|
Post by Timpreza on Jan 28, 2012 20:59:20 GMT 1
De wagens zijn dezelfde dus kies welke je mooist vind, en kies de motor upgrade waar je zelf het snelste mee bent.
|
|
|
Post by oracle on Jan 28, 2012 23:43:54 GMT 1
Daarnet nog eens met de nippons liggen rijden. En heeft me gefrustreerd... Na de immersie in de F1 op Spa terug naar de Nippons voelde als een stap terug in de tijd en niet in de positieve zin. Niks feeling in die nippon, wss ook omdat ik zonder de Real Feel plugin moet rijden wegens heftig trillen. Ik sta dan maar op heavy steering in upgrades menu. FFB effects op full 75% kracht. Nu die standaard ffb effects das niet veel soeps. Het enig dat ik voel zijn de curbs en als ik teveel gas geef en dreig rond te gaan. Ook word het stuur wel strakker in de bochten. Maar is het midden nooit strak genoeg altijd teveel speling op. Ook die physics snap ik de ballen van. Bij een bolide krijg je toch meer downforce als je de vaart er kan inhouden? Niet bij de Nippon het minste echt het minste gas is aanleiding tot grip verlies. Nooit krijg ik het ''middel punt vliegende kracht'' gevoel in deze wagens. Is er echt geen enkele open wheeler mod waar de ffb goed van is ?? Of een manier om fatsoenlijk ffb effects te ervaren met de Nippon. Leo ffb deed ook niet veel imo. Want op deze manier is het een gevoeloos strijkijzer waar ik dan alles maar van buiten in moet leren, nu als ik 1 ding niet graag doe...
|
|
|
Post by MacTuffer on Feb 3, 2012 23:08:23 GMT 1
Moet je onderstaande allemaal installeren?
mod download Verplichte rfm-fix All-in-one mod download.
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 3, 2012 23:39:48 GMT 1
De all-in-one is voldoende.
|
|
|
Post by MacTuffer on Feb 4, 2012 22:53:14 GMT 1
Ik heb nu alles gedownload en in de juiste mappen gezet. Met de auto's alles ok maar de track laad niet. Hij blijft gewoon op het laadscherm staan.
Moet ik iets extra doen?
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 4, 2012 23:16:59 GMT 1
Ik heb nu alles gedownload en in de juiste mappen gezet. Met de auto's alles ok maar de track laad niet. Hij blijft gewoon op het laadscherm staan. Moet ik iets extra doen? Track staat waarschijnlijk niet in de juiste map. Check de locatie en de diepte van de mapstructuur.
|
|
|
Post by MacTuffer on Feb 5, 2012 0:39:05 GMT 1
Ik heb nu alles gedownload en in de juiste mappen gezet. Met de auto's alles ok maar de track laad niet. Hij blijft gewoon op het laadscherm staan. Moet ik iets extra doen? Track staat waarschijnlijk niet in de juiste map. Check de locatie en de diepte van de mapstructuur. gevonden, mercikes voor de tip. EDIT: als ik in de server kom vlieg ik er direct weer uit. iemand idee?
|
|
|
Post by oracle on Feb 5, 2012 11:21:32 GMT 1
Heb je in main menu, customize, player al de juiste serie aangeduid ? En in Vehicle een wagen gekocht ?
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 5, 2012 12:02:40 GMT 1
Je vliegt gewoon van de server of krijg je ook een mismatch waarschuwing?
Oh, en Peter, ik zie dat de server je naam niet herkent omdat je een accent hebt gebruikt op je é. rF kan daar niet mee overweg. Kan je je naam veranderen door daar een gewone e te gebruiken om problemen te voorkomen.
|
|
|
Post by MacTuffer on Feb 5, 2012 16:55:23 GMT 1
Heb je in main menu, customize, player al de juiste serie aangeduid ? En in Vehicle een wagen gekocht ? Auto heb ik gekocht en ik sta op de track als ik offline race. In de download zit er toch maar 1 track, want misschien heb ik de verkeerde.
|
|
|
Post by MacTuffer on Feb 5, 2012 16:57:23 GMT 1
Je vliegt gewoon van de server of krijg je ook een mismatch waarschuwing? Oh, en Peter, ik zie dat de server je naam niet herkent omdat je een accent hebt gebruikt op je é. rF kan daar niet mee overweg. Kan je je naam veranderen door daar een gewone e te gebruiken om problemen te voorkomen. Ik krijg een melding, dacht iets van track..... Gaat snel en krijg de kans niet om het te lezen. Ik zal mijn éke veranderen, was ook probleem bij mijn account op RFactor zelf. EDIT: net nog eens getest en er komt gewoon eerst dat ik aangemeld ben en dan connection lost. Dus niks andere melding.
|
|
|
Post by MacTuffer on Feb 5, 2012 17:01:55 GMT 1
Veel plezier straks tijdens de test race. Ik zal vanavond de mail versturen voor de officiële aanmelding.
|
|
|
Post by MacTuffer on Feb 7, 2012 0:04:13 GMT 1
Pfffff, het wil niet lukken. Ik krijg dus wel een melding: cannot find the current track.
Ook de wagen die ik te zien krijg is niet die dat ik in het spel gekocht heb.
EDIT: auto heb ik gevonden, heb nu die dat ik kocht.
|
|
|
Post by oracle on Feb 7, 2012 8:51:29 GMT 1
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 7, 2012 13:35:38 GMT 1
Pfffff, het wil niet lukken. Ik krijg dus wel een melding: cannot find the current track. Ook de wagen die ik te zien krijg is niet die dat ik in het spel gekocht heb.EDIT: auto heb ik gevonden, heb nu die dat ik kocht. De mapstructuur zal toch nog steeds fout zijn... alleen lijkt het probleem zich enkel online voor te doen... Misschien als iemand hier zijn mapstructuur wil zetten?
|
|