|
Post by MacTuffer on Aug 24, 2012 22:52:44 GMT 1
Er staat een nieuwe VRL_Sync.exe-versie online: www.vrl-simracing.be/VRL_Sync.exeVervang het bestaande bestand gewoon door dit bestand. Nu kan je aangeven of je rFactor automatisch wilt starten. Dit is handig als je hiernaar een snelkoppeling maakt ipv naar rFactor zelf: dan sync je elke keer automatisch als je rFactor start. Ook de vooruitgang is nu aangepast zodat die met de effectief te syncen files rekening houdt. Deze update is niet verplicht, de oude versie blijft gewoon nog werken. Ik heb het bestand vervangen en nu heb ik problemen. Eerst syncte hij tot op 1 kb van het einde..... Nu geeft hij altijd een foutmelding met onder meer: system.argumentoutoffrangeexeption enz.... Al verwijdert en opnieuw geprobeerd en altijd hetzelfde.
|
|
|
Post by Mee on Aug 24, 2012 22:57:41 GMT 1
Staat je rFactor-installatie toevallig in je Program Files? Probeer eens als Administrator te runnen? Verwijder ook eens het temp.sync en/of vrl.sync-bestand in je rFactor-map als er daar een in staat.
En als je dan nog hetzelfde probleem hebt, kan je dan eens een screenshot van de fout nemen? (eventueel doormailen naar vrladmins)
|
|
|
Post by MacTuffer on Aug 24, 2012 23:00:17 GMT 1
Staat je rFactor-installatie toevallig in je Program Files? Probeer eens als Administrator te runnen? Nee, aparte map gemaakt. Als administrator deed ik al. Mail verstuurd, veel plezier.
|
|
|
Post by Mee on Aug 24, 2012 23:06:57 GMT 1
|
|
|
Post by MacTuffer on Aug 24, 2012 23:10:34 GMT 1
Raar, nu staan ze alle 2 in rfactor. Doe ik eerst de oude syncen en daarna nog eens de nieuwe en nu werkt hem wel. Mail naar je gmail adres.
|
|
|
Post by timothy on Aug 25, 2012 9:02:41 GMT 1
hhmm nieuwe Rf install start nu wel terug op maar zie geen skins of VRL teams?? Nochtans gesynced. En op de oude install werken de skins wel...Wat ik wel heb op de nieuwe install zijn 3-4 skins van het team zelf van begin seizoen, halfweg en op einde...
|
|
|
Post by Nick on Aug 25, 2012 9:11:01 GMT 1
hhmm nieuwe Rf install start nu wel terug op maar zie geen skins of VRL teams?? Nochtans gesynced. En op de oude install werken de skins wel...Wat ik wel heb op de nieuwe install zijn 3-4 skins van het team zelf van begin seizoen, halfweg en op einde... Zeker zijn dat bij Player in rFactor het VRL seizoen is geselecteerd. Standaard staat dat volgens mij op het 2011 seizoen ofzo.
|
|
|
Post by timothy on Aug 25, 2012 9:25:11 GMT 1
En wij danken Nick van harte voor het oplossen van dit nooooooob vraagstukje
|
|
|
Post by Dino on Aug 25, 2012 13:10:04 GMT 1
ik heb net sync gedaan en als ik dan naar join ga om te race geef hij niks meer... lege pagina
|
|
|
Post by nicotineplijster on Aug 25, 2012 13:27:02 GMT 1
ik krijg deze error met de laatste versie van de vrlsync:
|
|
|
Post by Nick on Aug 25, 2012 13:39:44 GMT 1
ik krijg deze error met de laatste versie van de vrlsync: Kreeg ik ook. Even syncen met de oude, en dan de nieuwe gebruiken.
|
|
|
Post by nicotineplijster on Aug 25, 2012 13:49:23 GMT 1
bij de oude krijg ik: er is een fout opgertreden bij het uitvoeren
|
|
|
Post by Mee on Aug 25, 2012 13:49:52 GMT 1
Probeer het nog eens met deze versie: www.vrl-simracing.be/VRL_Client.exeHeel ambetant, zo'n fout die je zelf niet kan reproduceren . Nico, ook eens als Administrator proberen uit te voeren.
|
|
|
Post by nicotineplijster on Aug 25, 2012 17:03:03 GMT 1
ja, hetzelfde resultaat, kan het dat de link fout is?
|
|
|
Post by Mee on Aug 25, 2012 19:08:40 GMT 1
|
|