|
Post by Filip Verbert on May 29, 2011 18:55:41 GMT 1
Lol, ik volg niet goed Robin . Maar allemaal uitstekend gereden en erg gezellige 24u gehad zowel hier met zen allen als online. Hopelijk kunnen jullie (Wilfred en Robin) er volgende keer ook eens bij zijn. Trouwens interessante weet: laatste restart was dacht ik 6.30u he? En de race was gedaan om 16.10u dus dat is 9.5 uur zondag disco! Dus het kan he! Aja aan de Vincent: Thx voor af te komen! Heb me alweer kapotgelachen met u
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 30, 2011 6:18:25 GMT 1
Gefeliciteerd mannen!
|
|
|
Post by robin on May 30, 2011 10:23:28 GMT 1
Grote klasse op de baan - zonder al te veel oefenrondjes had ik eerlijk gezegd niet heel veel vertrouwen in je snelheid - en topklasse accomodatie Bij de kwalificatieraces hadden we al gezien dat Falcao en Schaller snel waren, en toen we erachter kwamen dat die bij elkaar in het team reden dacht ik dat zij misschien wel gemiddeld sneller zouden zijn. Zeker omdat ik ook niet aan Wilfred's tijden kwam en elke stint in de 2:02's begon. Na twaalf uur had ik de indruk dat zij het snellere team waren, zeker toen Schaller gewoon een stint lang in Wilfred's kielzog bleef rijden. *eek*Door de nacht heen bleek wel dat Schaller in die stint boven zichzelf uitgestegen was, en dat jij en Ruud hun tempo ook bijna konden matchen. De eerste 12 uur was het door de geplande server restarts een kwestie van niet gelapt worden binnen 3 uur. Niet zo heel lastig als je uit de problemen blijft. De laatste 12 uur gingen beslissend worden. Heel spannend. Ik ging om 9.00 slapen toen we 2e lagen op een halve minuut, en toen ik om 12.00 terug kwam lagen we 2 minuten voor! Vanaf dat moment was het aan Core Motorsports om risico te nemen op tijd goed te maken, en dat gaat meestal gepaard met problemen. We hebben het tactisch erg goed gespeeld om Wilfred vroeg in de beslissende fase het verschil te laten maken, en geluk gehad dat Core Motorsports op dat moment niet kon volgen. Erg mooie race. Heb ervan genoten, met alle spanning die bij een echte race hoort
|
|
|
Post by Filip Verbert on May 30, 2011 11:56:49 GMT 1
Azo ja, mijn enige oefening waren eigelijk de 2 kwalificatieraces. Maar de laatste setup was ook top! Voelde me er erg goed in en goed stabiel. De 2 schuivers die ik heb gemaakt was gwn door iets te laat remmen, maar niet door de setup. En nogmaals bedankt voor het logootje achteraan de wagen .
|
|