|
Post by oracle on Feb 7, 2012 17:11:47 GMT 1
Uiteindelijk moet de map Bahrain(andere map en readme hoeft niet) onder rFactor/gamedata/locations staan. Maar heb net de files vergeleken tussen de self extracting exe die ik gebruik en de versie op rFactorcentral en die zijn precies niet hetzelfde. Nog naast de map Moddata gekeken want das enkel om te deinstaleren. Nogal slecht leesbaar maar ctrl + en - altijd handig
|
|
|
Post by MacTuffer on Feb 7, 2012 22:51:51 GMT 1
Nog maar eens proberen.... EDIT: Probleem gevonden Ik had die link "1 click" gedownload. Heb nu uit het lijstje meer naar beneden op de pagina gekozen. Eerst die met de rapidshare, account aangemaakt maar werkte dus niet. Dan maar de link eronder genomen en via Winzip kunnen installeren. ;D Dus morgen 1ste test online. Bedankt voor de uitleg hier en daar. Zoals je ziet "de aanhouder wint".
|
|
|
Post by oracle on Feb 8, 2012 10:29:56 GMT 1
Voor Rapidshare downloads moet ge geen lid worden, gewoon op de groene ''Download '' knop klikken. Enkel als je zelf een bestand wil delen via Rapidshare, dan moet je pas betalen. Tot op de baan
|
|
|
Post by MacTuffer on Feb 8, 2012 12:14:51 GMT 1
Voor Rapidshare downloads moet ge geen lid worden, gewoon op de groene ''Download '' knop klikken. Enkel als je zelf een bestand wil delen via Rapidshare, dan moet je pas betalen. Tot op de baan Klopt, had het op het werk hier eens na gevraagd. Ik dacht dat die groene knop voor het betalende programma van Rapidshare was. Daarmee dat ik er niet op durfde klikken. ;D Deze avond eens proberen maar eerst offline wat toerkes draaien. Heb nu alle hulp off gezet, had begrepen dat jullie ook zo rijden tijdens de races. Moet dat nu ff oefenen en ook Bhagrein ken ik niet. Heb nu al een rondje of 10 gezien, als je i indrukt rijd de wagen alleen. Zo kan ik dan een nieuwe track leren, handig.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 8, 2012 12:16:20 GMT 1
auto-clutch mag je aanzetten (en ik zou dat ook doen)
|
|
|
Post by nicotineplijster on Feb 8, 2012 13:44:17 GMT 1
Heb nu al een rondje of 10 gezien, als je i indrukt rijd de wagen alleen. Zo kan ik dan een nieuwe track leren, handig. daar had ik nu nog nooit aan gedacht om zo een nieuw circuit te leren kennen
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 8, 2012 13:55:23 GMT 1
Heb nu al een rondje of 10 gezien, als je i indrukt rijd de wagen alleen. Zo kan ik dan een nieuwe track leren, handig. daar had ik nu nog nooit aan gedacht om zo een nieuw circuit te leren kennen Iemand iets "zien" doen is nooit hetzelfde als zelf rijden. Af en toe eens spieken bij 'human' concurrenten kan wel helpen.
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 8, 2012 15:22:44 GMT 1
Die AI is idd meestal waardeloos in rF. Ze rijden compleet ongeloofwaardige lijnen. T'is misschien beter om dan de replay van de testrace te downloaden, en die te bekijken.
Btw, deze week is het de puntenrace, daar kan je nog niet aan meedoen, de week daarop is de testrace op Portimao. Misschien is't geen slecht idee om daar al wat verkenning te doen?
|
|
|
Post by Knarf on Feb 8, 2012 19:28:22 GMT 1
Ik kan u wel de track map plugin van fazerbox aanraden... Dan heb je zo een kaartje gelijk in Gran Turismo, Codemasters F1, ..... Verkort de tijd om een circuit te leren toch wel aanzienlijk bij mij. www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Map%20Plugin
|
|
|
Post by MacTuffer on Feb 8, 2012 21:32:07 GMT 1
Die AI is idd meestal waardeloos in rF. Ze rijden compleet ongeloofwaardige lijnen. T'is misschien beter om dan de replay van de testrace te downloaden, en die te bekijken. Het beste is natuurlijk zelf rijden, maar voor een 1ste keer op een nieuwe track leek mij op i drukken wel interessant. (eigenlijk toevallig gevonden) Btw, deze week is het de puntenrace, daar kan je nog niet aan meedoen, de week daarop is de testrace op Portimao. Misschien is't geen slecht idee om daar al wat verkenning te doen? Klopt, ik ga zeker de volgende map beginnen trainen maar deze ff eens op de server proberen. Heb niet voor niks paar avonden bezig geweest om de juiste download te vinden. ;D danku voor de tip
|
|
|
Post by Cash on Feb 12, 2012 18:46:53 GMT 1
Ik ga de eerste paar races moeten missen, vanaf de Toyota Corolla hoop ik er terug bij te zijn. Good luck all!
|
|
|
Post by fragske on Mar 12, 2012 19:05:07 GMT 1
ik krijg de AE86 mod maar niet gedownload. Ik kom telkens uit bij google docs? En met de versie van op rfactorcentral krijg ik een mismatch?
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 12, 2012 19:10:51 GMT 1
Die google docs versie is de goeie. Wat lukt daar niet aan?
|
|
|
Post by oracle on Mar 12, 2012 21:24:04 GMT 1
Ik dacht ook even van waar staat die download knop...maar gewoon op bestand klikken en downloaden selecteren.
|
|
|
Post by fragske on Mar 12, 2012 21:29:34 GMT 1
Wel als ik download anyways aan klik, gebeurd er niets. Misschien ligt het wel aan mijn computer, zal het wel eens op mijn laptop proberen.
|
|