|
Post by natas on Dec 27, 2004 20:38:00 GMT 1
ok ik hem uitgepakt en heb nu een map die gpl heet en een map die gem+ heet
de inhoud van die mappen in de betreffende mappen van mijn directory mikken ?
|
|
hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Dec 27, 2004 21:32:00 GMT 1
Yep, Ge zijt precies ook ne man die verzot is op risico's hé
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 29, 2004 13:19:12 GMT 1
Wow, heb eindelijk ook de physics in orde gekregen! Die 600 paarden voel je wel kicken !! Al mijn PBs van de 1967 auto's naar het verleden gereden, moest er niet eens moeite voor doen ....
Het heeft ook een tijd geduurd eer ik doorhad wat je nu net moest doen om die physics te laten werken. Gisteren op RSC, met de hulp van Sandeep de AHA-erlebnis gehad ...
*** BTW, de mod, die maar een beta status had, is nu offline. Als de echte versie1 eraankomt zal ik proberen van de juiste installatieprocedure op het forum hier te beschrijven ! ***
|
|
|
Post by arnold on Dec 29, 2004 20:09:45 GMT 1
euh kan er soms iemand de chronologische volgorde geven van hoe ik die mod moet installeren alvast bedankt !
|
|
|
Post by arnold on Dec 30, 2004 8:22:24 GMT 1
euh kan er soms iemand de chronologische volgorde geven van hoe ik die mod moet installeren alvast bedankt ! zal niet meer nodig zijn zeker , ik krijg foutmelding als ik het bestand wil binnenhalen ? ben naar de site zelf geweest en krijg zelfde fout als ik de mod wil downloaden !
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 30, 2004 12:23:51 GMT 1
Nolle, kijk eens naar deze opmerking, gepost net boven die van jou ..... *** BTW, de mod, die maar een beta status had, is nu offline. Als de echte versie1 eraankomt zal ik proberen van de juiste installatieprocedure op het forum hier te beschrijven ! ***
|
|
|
Post by arnold on Dec 30, 2004 12:31:24 GMT 1
Nolle, kijk eens naar deze opmerking, gepost net boven die van jou ..... oeps , niet opgemerkt.....da's ouder worden zeker Willy
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 16, 2005 17:20:41 GMT 1
|
|