|
Post by Wilco on Aug 16, 2009 14:52:33 GMT 1
Wie rijd er nu de F1 79 mod met TC aan goeie vraag... niemand waarschijnlijk ;D
|
|
|
Post by Webbienl on Aug 17, 2009 18:45:25 GMT 1
w00t PCC ftw !
|
|
|
Post by Knarf on Aug 23, 2009 9:18:48 GMT 1
Even een kleine vraag...
Heeft iemand eigenlijk de LMP wagens in Enduracers effectief getest alvorens te voten ?
Wegens tijdsgebrek om te testen was ik er gewoon van uit gegaan dat die Enduraces effectief beter was dan SIDM zoals er werd gezegd.
Na de zeer negatieve berichten van Jan in een andere thread heb ik gisteren die mod dan toch maar eens effectief gezegd en ik moet Jan bijtreden. Dit is volgens mij het slechtste wat ik ooit in rFactor heb gereden... Die GT's zijn misschien goed maar het zijn LMP's waarmee we gaan rijden en die zijn imo ronduit slecht. Geen gevoel, slechtste geluid ooit in rFactor, ....
Ik wou mijn vote dus wijzigen van S076 + PCC RD + Enduracers LMP's naar S076 + PCC RD + SIDM LMP's. Maar de poll is gesloten.
Nu vraag ik me toch echt af of iedereen zoals ik heeft gevote in het initiele enthousiasme rond Enduracers of het effectief heeft getest...
|
|
didi
Rookie VRL'er
Dieter Debonne
|
Post by didi on Aug 23, 2009 9:46:54 GMT 1
ik heb gevote zoals u knarf... enkel de gt's eens getest, en dat geluid en die physics vond ik wel super.
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 23, 2009 10:08:56 GMT 1
Even een kleine vraag... Heeft iemand eigenlijk de LMP wagens in Enduracers effectief getest alvorens te voten ? Wegens tijdsgebrek om te testen was ik er gewoon van uit gegaan dat die Enduraces effectief beter was dan SIDM zoals er werd gezegd. Na de zeer negatieve berichten van Jan in een andere thread heb ik gisteren die mod dan toch maar eens effectief gezegd en ik moet Jan bijtreden. Dit is volgens mij het slechtste wat ik ooit in rFactor heb gereden... Die GT's zijn misschien goed maar het zijn LMP's waarmee we gaan rijden en die zijn imo ronduit slecht. Geen gevoel, slechtste geluid ooit in rFactor, .... Ik wou mijn vote dus wijzigen van S076 + PCC RD + Enduracers LMP's naar S076 + PCC RD + SIDM LMP's. Maar de poll is gesloten. Nu vraag ik me toch echt af of iedereen zoals ik heeft gevote in het initiele enthousiasme rond Enduracers of het effectief heeft getest... Idem Frank... geen tijd, niet mee gereden. Ik stemde vooral tegen de caterham. (ik was op vakantie tijdens het grootste deel vd poll en ben vergeten stemmen, anders had ik die caterham zeker maximale minpunten gegeven, maar bon, niet gestemd is pech voor mij...)
|
|
|
Post by PhilipDC on Aug 23, 2009 10:28:19 GMT 1
Omdat we zelf niet helemaal overtuigd zijn van de kwaliteit van de Serie Internationale Du Mans mod gaan we de keus geven om te stemmen op de gelijkaardige maar beter afgewerkte Enduracers mod. Ik heb me op het geschrevene van Tim gebaseerd. Ik stemde eigenlijk enkel pro Caterhams.
|
|
|
Post by Zwijger on Aug 23, 2009 12:17:39 GMT 1
Even een kleine vraag... Heeft iemand eigenlijk de LMP wagens in Enduracers effectief getest alvorens te voten ? Wegens tijdsgebrek om te testen was ik er gewoon van uit gegaan dat die Enduraces effectief beter was dan SIDM zoals er werd gezegd. Na de zeer negatieve berichten van Jan in een andere thread heb ik gisteren die mod dan toch maar eens effectief gezegd en ik moet Jan bijtreden. Dit is volgens mij het slechtste wat ik ooit in rFactor heb gereden... Die GT's zijn misschien goed maar het zijn LMP's waarmee we gaan rijden en die zijn imo ronduit slecht. Geen gevoel, slechtste geluid ooit in rFactor, .... Ik wou mijn vote dus wijzigen van S076 + PCC RD + Enduracers LMP's naar S076 + PCC RD + SIDM LMP's. Maar de poll is gesloten. Nu vraag ik me toch echt af of iedereen zoals ik heeft gevote in het initiele enthousiasme rond Enduracers of het effectief heeft getest... Tot hier toe enkel de gt 2 getest en die vond ik toch goed. Geweldig geluid, vooral de backfire sound is tof. Met de rest heb ik nog niet gereden.
|
|
|
Post by amdr on Aug 23, 2009 13:27:51 GMT 1
Mja de Gt wagens in die mod zijn inderdaad bangelijk maar het zijn de P1 & P2 die echt ni normaal slecht zijn imo Ale of tis gewoon omdat ik ni echt voor zo'n autos ben die precies op rails staan
|
|
|
Post by Knarf on Aug 23, 2009 14:05:00 GMT 1
Mja de Gt wagens in die mod zijn inderdaad bangelijk maar het zijn de P1 & P2 die echt ni normaal slecht zijn imo Ale of tis gewoon omdat ik ni echt voor zo'n autos ben die precies op rails staan Over de SIDM mod zei ge nochthans over de P1 & P2 : "Zijn wel bangelijke autokes" en "Idd was bangelijke mod" Check: timpreza.proboards.com/index.cgi?board=rFactor&action=display&thread=2908&page=3Imo ligt het dus niet aan het type auto's maar aan deze specifieke mod.
|
|
|
Post by amdr on Aug 23, 2009 14:10:21 GMT 1
Mja de Gt wagens in die mod zijn inderdaad bangelijk maar het zijn de P1 & P2 die echt ni normaal slecht zijn imo Ale of tis gewoon omdat ik ni echt voor zo'n autos ben die precies op rails staan Over de SIDM mod zei ge nochthans over de P1 & P2 : "Zijn wel bangelijke autokes" en "Idd was bangelijke mod" Check: timpreza.proboards.com/index.cgi?board=rFactor&action=display&thread=2908&page=3Imo ligt het dus niet aan het type auto's maar aan deze specifieke mod. ja ik had het in dit geval over de enduracers mod e. Die sidm mod vond ik toen inderdaad ni echt slecht (dacht dat dit toen op Road America was) en zeker beter als de P1's & P2's van deze mod. Maar tis gewoon over het algemeen dat ik niet voor zo'n wagens ben omdat die totaal geen foutje toelaten als ge wa rapper gaat rijde terwijl een GT1 of GT2 dat iets minder bestraft
|
|
|
Post by rikodc on Aug 23, 2009 15:05:56 GMT 1
Ik vind de SIDM een stuk voorspelbaarder rijden, geen rare fratsen, maar de enduracers LMP's zijn zeker goed te doen. Ook opletten dat er bij sommige chassis' 3-4 verschillende motoren zijn, met verschillende eigenschappen.
|
|