|
Post by Webbienl on Aug 10, 2009 17:52:14 GMT 1
De RaceX Caterham als historic beschouwen vind ik persoonlijk te kort door de bocht, even goed zou je kunnen stellen dat het openwheelers zijn. De eerste caterhams komt uit 1960, ontworpen door ene colin chapman Tevens hebben ze spatborden dus zijn het geen openwheelers. Ik herhaal tevens slechts wat er al gezegt is. wat bedoel je met toerwagens GT Ric? sorry, komma vergeten tussen toerwagens en gt's De PCC's kan je IMO ook als GT's zien en niet als toerwagens... Ben ik met je eens tot een zeker niveau. In een GT kampioenschap rijden ook porsche carrera's, echter zijn ze in de PCC wel degelijk bedoelt als toerwagens. Het DRM werd ook beschouwd als een toerwagenkampioenschap terwijl dr zelfs le mans auto's meereden. Tevens zijn de carrera's GT3 wagens en dus niet te vergelijken met de BES mod ( GT1). In een GT mod heb je verschillende wagens , de PCC is allemaal hetzelfde waardoor het meer naar de toerwagen kant neigt. Maar goed, ieder zn eigen mening
|
|
|
Post by Mee on Aug 10, 2009 18:48:32 GMT 1
De eerste caterhams komt uit 1960, ontworpen door ene colin chapman Lol, de eerste Porsche 911's zijn ook van de jaren '60, dus dat is een argument dat imo op niks trekt. Ja, die Caterhams zijn redelijk basic, maar die zijn geen 40 jaar hetzelfde gebleven...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 10, 2009 19:04:36 GMT 1
Het punt is dat de 4 categorieen die bij de eerste poll genoemd werden nogal wat overlap kennen. Bovendien zijn de mods niet allemaal vooraf in een categorie ingedeeld. Nu krijg je allerlei discussies over mod A en B die wel of niet in dezelfde categorie zitten terwijl dat best op meerdere manieren is uit te leggen. Dat is erg jammer.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Aug 10, 2009 23:32:42 GMT 1
Ik prefereer met grote marge de SIDM LMPs... PCC RD of Caterhams kan me eigenlijk weinig schelen. Lichte voorkeur voor de Porsches.
|
|
|
Post by brechtm on Aug 11, 2009 12:08:00 GMT 1
THE HELL met die RaceX Caterhams... No offence voor die bakskes int echt, ma op de LAN was dat een ramp voor mij om mee te rijden.
Dus doe mij maar de PCC & ik zet een joker in op de Enduracers LMP's, aangezien ik niet weet wat het verschil is met de SIDM en er al een duidelijke voorkeur is voor de Enduracers. btw, rfactorcentral.com ligt plat dus ik kon het niet even bekijken toen ik dit schreef...
op naar een nieuw (en hopelijk volledig) seizoen racen bij de VRL !!
|
|
|
Post by Obi-Jan on Aug 12, 2009 11:14:57 GMT 1
THE HELL met die RaceX Caterhams... No offence voor die bakskes int echt, ma op de LAN was dat een ramp voor mij om mee te rijden. Ik stond op de LAN over de schouders van Tom mee te kijken en dacht idd. "Oei, oei!!", maar toen ik ze zelf probeerde, bleek dat allemaal nogal mee te vallen. Dus doe mij maar de PCC & ik zet een joker in op de Enduracers LMP's, aangezien ik niet weet wat het verschil is met de SIDM en er al een duidelijke voorkeur is voor de Enduracers. Ik vrees dat er veel mensen op reputatie gestemd hebben, zonder die mod zelf geprobeerd te hebben. Persoonlijk vind ik het zowat de zwakste mod die ik al voor rFactor gedownload heb en, in het algemeen, kan ik me enkel een mod voor MS Trainsim herinneren die nog meer knudde was. Ik kijk er al naar uit om hier "I told you so"-posts te maken eens we er werkelijk mee gaan rijden.
|
|
|
Post by rikodc on Aug 12, 2009 18:37:34 GMT 1
Heb het liefst de caterhams en de SIDM, maar de SIDM is al verloren zaak, dus daarom maar Caterhams en Enduracers. De Caterhams zijn prima vermaak, minder strakke lijnen, maar van ronde tot ronde kijken hoe het gaat.
|
|
|
Post by Webbienl on Aug 12, 2009 19:18:35 GMT 1
|
|
|
Post by amdr on Aug 12, 2009 19:42:25 GMT 1
kvind die racex caterhams enoooooorm tricky. Ale ge moet mm per mm me u voet bewege op u gaspedaal of ge sta rond In eender welke vitesse hehe
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 12, 2009 22:02:54 GMT 1
T'is wennen die Caterhams. Maar eens je ze doorhebt lukt het redelijk. Op de Lan was er te weinig mee getraind. We hebben er ooit zelfs een funrace op de nordschleife mee gedaan, en dat viel goed te doen.
|
|
|
Post by fragske on Aug 13, 2009 7:19:34 GMT 1
Ik weet niet of het zo goed te doen was hoor tim. Weet ge nog hoeveel volk er is komen opdagen toen?
|
|
|
Post by Webbienl on Aug 13, 2009 12:52:48 GMT 1
6
|
|
|
Post by Wilco on Aug 13, 2009 18:12:49 GMT 1
Die caterhams zijn lastiger dan een F1 auto uit die F1 79 mod zonder TC aan.... Maar ja die lmp1's kan wel eens leuk worden
|
|
|
Post by rikodc on Aug 13, 2009 19:34:48 GMT 1
Beetje zonde dat de caterhams zo in een kwaad daglicht staan door de lan. Het zijn nou eenmaal wagens waar je wat tijd in zult moeten steken, waar je bij de porsches zo wegrijdt. Maar na een tijdje kun je er enorm lekker mee rijden, driften en weet ik wat nog meer, je moet alleen even doorzetten
|
|
|
Post by fragske on Aug 14, 2009 11:52:05 GMT 1
Wie rijd er nu de F1 79 mod met TC aan Maar ik vind die caterhams super leuk om mee te rijden.
|
|