|
Post by Webbienl on Feb 19, 2010 12:46:40 GMT 1
- Het is inderdaad zo dat je een "penalty" ontvangt als die voor u niet meteen voluit gaat. Ik ben geen vaste TV-race kijker met rollende starts maar als ik mij niet vergis zal dat ook zo zijn in de "echte" races. Als daar iemand voor een of andere reden niet voluit gaat bij de start is dat nu eenmaal zo, de rest gaat vloeken maar hij is in zijn volste recht om dat te doen. In tegendeel, in de IRL, maar ook in NASCAR waar rollende starts op ovals de regel zijn, word er gestraft als mensen niet versnellen voor de groene vlag. De start word dan overgedaan en diegene die niet versnelde word achteraan gezet. “The lead driver cannot slow excessively to force trailing cars to bunch up, which would give the leader a jump on the restart.” Uit en.wikipedia.org/wiki/Rolling_startEchter, dit is de VRL, en hier gelden andere regels. - De regel "Sancties worden altijd toegepast op komende races. Nooit als puntenstraffen of disqualificaties op gereden races." is inderdaad fout. Dat is ooit aangepast geweest maar door het crashen van de vorige site hebben we beroep moeten doen op de pagina's die in Google's cache stonden. Daar stond blijkbaar nog een oude versie in. Regel 7.1, ik citeer “Dit reglement kan op ieder moment veranderd worden door de league administrator. Tijdelijke uitzonderingen op de regels worden duidelijk naar iedereen gecommuniceerd” Ik heb echter naar mijn weten nooit een email gekregen met een regelementswijziging. Ik vind het zo dus wel erg gemakkelijk om iets te wijzigen zonder mensen op de hoogte te stellen, om vervolgens te zeggen dat door een crash de regels weer zijn terugveranderd. - Iedereen weet nu wel ondertussen hoe de rollende starts bij de VRL er aan toe gaan, dat is wel duidelijk aan het heel lage aantal straffen voor mensen die zich bij de start niet kunnen inhouden. Daaruit blijkt dat de regels blijkbaar wél duidelijk genoeg zijn... Dat is een cirkelredenatie. De regels zijn bekend omdat niemand een valse start maakt en niemand maakt een valse start omdat de regels bekend zijn. De regels kunnen blijkbaar op meerdere manieren gelezen worden, de admin heeft hierin het laatste woord, maar het is wel aan de schrijver om de boodschap goed over te brengen. Daarom hoop ik dat deze regel herschreven word volgens dezelfde richtlijnen maar op een duidelijke , minder dubbel te lezen, manier. - Over het "geen baat halen uit uw jumpstart": het maakt totaal niet uit of je nu was gewonnen of met een DNF eindigde. Donny heeft ook een kwalificatieverbod gekregen voor de volgende race omdat hij teveel heeft gecut, ondanks zijn DNF. Met je inhaalactie heb je misschien wel de 2 mensen achter u hun raceresultaat aangetast door ervoor te gaan rijden met alle vuile lucht als gevolg. En misschien heb ik de rijders voor mij ook wel gehinderd door in hun spiegels te rijden, en misschien stond de brug open, en misschien had ik wel gewonnen als ik wat meer getraint had. Een argument berust op speculaties is nog geen argument om een straf te geven. Even los hiervan,of deze twee rijders nou in mijn vuile lucht reden, of in die van de man voor mij, dat zou geen bal hebben uitgemaakt. Das echter geen feit maar een mening. Echt hinderen zal ik ook niet gedaan hebben, al in rondje 2 haalde ik peter cle in. De speculatie dat ik anderen hun race verpest heb louter omdat zij in mijn vuile lucht reden , is dus niet geldig in mijn ogen. Donny is een heel ander verhaal uiteraard, en daar kan ik mij niet over uitlaten - Ik denk dat we meer dan €200 per jaar gaan moeten zien vast te krijgen. Een advocaat die een waterdicht reglement kan samenstellen gaat ons namelijk heel wat meer kosten . Bull....al voor 50 euro pas ik het van harte aan edit: Ohja, deze sanctie heeft niks te maken met uw vorige 2, waar haal je dat van? Volgorde sancties : kwaliverbod, DQ, pitsstart + DQ Ik heb al een kwaliverbod en een DQ gehad, nu kreeg ik een pitsstart + DQ, wat mij aangeeft dat dit cumulatief is. - Over de rollende-start-regel: Welk deel van “Inhalen mag niet tot na de startlijn.” had jij graag verduidelijkt met “signaalwoorden”? Bedankt voor je cynische opmerking. Signaalwoorden geven een verband aan tussen allinea’s, of regels. Als je een regel uit de context haalt kan je dat dus niet verduidelijken met signaalwoorden, maar ik denk dat dat wel duidelijk was toen je deze retorische vraag schreef - En nog, je probeert je gelijkte halen door wat verwarring te zaaien. Het stuk “De race start op het moment dat de polesitter over de startlijn komt.” Zegt enkel dat de timer vanaf dan begint te lopen (hoewel dat door technische redenen in rF iets anders zit). Zaai ik dan verwarring, of zaait die regel dan verwarring ?. Ik heb in mijn ogen heel goed uitgelegd hoe het er staat, dat ik dan doormiddel van extra uitleg de regel anders moet interperteren, zonder dat dat erbij staat, vind ik meer een geval van verwarring zaaien met de regel. -In de F1 is het vergelijkbaar bij het hervatten na een safety car. Dit staat id F1 reglementen: o 40.11 : As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC boards will be withdrawn and replaced by waved green flags with green lights at the Line. These will be displayed until the last car crosses the Line. o En toch, desondanks deze regel is het niet toegelaten om in te halen tot na de lijn. En in de nascar regelementen staat dit, in de iracing regelementen staat zus, in die van de gp2 zo... Het gaat om het VRL regelement. -Je kan perfect “voluit” gaan zonder in te halen. Leg uit s.v.p. -Bruno reed direct voor u, ik daarvoor. Op het moment dat je Bruno inhaalt is er geen sprake van dat ik, noch Bruno te traag reden voor de situatie. Nico was al 3 seconde over de streep toen ik de pitlimiter eraf haalde, ik reed jullie voorbij en trapte op de rem, en nog steeds bleef het hele veld 80 rijden. Toen heb ik maar het pedaal ingedrukt. Op het moment dat de leider de streep over gaat mag iedereen de pitlimiter eraf halen. Omdat dit afhangt van de man voor je zit er zo’n 0.2 – 0.4 sec tussen de starts vd wagens. Natuurlijk is dit niet helemaal correct, maar in theorie moet de gehele top 10 dus na zon 3 sec gestart zijn...waarom iedereen dan nog 80 bleef rijden is mij onduidelijk. Dat is echter geen excuus om in te halen, daar ben ik inderdaad fout. Echter snap ik niet waarom ik vervolgens een straf krijg , aangezien jullie verder geen last van mij hebben gehad. -Eens jij mij voorbij gaat houd ik mogelijk een beetje in omdat ik zoiets had van “HUH?!”, maar dat was zeker niet overdreven gezien de situatie. Dat je de bal op die manier terugkaatst naar de 2 mensen die je hebt ingehaald… dat is, om het zeer beleefd te houden, “iets waar ik het nogal moeilijk mee heb”. Ho , wacht...ik heb NERGENS jou danwel Donny een verwijt gemaakt dat jullie fout zitten,ik zeg echter hoe het er staat. Ik vind het wel onduidelijk dat het veld nog 80 rijd, maar het is niet zo dat jullie fout zijn. - Stellen dat je je positie wél hebt afgestaan omdat je bent uitgevallen is lachwekkend. Je hebt de eerste paar ronden toen je voor me reed op geen enkel moment aanstalte gemaakt om opzij te gaan. Dat je later uitviel is enkel toeval. Dat ik later uitviel was helemaal geen toeval, ik heb de wagen netjes naar de kant gebracht, de esc knop ingedrukt en rfactor afgesloten, de kans dat ik daarmee uitval is 99.9%. Indirect heb ik dus zeker mijn positie afgestaan. Laat ik even duidelijk zijn...ik merk nogal wat vijandigheid. Ik kaart dit niet alleen aan omdat ik mijn gelijke wil halen, maar ook zodat er gaten in het regelement gedicht kunnen worden.
|
|
|
Post by donshere on Feb 19, 2010 14:13:01 GMT 1
Ik heb er niks aan te zeggen maar wil wel even m'n mening kwijt.
Laat deze discussie een reden zijn om de reglementen wat te verduidelijken of misinterpretaties uit te sluiten. Voor mij zijn de regels duidelijk genoeg mbt rollende starts, wat mag en wat vooral niet mag. Het zou ook handig zijn om consistent te zijn met de straffen voor bepaalde overtredingen, en niet eens een pitstraat start en een andere keer een qualiverbod voor dezelfde fout. Ik zeg niet dat dit nu gebeurd, maar het zou discussies vermijden als men op voorhand weet welke straf je krijgt bij een bepaalde overtreding.
Met die rollende starts zou het inderdaad wat praktischer zijn moest iedereen z'n pitlimiter afzetten bij de laatste bocht van de opwarmronde en geleidelijk aan samen wat snelheid opbouwen naar de streep toe.
Ik vind persoonlijk de argumenten van Ricardo nogal flauwtjes ivm z'n start tijdens vorige race, en dat z'n DNF overeenstemt met z'n 2 plaatsen terug te geven aan Werner en Ben, maar zoals ik al zei is deze discussie wel een goeie gelegenheid om de reglementen te verduidelijken als deze voor interpretatie vatbaar zijn.
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 19, 2010 14:24:47 GMT 1
Ik lees alles maar diagonaal, want ik steek hier mijn tijd niet in. Vijgen na pasen enz, maar ik denk dat ik je eigenlijk moet bedanken voor je opmerkingen ivm de regels, we kunnen er uit leren en onze regels bijschaven.
De regels zijn zeker niet waterdicht, dat zal ook nooit zo zijn want we zijn racers, geen juristen. Dat hoeft ook niet, de meeste mensen snappen de regels wel, t'is niet de bedoeling dat we hier zoeken naar loopholes, t'is de bedoeling dat we gezellig kunnen racen met elkaar.
Zo'n tips kunnen ons wel helpen om alles te verduidelijken en te vereenvoudigen. Als er nog problemen zijn hoor ik ze graag. Als je zo'n loophole of onduidelijkheid vind, kom daar dan eerder mee af ipv er een voordeel daaruit te halen. Ook dat is fairplay...
Nu wil je dat gat in de regels misbruiken om jezelf vrij te pleiten van een duidelijke flagrante overtreding. Inhaalverbod voor de lijn is een basisregel die iedereen snapt, hoe onduidelijk het voor u ook klinkt, of je het wil laten klinken. Nu misbruik je de regels tegen ons om je eigen overtreding goed te praten. Hoe intellectueel je het ook wil laten klinken, het gaat je in elk geval niet van onder een sanctie helpen.
Dit is geen officieel gesanctioneerd kampioenschap waar geld mee gemoeid gaat zoals iRacing bvb. Dit is een gratis organisatie, met plezier georganiseerd door liefhebbers en amateurs, voor andermans plezier. Er gaan altijd loopholes zijn, maar ik reken op jullie medewerking om ons daarbij te helpen ipv daarvan te willen profiteren.
Sanctie blijft dus, uiteraard, de regels gaan we misschien wel verduidelijken.
|
|
|
Post by timothy on Feb 19, 2010 14:26:22 GMT 1
Ik ben het ook nie echt eens met Ric ( hij weet mijn standpunt) ivm de startprocedure. Maar waar ik hem wel volledig gelijk moet geven is in verband met het feit dat de regels in verband met DQ van de race blijkbaar veranderd zijn zonder dat er iemand dit gemeld heeft. Ik vind dat je niet kan verwachten dat alle piloten voor elke race de reglementen gaan bekijken om te zien of er misschien iets veranderd zou kunnen zijn. Dit had moeten gezegd worden vanuit de wedstrijdleiding vind ik. Just my 5 cents
|
|
|
Post by Mee on Feb 19, 2010 14:31:38 GMT 1
Het zou ook handig zijn om consistent te zijn met de straffen voor bepaalde overtredingen, en niet eens een pitstraat start en een andere keer een qualiverbod voor dezelfde fout. Ik zeg niet dat dit nu gebeurd, maar het zou discussies vermijden als men op voorhand weet welke straf je krijgt bij een bepaalde overtreding. Daar is het probleem mee dat er heel veel "uitzonderlijke" situaties zijn. Stel nu dat we hadden gezegd: jumpstart = DQ. Dan zou Ricardo er door zijn DNF zonder straf zijn vanaf gekomen. Of moest hij al een waarschuwing daarvoor hebben gekregen was het ook een andere straf geweest, of als het een samenloop van omstandigheden was, het een combinatie van meerdere incidenten was,... edit: Den Tim kan dat toch altijd mooi zeggen he .
|
|
|
Post by donshere on Feb 19, 2010 15:29:29 GMT 1
Het zou ook handig zijn om consistent te zijn met de straffen voor bepaalde overtredingen, en niet eens een pitstraat start en een andere keer een qualiverbod voor dezelfde fout. Ik zeg niet dat dit nu gebeurd, maar het zou discussies vermijden als men op voorhand weet welke straf je krijgt bij een bepaalde overtreding. Daar is het probleem mee dat er heel veel "uitzonderlijke" situaties zijn. Stel nu dat we hadden gezegd: jumpstart = DQ. Dan zou Ricardo er door zijn DNF zonder straf zijn vanaf gekomen. Of moest hij al een waarschuwing daarvoor hebben gekregen was het ook een andere straf geweest, of als het een samenloop van omstandigheden was, het een combinatie van meerdere incidenten was,... edit: Den Tim kan dat toch altijd mooi zeggen he . Toch vind ik de regel ivm sancties iets te beknopt. Ik twijfel niet aan de onpartijdigheid van de admins die zich moeten utispreken over een straf en welke deze straf mag wezen, maar iets meer duidelijkheid van wat je mag verwachten bij welke overtreding had wel handig geweest. Zoveel uitzonderingen zijn er niet, en als er een uitzondering is die dan niet beschreven staat is het voor iedereen makkelijker om de denkwijze te volgen van de admins en hun keuzes.
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 19, 2010 16:47:17 GMT 1
Probleem is ook dat een jump start meestal door rF zélf bestraft wordt.
Je kan jezelf ook altijd straffen, als je weet dat je fout bent, straf jezelf dan. Als Ric ons terug voor had gelaten (in de eerste ronde) had hij nooit een straf gehad.
|
|
|
Post by Rino on Feb 19, 2010 19:04:30 GMT 1
Heeft er niet iemand zich afgevraagd of het forum platlag ? Nou moe Ivm het inhalen van wagens voor je de S/F gepaseerd bent op een rolling start , lijkt me toch een duidelijke regel en wat je dan als overtreder moet doen om die fout recht te zetten is zo klaar als iets imo. Je kan niet zeggen "na een uur deed ik een esc en liet zo infeite die 2 wagens terug voor". Ben Cuypers haalde me ook in voor de S/F. Die had dat echter meteen door en ging onmiddelijk van het gas af nog voor turn1. en zo moet het . Geef de gewonnen posities binnen de ronde terug op een veilige manier en er zal geen vuiltje aan de lucht zijn. De overtreder voelt zich meestal altijd onrecht aangedaan. En dat is geen verwijt in uw richting maar een algemeen feit denk ik. Ik ben zelf ook zo. In eerste instantie denk ik van "een penalty ? voor dat ?" Maar dan moet je afstand kunnen nemen en de zaak nuchter analiseren en bekijken vanuit verschillende standpunten (diegene die er nadeel van ondervond en de racecontrol.) 9,9 op de 10 gevallen zal je zien dat de sanctie terecht is. En in 0,1 op 10 volgt er een stormachtig protest Maar... discutie is goed éé... dat leid tot verbetering.
|
|
|
Post by Nolle on Feb 19, 2010 21:14:13 GMT 1
na alles hier 2 x te hebben gelezen en zonder partij te kiezen voor deze of andere : kan niet moeilijk zijn : NIET voorbijsteken tot na de start/finish lijn , geen discussie mogelijk
|
|
|
Post by Nolle on Feb 19, 2010 21:18:55 GMT 1
na alles hier 2 x te hebben gelezen en zonder partij te kiezen voor deze of andere : kan niet moeilijk zijn : NIET voorbijsteken tot na de start/finish lijn , geen discussie mogelijk oja , hopelijk verziekt de boel hier niet door deze discussie , ik heb Ric altijd al een warm hart toegedragen , nooit te beroerd om te helpen , setups te delen enz , maar regels zijn regels na 35 jaar huwelijk zie ik het zo bij zulke discussies : ofwel zand erover ofwel blijven doordrammen met alle gevolgen vandien , wij kiezen althans altijd voor de 1ste optie
|
|
|
Post by Webbienl on Feb 25, 2010 22:19:16 GMT 1
Heerlijk, vakantie, sorry dat mijn reactie ff laat wachten. Ik lees alles maar diagonaal, want ik steek hier mijn tijd niet in. Vijgen na pasen enz, maar ik denk dat ik je eigenlijk moet bedanken voor je opmerkingen ivm de regels, we kunnen er uit leren en onze regels bijschaven. Want ik steek hier mijn tijd niet in ?, dat vind ik naar om te horen. Ik zit met een probleem, probeer dat uit te leggen en dan word er geen tijd in gestoken...bedankt. Over de regels bijschaven, daar is het me deels om te doen, uiteindelijk racen we met elkaar voor elkaar De regels zijn zeker niet waterdicht, dat zal ook nooit zo zijn want we zijn racers, geen juristen. Dat hoeft ook niet, de meeste mensen snappen de regels wel, t'is niet de bedoeling dat we hier zoeken naar loopholes, t'is de bedoeling dat we gezellig kunnen racen met elkaar. Tuurlijk zijn de regels niet waterdicht, maar zorg in ieder geval dat deze helder zijn. Dat scheelt al een hele boel. Ik ben niet op zoek gegaan naar loopholes om mijzelf vrij te pleiten, maar omdat ik het regelement raadpleegde op het moment dat ik de mail in mijn mailbox kreeg, en onduidelijkheden zag....Kijk, voor ons is het regelement duidelijk. Ik ben echter van mening dat vooral voor nieuwkomers , danwel tot de league, dan wel tot (sim)racen , er in een oogopslag duidelijk moet zijn wat er bedoelt word. Zo'n tips kunnen ons wel helpen om alles te verduidelijken en te vereenvoudigen. Als er nog problemen zijn hoor ik ze graag. Als je zo'n loophole of onduidelijkheid vind, kom daar dan eerder mee af ipv er een voordeel daaruit te halen. Ook dat is fairplay... Eerst word er gezegt dat we niet naar loopholes moeten gaan zoeken, en meteen daarna moeten we met eventuele loopholes komen. Raar, maar ok. Het is een kwestie van de oplossing en het probleem, voordat de oplossing er is moet er eerst een probleem zijn, en niet andersom. Anders gezegt, pas als je op een conflict in het regelement stuit door te zoeken, te analyseren en te interpeteren kom je op zo’n “loophole” uit, deze heb ik dan ook vermeld ( tussen haakjes, ik had ook platgezegt mn bek kunnen houden en er tijdens een race die er toe doet gebruik van kunnen maken, maar zo zit ik niet in elkaar ) Nu wil je dat gat in de regels misbruiken om jezelf vrij te pleiten van een duidelijke flagrante overtreding. Inhaalverbod voor de lijn is een basisregel die iedereen snapt, hoe onduidelijk het voor u ook klinkt, of je het wil laten klinken. Nu misbruik je de regels tegen ons om je eigen overtreding goed te praten. Hoe intellectueel je het ook wil laten klinken, het gaat je in elk geval niet van onder een sanctie helpen. Mag ik even, GVD , das gewoon niet waar. Als je GELEZEN had wat ik zei, en dus niet diagonaal maar horizontaal van links naar rechts van boven naar beneden, dan had je het volgende gelezen “Iets in die richting, let op het woord maar in de laatste regel. Dat geeft een tegenstelling aan op de regel daarvoor, iets wat duidelijker te begrijpen is. Tot zover de regel opwarmronde .3 Er is gezegt in de mail dat ik mijn gewonnen posities bij de start niet heb teruggegeven. Dit is incorrect. Ik ben namelijk geclassificeerd met een DNF, maar niet door een crash of iets dergelijks. Ik heb geheel vrijwillig op de ESC knop gedrukt en mijn race zelf beëindigt. Ik heb dus, indirect, mijn positie teruggegeven aan die rijders. Dat zij mij al voorbij waren gestreeft voordat ik op esc had gedrukt is niet van belang, maar dit word ook niet vermeld in de reden van de straf. Verder word in regel 5.2 geoppert dat er pas na 90% van de gereden rondes punten worden uitgedeelt. Aangezien ik met nog 1 uur te rijden op ESC heb gedrukt heb ik geen punten behaald met de race, en dus ook geen baat gehaald uit mijn vermeende jumpstart. Tevens snap ik niet dat deze straf cumulatief word opgetelt bij mijn twee andere straffen, die hier totaal los van staan ( voor de lezer, twee keer een straf vanwege het cutten van de baan ). Dat ik voor deze jumpstart dan meteen een pitstart en DQ krijg vind ik abnormaal, aangezien het mijn eerste keer is sinds ik uberhaupt bij de VRL race, dat ik een jumpstart maak. Dit geld niet alleen voor mijzelf, ook bij andere coureurs zal dit ( kunnen ) voorkomen.” Ik vind mijn straf niet verdient omdat ik geen baat heb gehaald uit mijn jumpstart, ik heb er geen extra punten mee behaald of wat dan ook. Ja ik heb een jumpstart gemaakt, schuldig, maar ik heb er geen baat bij gehad. Ik meende dat cutten ( lees vd baan afschieten ) ook mag zolang je er maar geen tijd mee wint. Wat is er dan anders aan een jumpstart als je er geen extra punten mee wint. Vooral een DQ en een pitsstart naar de volgende race vind ik heel zwaar voor zoiets. Achteraan starten kan ik nog mee leven, maar een pitsstart kost me met een beetje pech 30 sec op de een na laatste piloot. Dit is geen officieel gesanctioneerd kampioenschap waar geld mee gemoeid gaat zoals iRacing bvb. Dit is een gratis organisatie, met plezier georganiseerd door liefhebbers en amateurs, voor andermans plezier. Er gaan altijd loopholes zijn, maar ik reken op jullie medewerking om ons daarbij te helpen ipv daarvan te willen profiteren. Opnieuw, bij deze mijn bijschaving van de rollende start regel. Tuurlijk gaat het om plezier, maar een deel van dat plezier is de competitie, het racen tegen elkaar. Wat dat aan gaat doet het niet onder voor een race in iRacing, al betaalde ik 100 miljoen om te racen met iRacing...Een race is een race Het zou ook handig zijn om consistent te zijn met de straffen voor bepaalde overtredingen, en niet eens een pitstraat start en een andere keer een qualiverbod voor dezelfde fout. Ik zeg niet dat dit nu gebeurd, maar het zou discussies vermijden als men op voorhand weet welke straf je krijgt bij een bepaalde overtreding. Daar is het probleem mee dat er heel veel "uitzonderlijke" situaties zijn. Stel nu dat we hadden gezegd: jumpstart = DQ. Dan zou Ricardo er door zijn DNF zonder straf zijn vanaf gekomen. Of moest hij al een waarschuwing daarvoor hebben gekregen was het ook een andere straf geweest, of als het een samenloop van omstandigheden was, het een combinatie van meerdere incidenten was,... Klopt, maar als je uitvalt, heb je ook niks meer aan die jumpstart, en straf je jezelf in feite dus al door geen punten te halen...of je nou een DQ krijgt over die race, of een DNF, het effect is hetzelfde imo. Het is goed dat elk incident afzonderlijk bekeken word, maar zet wel vaste straffen op vergrijpen. Mochten deze vergrijpen vaker voorkomen doe er dan een drive tru bij die in de race moet worden ingelost...daarna een stop & go, ik noem maar wat. Als er een geval is van meerdere incidenten moet imo altijd het zwaarste vergrijp tellen...net zoals je word aangehouden door de KNPD bijv...als je 50 kilometer te hard rijd, en je geeft geen richting aan, dan telt alleen het te hard rijden. na alles hier 2 x te hebben gelezen en zonder partij te kiezen voor deze of andere : kan niet moeilijk zijn : NIET voorbijsteken tot na de start/finish lijn , geen discussie mogelijk oja , hopelijk verziekt de boel hier niet door deze discussie , ik heb Ric altijd al een warm hart toegedragen , nooit te beroerd om te helpen , setups te delen enz , maar regels zijn regels na 35 jaar huwelijk zie ik het zo bij zulke discussies : ofwel zand erover ofwel blijven doordrammen met alle gevolgen vandien , wij kiezen althans altijd voor de 1ste optie Mee eens, maar ga dan niet roepen dat de race begint op het moment dat de leider over de finish komt....enfin, word bijgeschaaft . Kijk Nolle...Vroeger was ik iemand die nooit ergens iets van zei...totdat op een gegeven moment de maat vol was en ik alles en iedereen vervloekte. Nu heb ik geleert dat als je ergens mee zit, je beter je mond open kan doen en er wat aan moet proberen te veranderen, das niet alleen beter voor jezelf..maar daar kom je samen ook sterker uit. Alhoewel je daar over kan discussieren natuurlijk. Ik neem aan dat de VRL ernaar streeft dat iedereen lekker in zn vel kan zitten, zijn ding kan doen en mag zeggen wat ie wilt. Dus als jij morgen de radical tot te radicaal bekroond en je kan aantonen waarom ie nooit nooit noooooooooit meer moet terugkomen, dan mag jij dat van harte doen...maar sta er dan niet vreemd van te kijken als je kritiek krijgt. Toen ik mijn eerste post postte rekende ik op kritiek ( ik zou dom zijn als ik dat niet zou doen ). Anders had ik wel de cubaanse racing league gejoind hoor No hard feelings, zolang iedereen elkaar respecteerd en elkaar in hun waarde laat...is er ruimte voor een discussie als deze.
|
|