|
Post by TimoVermeersch on Dec 24, 2011 22:07:52 GMT 1
|
|
|
Post by nicotineplijster on Dec 27, 2011 11:36:36 GMT 1
ik ga de volgende dagen nog wat oefenen tot dat ik vind dat ik de wagen en het circuit ken. dan zal ik voor donderdag nog iets laten weten of ik mee doe.
|
|
|
Post by Mee on Dec 27, 2011 12:01:30 GMT 1
Nico, eerst leren stappen voor je gaat lopen hè...
Endurance races zijn nog een graad moeilijker dan een 45 minuten of 1 uur race rijden bij de VRL: je rijdt veel langer en hebt meer verkeer (zowel trager als sneller). Komt nog bij dat deze mod niet van de gemakkelijkste is.
De eerste races van het VRL R&G-team in het Sim-racing.org kampioenschap verliepen (om het zacht uit te drukken) niet al te vlot omdat endurance racen door een paar man toch zwaar werd onderschat (ik denk dat ik dat wel mag zeggen).
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 27, 2011 12:06:48 GMT 1
Ik zou durven zeggen : wie niet waagt, niet wint. ;D
Timo
|
|
|
Post by bazookajoe on Dec 27, 2011 13:21:35 GMT 1
Hebt ge de mod al getest Timo? Ik heb eventueel wel zin
|
|
|
Post by nicotineplijster on Dec 27, 2011 15:10:50 GMT 1
ik denk dat ik toch maar naar het advies van bart ga luisteren, eerst nog een paar jaar oefenen
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 27, 2011 16:45:57 GMT 1
Hebt ge de mod al getest Timo? Ik heb eventueel wel zin Is al lang geleden dat ik er nog mee gereden heb maar heb daar ooit, toen hij juist uit was, een 2 uurs race mee gereden op Buenos Aires, the old one. Ook bij Hso. Ik heb toen zitten knoeien om de ff goed te krijgen. Maar eens dat geregeld middels editen van mijn controller.ini zat dat wel goed, die mod. Reed toen wel met een Porsche 908. Veel minder power dan de Ferrari 512. Wat ik mij ook herinner is dat bandenslijtage het gedrag van de wagen in deze mod zwaar beinvloedt. Daar moet ge wel mee oppassen. Dat gezegd zijnde. Ik wil graag team vormen met u Kenneth. Maar t is wel een beetje als Senna in een team steken met Diniz. Enfin, Diniz zou dat niet erg gevonden hebben waarschijnlijk. Ik dus ook niet. Van Senna weet ik het niet ;D
|
|
|
Post by bazookajoe on Dec 27, 2011 17:26:16 GMT 1
Lol! I don't mind Binnekort dan eens afspreken op de server/ts en wat inrijden? edit: net geregistreerd op de website
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 27, 2011 18:07:32 GMT 1
Met die mod ooit eens een 24u LM gereden met de Romans. Er zit dus remslijtage op die wagens hé. De remschijven kunnen breken, en in de pits fixen ze dat dus niet hé. We hebben het 2 of 3 keer voorgehad. Ge voelt een ronde vooraf dat ge door u remmen zit, en dan schiet ge plots door op 1 wiel, niets van remkracht meer. SUPERscary als ge dat in Mulsanne voorhebt. Er zat niets anders op dan van de server te gaan en te rejoinen. Dat kon gelukkig voor die race omdat we in practise reden, maar het koste ons wel een podium.
Voor een 6u gaat dat waarschijnlijk geen probleem zijn, en The Glen is niet zo zwaar voor de remmen.
Die 917 trok ook scheef bij het remmen en accelereren. Bizar, maar een assymetrische vering loste dat op. Leuke maar aartsmoeilijke mod. T'is een uitdaging. Succes!
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 27, 2011 23:13:23 GMT 1
Ok Kenneth. We're one. Ik herinstalleer morgen mod en circuit en doe wat eerste rondjes. Dan kunnen we misschien vrijdag of in 't weekend als 't lukt wat samen rijden.
Ik zal ook een wagen reserveren. Ik veronderstel datnde Ferrari 512 goed is voor u? Of wil je met een Lola of een oude GT40 rijden?
Gij zult u ook moeten registreren op de site van Historic Simracing.
Timo
|
|
|
Post by bazookajoe on Dec 28, 2011 1:17:16 GMT 1
de wagenkeuze laat ik volledig aan u over Timo. Vrijdag zou moeten lukken, we kunnen dan afspreken op Guy z'n teamspeak eventueel. Merci voor de remtip Tim, ik durf ze wel eens afpeigeren.. (zie laatste VRL race op Estoril) Ik had mij deze namiddag trouwens al geregistreerd op de website. Benieuwd naar de mod
|
|
|
Post by timothy on Dec 28, 2011 12:58:31 GMT 1
@tim wanneer was da mss?? denk dat ge u vergist zu. Enige 24u die ik mij kan herinneren was op de nordschleife...Zou wel ferm leuk zijn om nog keer een 24u van LM of Spa te doen eigenlijk
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 28, 2011 13:08:36 GMT 1
Just! Da was met Tom Noppe en Dieter Debonne.
|
|
|
Post by timothy on Dec 28, 2011 17:41:41 GMT 1
hhmm mss broerlief keer zot maken om mee te doen. Enige probleem is dat het op Supersunday is...wordt een lastige sportdag zulle jihaa
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 28, 2011 17:56:27 GMT 1
Ik heb ons ingeschreven Kenneth. Ferrari 512 nummer 19. Heb ook de mod geherinstalleerd en de track en de eerste rondjes gereden. Ff zat met de Thrustmaster direct goed. In tegenstelling tot de G25 destijds. Heb met deze mod vooral een zeer hoog gpl- gevoel. Kan ook aan de track liggen natuurlijk ;D Eerste indruk is dat de Ferrari vooral zeer onderstuurd is. Vooral hem rond The Loop krijgen is een struggle for life. Heb al wat zitten prullen met de ophanging en de dif en het is al wat beter maar nog verre van ideaal. To be continued. Laat ons proberen om vrijdag wat samen te rijden op de server. Ik kan zowat de hele dag vrijdag. timothy, bijnons kan nog een derde rijder bij. Moest broerlief geen goesting hebben. Groeten, Timo
|
|