|
Post by phvg2008 on Nov 21, 2010 19:12:05 GMT 1
Weet jij soms de link voor de mod die ze gebruiken in dit forum voor met die GT1's te rijden op sim-racing.de? Met vriendelijke groeten Philippe Van Gucht
|
|
|
Post by bazookajoe on Nov 21, 2010 19:26:34 GMT 1
Weet jij soms de link voor de mod die ze gebruiken in dit forum voor met die GT1's te rijden op sim-racing.de? Met vriendelijke groeten Philippe Van Gucht Ze werken met simsync dus zonder downloadlinks.
|
|
|
Post by bazookajoe on Dec 13, 2010 20:41:25 GMT 1
terwijl Tim met stijl zijn pole benutte in Laguna Seca:
Graptje he Tim!
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 13, 2010 20:56:59 GMT 1
Ok, dit gaat veel te lang meegaan é...
|
|
|
Post by Cedric on Dec 14, 2010 11:38:02 GMT 1
Weeral een prachtig filmpje keneth SBI doet het echt niet slecht he als ik naar de achievements kijk? Al 2 races op rij 1e Da moet echt wel vet zijn zo'n endurance races
|
|
|
Post by bazookajoe on Dec 14, 2010 11:47:39 GMT 1
Weeral een prachtig filmpje keneth SBI doet het echt niet slecht he als ik naar de achievements kijk? Al 2 races op rij 1e Da moet echt wel vet zijn zo'n endurance races Merci Cedric, zo'n endurance race zou nog een leuk idee zijn als fun-event voor vrl. 4 uur race met teams van 2 of iets in die aard, would be fun! *hint*
|
|
|
Post by Cedric on Dec 14, 2010 12:51:47 GMT 1
Jeep eig wel. Maja eerst gaak maar eens normaal doen. Is al moeilijk genoeg
|
|
|
Post by Mee on Dec 14, 2010 13:08:02 GMT 1
Merci Cedric, zo'n endurance race zou nog een leuk idee zijn als fun-event voor vrl. 4 uur race met teams van 2 of iets in die aard, would be fun! *hint* Been there, done that: enduranceseries.proboards.com/Als de disconnect-problemen zijn opgelost in rFactor 2 zal er nog wel zo iets komen .
|
|
|
Post by DhStyleZz on Dec 14, 2010 14:30:51 GMT 1
Merci Cedric, zo'n endurance race zou nog een leuk idee zijn als fun-event voor vrl. 4 uur race met teams van 2 of iets in die aard, would be fun! *hint* Been there, done that: enduranceseries.proboards.com/Als de disconnect-problemen zijn opgelost in rFactor 2 zal er nog wel zo iets komen . wah lijkt me leuk .. maar dat draait nie meer zeker nu ?
|
|
|
Post by Mee on Dec 14, 2010 14:38:32 GMT 1
wah lijkt me leuk .. maar dat draait nie meer zeker nu ? Nee, na de eerste race - waarbij vele disconnects voorvielen - is er besloten geweest om niet meer verder te doen zolang dit probleem niet is opgelost. Er zijn nadien nog veel testsessies geweest om het probleem te achterhalen, maar helaas...
|
|
|
Post by DhStyleZz on Dec 14, 2010 14:40:08 GMT 1
aw spijtig had zo iets van woooooh meedoen toen ik op de link clickte maar zag alleen oude topics vandaar xD
|
|
|
Post by bazookajoe on Jan 3, 2011 1:01:51 GMT 1
Met mijn trouwe emmer naast mij: Cheerio! ps: Robin, winrar wou uw skins niet extracten om een of andere reden..
|
|
|
Post by robin on Jan 4, 2011 21:17:36 GMT 1
Ah jammer. Maar goed dat zo'n spinnende Porsche dan niet te duidelijk SFH is Mag ik vragen welke bewerking je in je filmpjes gebruikt? Vooral bij de Nippons ond ik dat erg geslaagd. Het lijkt erop dat je iets meer contrast geeft en de kleurverzadiging omlaag draait. Dat laatste heb je hier ook gedaan maar het contrast lijkt standaard. Ik heb net in Premiere alle video effects afgelopen maar er zit geen default bij die erop lijkt. Is er een naam voor dat filter of hoe pak je dat aan?
|
|
|
Post by Mee on Jan 4, 2011 22:57:40 GMT 1
Is dat niet zo'n HDR filter in rFactor zelf? Merci voor het filmpje Kenneth, ik had het niet verwacht maar ge moet u aan het vervelen zijn met uw emmerke .
|
|
|
Post by phvg2008 on Jan 4, 2011 23:58:39 GMT 1
Inderdaad een knappe samenvatting... Jullie samenvattingen verbeteren tot een verbluffend resultaat Is dat niet zo'n HDR filter in rFactor zelf? Merci voor het filmpje Kenneth, ik had het niet verwacht maar ge moet u aan het vervelen zijn met uw emmerke .
|
|