|
Post by Hill2button on Aug 2, 2010 17:37:07 GMT 1
Beste simracer, We hebben jullie hulp nodig! Zoals velen onder jullie weten zijn er bepaalde kosten verbonden aan het up-and-running houden van de VRL: de race-server en de webspace/domein voor onze website. Alles samen hebben we zo’n 235 euro per jaar nodig. Om deze kost te dekken organiseren we een donatieronde. Donaties zijn vrijblijvend. Je bent dus niet verplicht om te doneren. Je kiest natuurlijk zelf hoeveel je doneert. Bij de vorige donatieronde (oktober 2009) bedroeg het gemiddeld gedoneerde bedrag 14,50 euro. Indien zou blijken dat we te veel geld ophalen, zal dit budget gebruikt worden om toekomstige server- en websitekosten te betalen. Hoe kan je doneren?Onze voorkeur gaat uit naar een overschrijving omdat Paypal zeer veel kosten aanrekent (3,4% + 0,35€ per donatie). Overschrijving:Dit doe je op naam van Tim Vanhee naar volgend rekeningnummer: IBAN: BE81 3850 5971 9024 ; BIC: BBRU BE BB (dit is het nieuwe Europese formaat, dit kan dus zowel vanuit België als vanuit Nederland) Voor de Belgen die liever nog de oude werkwijze gebruiken: 385-0597190-24 Graag vermelding "VRL". Paypal:Op onze website www.vrl-simracing.be vind je een knop om te doneren via Paypal. Alvast bedankt! Het admin-team
|
|
|
Post by Rino on Aug 3, 2010 12:30:39 GMT 1
Done Met veel plezier trouwens!
|
|
didi
Rookie VRL'er
Dieter Debonne
|
Post by didi on Aug 3, 2010 14:59:15 GMT 1
verdoeme, weer een hele maand boterhammen met choco... maw, done.
|
|
|
Post by pe on Aug 5, 2010 20:21:55 GMT 1
heb vandaag ook wat bij gespekt. ;D ;D ;D met veel plezier trouwens. want heb mij al goed geamuseerd hier. bedankt . hup naar het volgende seizoen
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 7, 2010 10:54:40 GMT 1
Hartelijk bedankt aan de paar mensen die gestort hebben. ;D Momenteel hebben we slechts een handjevol donaties gekregen, goed voor 108€ van de 235€ voor een jaartje met 2 seizoenen VRL. We zijn er dus nog niet, en ik maak me eigenlijk een beetje zorgen dat er maar weinig reactie op komt. Weet dat het niet vanzelfsprekend is dat je gratis kan racen elke zondagavond. Denk ook eens aan de mensen die hier veel tijd en energie en geld insteken om alles mogelijk te maken. We vragen niet veel terug: enkel een vrijblijvende kleine jaarlijkse storting als teken van dankbaarheid. Dus als je u hier geamuseerd hebt de laatste seizoenen, laat het eens zien. Het hoeft niet veel te zijn, maar zo'n kleine beetjes 'dankbaarheid' helpen om ons om de motivatie op te brengen om dit jaar na jaar draaiende te houden. Dank u!
|
|
|
Post by Rino on Aug 7, 2010 12:51:19 GMT 1
"Ask not what VRL can do for you , but what you can do for VRL" En ik dacht dat de meeste mensen niets posten na hun donatie om het er "niet in te wrijven". Blijkt dat er weinig gedoneerd wordt! Hopelijk te wijten aan "veel mensen nog in vakantie"...
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Aug 7, 2010 14:25:26 GMT 1
Maak ik straks werk van!
|
|
|
Post by Zwijger on Aug 7, 2010 14:55:19 GMT 1
Die van mij is donderdag vertrokken, dus die zal maandag wel aankomen denk ik.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Aug 7, 2010 16:45:03 GMT 1
Done! Ik hoop dat we genoeg bijeen sprokkelen, vorig jaar was iedereen precies enthousiaster om te geven.
|
|
|
Post by timothy on Aug 7, 2010 17:16:44 GMT 1
give me one more day
|
|
|
Post by Knarf on Aug 7, 2010 19:46:48 GMT 1
Het hoeft niet veel te zijn, maar zo'n kleine beetjes 'dankbaarheid' helpen om ons om de motivatie op te brengen om dit jaar na jaar draaiende te houden. Om jullie een ideetje te geven. We hebben €235 per jaar nodig. Stel dat we met 20 mensen zijn dan betekend dit dat men gemiddeld €11,75 per jaar per persoon moet doneren. Aangezien we met meer dan 20 zijn is dit bedrag nog overschat. Daarnaast is €11,75 maar een gemiddelde dus met €5 zijn we ook weer een heel stuk verder. Uiteindelijk komt het altijd onder de €1 per maand per persoon uit wat we nodig hebben. Iedere storting hoe klein ook is dus meer dan welkom.
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 7, 2010 22:18:55 GMT 1
Mijne komt is ondertussen onderweg!
|
|
|
Post by timothy on Aug 8, 2010 9:52:28 GMT 1
afgevinkt with pleasure
|
|
|
Post by timothy on Aug 17, 2010 17:13:02 GMT 1
hoe is de stand op dit moment??
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 17, 2010 18:10:00 GMT 1
Momenteel hebben we tot op vandaag al een machtige 297,43€ dankzij jullie. Applaus! We kunnen dus zeker al verder tot oktober 2011, en dan hebben we een dikke 60€ extra in de spaarpot. Wie nog wil storten, voel u zeker niet geremd: Hoe meer geld nu hoe langer je ons niet meer terug hoort over geldzaken. Nog een klein duwtje en we zitten al safe tot april 2012!
|
|