|
Post by Dino on Sept 28, 2011 12:37:10 GMT 1
ik denk dat screenschots hier kunnen bij helpen om de fouten in de toekomst weg te werken tim. zo weet men waar men de meeste fout maakt en kan men er aan werken.. want ik denk dat die fout ook in de test race zal gebeurd zijn. of niet ? wat denk men van het voorstel met de screenschots. laat eens iets weten. mvg.
|
|
|
Post by Webbienl on Sept 28, 2011 13:28:10 GMT 1
ik denk dat screenschots hier kunnen bij helpen om de fouten in de toekomst weg te werken tim. zo weet men waar men de meeste fout maakt en kan men er aan werken.. want ik denk dat die fout ook in de test race zal gebeurd zijn. of niet ? wat denk men van het voorstel met de screenschots. laat eens iets weten. mvg. Persoonlijk hoef ik niet te zien waar Dimitri gecut heeft. De regel is duidelijk, 2 wielen op het asfalt en anders gaat het tellertje lopen. Aangezien de race al geweest is valt er niets meer te leren. Je moet gewoon kritisch zijn tegenover jezelf. Als ik een hotlap rij dan controleer ik die 9 van de 10 keer ( 1 op de 10 niet, want dan weet ik het al ) om te zien of ik gecut heb, zo weet ik waar ik rustiger aan moet doen in de race om niet op mn sodemieter te krijgen. conclusie. Screenshots van mensen die cutten ?.. Nee bedankt, je krijgt dan ook een soort schandpaal effect wat we niet willen. Het moet gewoon duidelijk zijn, 2 wielen op het asfalt tenzij anders aangegeven.
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 28, 2011 14:31:24 GMT 1
Wat Ricardo zegt.
Dino, je hebt een PM met de screenshots. Eigenlijk is dat niet eens nodig, alle tools om het zelf te bekijken staan in de racetopic gelinkt: de regels, de cutfiles en de replay.
|
|
|
Post by Dino on Sept 28, 2011 16:48:32 GMT 1
ok
|
|
|
Post by oracle on Sept 30, 2011 7:09:52 GMT 1
Ik pleit strafvermindering wegens eerste veroordeling. De boetes hadden geen effect maar een gevangenisstraf van een maand(2 races). Lijkt me wel streng. Zeker hardleers maar kwaadwillig niet..... @dimi mijn wedde is 1000€/uur en een bonus van 5 miljoen eender of het lukt of mislukt
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 30, 2011 13:47:42 GMT 1
Dimi's straf werd verminderd naar 1 race geschorst.
Ondanks de vermindering is het daarmee nog steeds één van de zwaarste straffen die we hier uitgesproken hebben zonder uit de competitie geband te worden. Dus we tillen er nog steeds zwaar aan. De originele 2 race schorsing was misschien iets buiten proportie, maar dit was een uitzonderlijk geval, en het heeft zo te zien Dimi laten inzien dat het hoog tijd werd om die regels te respecteren. Nu nog hopen dat hij z'n woorden kan waarmaken en zich niet meer bovenaan de cutfiles laat zien.
Case closed wat ons betreft.
|
|
|
Post by Dino on Sept 30, 2011 14:23:15 GMT 1
Ik pleit strafvermindering wegens eerste veroordeling. De boetes hadden geen effect maar een gevangenisstraf van een maand(2 races). Lijkt me wel streng. Zeker hardleers maar kwaadwillig niet..... @dimi mijn wedde is 1000€/uur en een bonus van 5 miljoen eender of het lukt of mislukt simpa van uw kant guy thx
|
|
|
Post by Dino on Sept 30, 2011 14:28:31 GMT 1
Dimi's straf werd verminderd naar 1 race geschorst. Ondanks de vermindering is het daarmee nog steeds één van de zwaarste straffen die we hier uitgesproken hebben zonder uit de competitie geband te worden. Dus we tillen er nog steeds zwaar aan. De originele 2 race schorsing was misschien iets buiten proportie, maar dit was een uitzonderlijk geval, en het heeft zo te zien Dimi laten inzien dat het hoog tijd werd om die regels te respecteren. Nu nog hopen dat hij z'n woorden kan waarmaken en zich niet meer bovenaan de cutfiles laat zien. Case closed wat ons betreft. hoop dat hij het geleerd heeft... en thx van mijn kant aan de admins and the boss voor de straf vermindering. hoop voor hem da hij de laatste race nie mag mee doen.. nog maals thx en dim als je dit lees hier bij mij of gelijk op wie zijn pc.. er is werk aan de winkel é. DONT CUT
|
|
|
Post by DhStyleZz on Sept 30, 2011 14:49:00 GMT 1
Ik pleit strafvermindering wegens eerste veroordeling. De boetes hadden geen effect maar een gevangenisstraf van een maand(2 races). Lijkt me wel streng. Zeker hardleers maar kwaadwillig niet..... @dimi mijn wedde is 1000€/uur en een bonus van 5 miljoen eender of het lukt of mislukt Merci guy ma tzal gratis moeten zijn ge zijt tenslote ne 'teammate' lol
|
|
|
Post by DhStyleZz on Sept 30, 2011 14:49:23 GMT 1
Dimi's straf werd verminderd naar 1 race geschorst. Ondanks de vermindering is het daarmee nog steeds één van de zwaarste straffen die we hier uitgesproken hebben zonder uit de competitie geband te worden. Dus we tillen er nog steeds zwaar aan. De originele 2 race schorsing was misschien iets buiten proportie, maar dit was een uitzonderlijk geval, en het heeft zo te zien Dimi laten inzien dat het hoog tijd werd om die regels te respecteren. Nu nog hopen dat hij z'n woorden kan waarmaken en zich niet meer bovenaan de cutfiles laat zien. Case closed wat ons betreft. Nog maals bedankt voor de straf vermindering
|
|
|
Post by Mee on Sept 30, 2011 18:30:15 GMT 1
Case closed wat ons betreft. Als we de volgende races geen cuts meer zien uiteraard...
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 30, 2011 18:51:55 GMT 1
Uiteraard, dan open we een nieuwe zaak. De zaak Alzheimer ofzo.
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 10, 2011 19:31:08 GMT 1
Santies Teretonga
Emile Gijselinckx - kwalificatieverbod (gevaarlijke pit exit) Cedric Cornelis - waarschuwing (rokende motor)
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Oct 10, 2011 19:58:03 GMT 1
Die had ik verwacht...
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 25, 2011 11:38:43 GMT 1
Sancties Eastern Creek:
Steven Van Opstal - 25s tijdstraf op het raceresultaat (tikt iemand rond in laatste ronde) Cedric Cornelis - waarschuwing (keert beschadigde wagen terug op de ideale lijn bij blauwe vlag)
|
|