|
Post by Mee on May 6, 2014 11:08:14 GMT 1
Oei, dan is het tijd voor een andere Sync-versie. Maar dat zal pas deze avond zijn vrees ik.
|
|
|
Post by Mee on May 6, 2014 22:46:56 GMT 1
Opgelet: Het adres van de rFactor- en Sync-server is veranderd. Vroeger was dit vrlhost.dyndns.org, nu is dit vrl.uk.to geworden. Dit betekent 2 belangrijke veranderingen: - in de rFactor-serverlijst moet je niet meer zoeken op vrlhost.dyndns.org, maar op vrl.uk.to (eventueel met poortnummer 34297 er achter, vrl.uk.to:34297 dus). De "Join server"-link op de website is al aangepast hiernaar, en ook in de racemails en topics staat dit nieuwe adres al. - er is een nieuwe versie van VRL Sync nodig, die download je via deze link (virusscanner kan moeilijk doen, maar is veilig). Pak dat uit naar je rFactor map zoals anders, en overschrijf de bestaande bestanden. Moest het onderstaande probleem ooit nog voorvallen zou dat nu automatisch geupdate moeten worden. De reden van deze wijziging? De gratis service dyndns.org die een domeinnaam aan een (variabel) IP-adres koppelt is er mee opgehouden met gratis te zijn, vandaar de wijziging naar een andere (gratis) service. Excuses voor de veranderingen, maar zo'n zaken gebeuren als je een league zo goedkoop mogelijk wilt laten lopen .
|
|
|
Post by Ben Putman on May 6, 2014 23:12:22 GMT 1
Opgelet: Het adres van de rFactor- en Sync-server is veranderd. Vroeger was dit vrlhost.dyndns.org, nu is dit vrl.uk.to geworden. Dit betekent 2 belangrijke veranderingen: - in de rFactor-serverlijst moet je niet meer zoeken op vrlhost.dyndns.org, maar op vrl.uk.to (eventueel met poortnummer 34297 er achter, vrl.uk.to:34297 dus). De "Join server"-link op de website is al aangepast hiernaar, en ook in de racemails en topics staat dit nieuwe adres al. - er is een nieuwe versie van VRL Sync nodig, die download je via deze link (virusscanner kan moeilijk doen, maar is veilig). Pak dat uit naar je rFactor map zoals anders, en overschrijf de bestaande bestanden. Moest het onderstaande probleem ooit nog voorvallen zou dat nu automatisch geupdate moeten worden. De reden van deze wijziging? De gratis service dyndns.org die een domeinnaam aan een (variabel) IP-adres koppelt is er mee opgehouden met gratis te zijn, vandaar de wijziging naar een andere (gratis) service. Excuses voor de veranderingen, maar zo'n zaken gebeuren als je een league zo goedkoop mogelijk wilt laten lopen . Ok werkt terug thanks BP
|
|
|
Post by Mee on Jun 17, 2014 22:04:55 GMT 1
Er zijn hier wat netwerkwijzigingen gebeurd: kan er eens iemand inloggen op de server om te zien of dat werkt?
|
|
|
Post by Mee on Jul 2, 2014 0:35:23 GMT 1
Er is een nieuwe rFactor 2 build: www.virtualr.net/rfactor-2-build-770-availableDe server is al geupdate, om je eigen rF2 up te daten klik je in de rF2-launcher simpelweg op de "Update" knop bovenaan en dan nog eens op Update. EDIT: geeft een fout bij starten, dus is momenteel effe offline.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jul 2, 2014 18:48:36 GMT 1
Is het de volgende fout dat je bedoelt Bart?
Installing C++ runtimes Installing DirectX runtimes C++ and DirectX runtimes successfully installed Removing directory: C:\rFactor2\Installed\UIData\rFactor2 UI was NOT successful Update procedure has detected and error and stopped
Deze fout krijg ik in Sync 0.25 dat start tijdens de update. Nu start rF2 helemaal niet meer op ook niet en de build staat nog op 660. Waarom moet zoiets toch altijd in de soep draaien he... :/
|
|
|
Post by Mee on Jul 2, 2014 19:38:29 GMT 1
EDIT: geeft een fout bij starten, dus is momenteel effe offline. Opgelost, server is terug online.Is het de volgende fout dat je bedoelt Bart? Nope, het was iets anders. Voor de rest is die update hier zonder problemen verlopen.
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 2, 2014 19:52:14 GMT 1
Is het de volgende fout dat je bedoelt Bart? Installing C++ runtimes Installing DirectX runtimes C++ and DirectX runtimes successfully installed Removing directory: C:\rFactor2\Installed\UIData\rFactor2 UI was NOT successful Update procedure has detected and error and stopped Deze fout krijg ik in Sync 0.25 dat start tijdens de update. Nu start rF2 helemaal niet meer op ook niet en de build staat nog op 660. Waarom moet zoiets toch altijd in de soep draaien he... :/ Ik heb die fout ook gehad. Gewoon die folder manueel wissen, en de update herdoen.
|
|
|
Post by Ben Putman on Jul 5, 2014 0:07:01 GMT 1
Over welke folder gaat dat hier dan bij lukt die update ook niet zelfde fout
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 5, 2014 9:27:08 GMT 1
C:\rFactor2\Installed\UIData\rFactor2 UI
|
|
|
Post by Mee on Jul 8, 2014 8:31:41 GMT 1
De server draait nu de Indycars @ Indianapolis.
|
|
|
Post by MacTuffer on Jul 8, 2014 20:49:42 GMT 1
De server draait nu de Indycars @ Indianapolis. Omdat ik alles op minimum heb staan zie ik niet waar ik moet van de ovaal gaan. Ik kan gewoon rondrijden zonder een bordje te zien.
|
|
|
Post by Ben Putman on Jul 8, 2014 22:21:20 GMT 1
Waar moet je bij rfactor2 de pluhgin van ihud in zetten ? Greetings BP
|
|
|
Post by kartonflash on Jul 16, 2014 17:12:25 GMT 1
Macheert jullir rf2 ook ni meer of ligt het aan men nieuwe MB upgrade? Al verscheidene herinstalls gedaan maar rfactor.exe werkt ni meer
|
|
|
Post by Rino on Jul 16, 2014 17:18:27 GMT 1
Waar moet je bij rfactor2 de pluhgin van ihud in zetten ? Greetings BP Net zoals rf1 moeten plugins in de plugin folder.
|
|