|
Post by Timpreza on Mar 26, 2011 17:45:54 GMT 1
T'is vanavond weer al zover! (ze komen veel te snel op mekaar) Je kan op onze chat terecht voor wat geleuter. (knop: rechtsboven dit forum) Ik neem deze keer de Q en eerste stint voor m'n rekening. Spannend...
|
|
|
Post by bazookajoe on Mar 26, 2011 17:49:41 GMT 1
Tzal al knikkebollend zijn voor mij na de free-practice/Q nachten..
Succes aan de VRL teams!
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 26, 2011 18:55:40 GMT 1
Weinig volk vandaag, dus als er nog VRL teams geinteresseerd zijn? Roman brothers?
|
|
|
Post by Mee on Mar 26, 2011 19:59:24 GMT 1
Tim is bij als 4de vertrokken, maar werd al meteen voorbij gestoken door Marc François. Hij rijdt heel goed met snelle rondetijden, maar het is blijkbaar niet genoeg... we zullen moeten hopen op uitvallers willen we op het podium raken .
|
|
|
Post by m635csi on Mar 26, 2011 20:22:41 GMT 1
Ik was goed en veilig op weg, tot een CTD me verraste. Spijtig , maar ik hou er een goed gevoel aan over want het liep beter als verwacht. Ik kon voor de 1e keer rijden met het mes tussen de tanden ipv tussen mijn billen
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 26, 2011 20:40:49 GMT 1
Stint 1 zit erop. T'is moeilijk om bij te blijven. Ik vond dat ik mijn eigen overtrof tijdens de kwali, maar het was maar goed voor P4 van de P7. We hebben weinig tijd in onze setup gestoken eigenlijk, en dat laat zich zien. Hij voelt goed aan, maar we kunnen niet volgen met teams die we normaal wel kunnen bijhouden. De race start en ik zit meteen in een gevecht met een 5 tal gt2's. In de laatste esses is m'n lijn niet 100% en ik zwiep rond. 5s verloren, maar rustig tijd om op m'n eentje m'n ritme te vinden. Ik vind m'n ritme snel, maar ik ben gewoon niet snel genoeg om die eerste 4 bij te houden. Jammer, het word een eenzame stint, langzaam maar zeker lopen de leiders weg. Komt er nog bij dat er weinig verkeer is om ons te entertainen, wat het een lange race gaat maken. De GT2 leiders zijn sneller én erg zuinig. Storm (Gaczella en co) gaat met een stop minder dan wij rijden, en worden daarmee favoriet. Bizar dat hun banden zo'n lange stints houden. Uitrijden dan maar, en rekenen op DNF's voor een podium. T'is nog niet halfweg.
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 26, 2011 20:46:42 GMT 1
Bart verkoopt net Gaczella nen stoemp en beiden gaan rond. Geen schade. Gaczella is op slag geen favoriet meer.
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 26, 2011 21:18:41 GMT 1
Xavier is een interviewke aan't geven op de stream.
|
|
|
Post by Mee on Mar 26, 2011 21:44:00 GMT 1
Ik nam van Tim het stuur over en had grote schoenen te vullen. Ik moest er aanvankelijk nog inkomen (had zelfs eerst het gevoel dat ik met een andere setup reed), maar de tijden zakten steeds weer met een paar tiendes. Het dubbelen verloopt goed en ik kan het gat met Marc op zo'n 8-9 seconden houden tot ik slaags geraak met 3 Aston Martins die voor mijn neus traag besloten te rijden. Ik verlies daar 3 seconden door. Maar dat viel nog mee... Op een moment komt de Gaczella in zijn 430 de pits uit. Die staat zwaar en op hards, en ik kom dichter en dichter. We gaan net aan het gevecht beginnen, en boenk... ik rem iets te laat, tik hem rond en ben solidair en ga mee rond. Ik raak moeilijk weg en moet zo 7 seconden toegeven op hem. Deuk vooraan (voelde er niks van), maar vooral eentje in mijn ego (en die deed pijn). Het duurt effe voor ik weer op tempo kom. Ik pers er dan nog een reeksje 1:53 uit en kwam dichter op Gaczella, maar op 4 seconden liet ik het stuur over aan Werner, die ondertussen goed aan het rondbollen is. En na Werner is het weer de beurt aan Tim, maar zonder uitvallers gaan we 5de blijven .
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 26, 2011 21:52:04 GMT 1
Werner is zijneigen aan't overtreffen. Misschien moet ik ook m'n BRD's aan de kant zetten en m'n dfp's van zolder halen.
|
|
|
Post by Mee on Mar 26, 2011 22:35:24 GMT 1
Tim heeft overgenomen na Werner zijn schitterende stint en knalt direct met 53's op jacht naar Storm Racing. Will he do it? Spannend!
|
|
|
Post by Mee on Mar 26, 2011 23:11:38 GMT 1
Toch nog P3, op pace! SCHITTEREND gereden Tim!
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 26, 2011 23:17:47 GMT 1
Wooohooo!!! van een verloren P5 naar een podium in 40 minuten. Manman, dat was een zalig stintje...
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 26, 2011 23:19:18 GMT 1
Wooohooo!!! van een verloren P5 naar een podium in 40 minuten. Manman, dat was een zalig stintje... Fantastisch gereden Tim! Wat een finish!!
|
|
|
Post by m635csi on Mar 26, 2011 23:25:17 GMT 1
op simrace tv was t al TIEM VAN ´GEE dat er uit kwam... SUPER
|
|