|
Post by MacTuffer on Feb 1, 2014 22:57:31 GMT 1
Blijkbaar ziet mijn skin er heel raar uit voor andere racers. Zelf zie ik geen probleem tot ik naar een opgeslagen replay kijk. Als er iemand de alpha laag kan fixen ziet het er voor de anderen ook wat beter uit.
|
|
|
Post by Rino on Feb 2, 2014 2:17:57 GMT 1
Blijkbaar ziet mijn skin er heel raar uit voor andere racers. Zelf zie ik geen probleem tot ik naar een opgeslagen replay kijk. Als er iemand de alpha laag kan fixen ziet het er voor de anderen ook wat beter uit. Voor mij zag die er goed uit. Niks aan opgemerkt.
|
|
|
Post by MacTuffer on Feb 2, 2014 9:58:24 GMT 1
Blijkbaar ziet mijn skin er heel raar uit voor andere racers. Zelf zie ik geen probleem tot ik naar een opgeslagen replay kijk. Als er iemand de alpha laag kan fixen ziet het er voor de anderen ook wat beter uit. Voor mij zag die er goed uit. Niks aan opgemerkt. A ok, dan moeten mijn replay details misschien hoger gezet worden. Misschien hangt het ook af van welke settings jullie hebben staan voor de opponents details. Nick zag allemaal strepen zoals ik in mijn replays. Ma bon, als het probleemke niemand gaat storen ben ik al gerust.
|
|
|
Post by Mee on Feb 2, 2014 21:37:49 GMT 1
Er is een nieuwe verplichte Sync.
Het is maar een mini-update: ik had Peter Clé zijn wagen "Peter Clé" genoemd, maar rF-report struikelt over de 'é'-tekens.
|
|
|
Post by Mee on Feb 10, 2014 1:18:13 GMT 1
Server draait nu Monaco.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 10, 2014 8:34:01 GMT 1
Er is een nieuwe verplichte Sync.Het is maar een mini-update: ik had Peter Clé zijn wagen "Peter Clé" genoemd, maar rF-report struikelt over de 'é'-tekens. How ! rFactor struikelt over 'é'-tekens en nog wat vanalles. Het probleem is dat rFactor dan ongeldige XML maakt, niet inleesbaar door XML parsers.
|
|
|
Post by oracle on Feb 15, 2014 14:37:04 GMT 1
Teamspeak server doet het niet. Heb een Help Ticket verstuurd, hopelijk snel terug online.
|
|
|
Post by Mee on Feb 17, 2014 22:26:41 GMT 1
Nieuwe verplichte (kleine) Sync.
Op Silverstone bleek namelijk dat het vast toewijzen van wagens aan een pitbox niet werkte en integendeel grotere problemen gaf. Iedereen zit nu terug in dezelfde pitgroup, wat wel betekent dat we in de warmup zullen moeten testen met wie je op een vak staat.
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 18, 2014 0:17:33 GMT 1
Oh fudge. :s
|
|
|
Post by oracle on Feb 18, 2014 10:36:32 GMT 1
Teamspeak server is van adres veranderd, heb de gegevens naar Nick doorgestuurd. Het oud adres is toegankelijk maar is nu van iemand anders beetje verwarring daar met een verhuis ofzoiets.
|
|
|
Post by MacTuffer on Feb 22, 2014 9:50:57 GMT 1
Koerskast werkt niet bij. Ik verbeterde mijn tijd gisteren maar die is nog niet te zien. Niet echt belangrijk maar toch ff melden. ;
|
|
|
Post by Mee on Feb 22, 2014 11:24:38 GMT 1
Goed dat je het zegt, heb hem herstart.
|
|
|
Post by Mee on Feb 23, 2014 21:52:32 GMT 1
Zandvoort zit in de Sync.
|
|
|
Post by oracle on Feb 23, 2014 23:12:15 GMT 1
Wachtwoord Teamspeak veranderd. Nick is op de hoogte en zal communicatie verzorgen, waarvoor dank
|
|
|
Post by Ben Putman on Feb 23, 2014 23:12:31 GMT 1
Denk dat er een fout in de sync zit lukt niet om te syncen Greets BP
|
|