter ons die niet in de buurt konden komen. Het vooruitzicht om dan 6 of 8 uur te racen op een circuit waar je 60% van de tijd in een rechte lijn zit te rijden... het motiveert mij niet. Werner zijn beslissing heeft daar misschien een heel klein deel in meegespeeld (nu konden we niet meer wiezen op de rechte stukken!), maar de motivatie zou niet groter geweest zijn denk ik. Dan was het misschien nog meer een verplichting geweest. Misschien als we in GT1 hadden gereden was de zin boven het "let's go for it!"-peil gestegen, maar nu zit het er onder voor ons... Op naar een volgende, interessantere endurance. Mijn goesting in zo'n enduranceseizoen als waaraan het VRL-team al 2 keer heeft mee gedaan is hierbij weer opgeflakkerd .
|
|