|
Post by Knarf on Oct 8, 2010 7:20:12 GMT 1
Ik hoop vooral dat de rF1-mods en tracks ook onder rF2 kunnen draaien. Anders is het weer wachten. Timo Dat gaat 100% zeker niet gaan. Dat hebben ze al meermaals gezegd. Ik vind dit altijd zo een vreemde vraag trouwens... Je kan die mods toch spelen onder rF1 dus moet je toch niet wachten ? Het heeft toch compleet geen nut om een rF1 mod in rF2 mod te draaien. Die zou er gewoon identiek hetzelfde uitzien/aanvoelen aangezien in die mod geen extra physics/grafische parameters tevoorschijn komen. Vergelijk het met een Commodore64 emulator op PC. Dat blijft ook identiek hetzelfde.
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 8, 2010 8:20:57 GMT 1
Weinig nieuws onder de zon. 2010 release is mogelijk, en imo gaan ze voor hun eigen revenue wel proberen om dat te verwezenlijken. Nu zeggen dat het wss niet lukt en het uiteindelijk wél doen is een goede strategie lijkt mij. Over die installs: meerdere installs is eigenlijk alleen nodig omdat rF1 serieus vertraagde met meer mods. Mss heeft rF2 een beter mod-management systeem waardoor meerdere installs overbodig zijn. Over de prijs: mjah, we zullen wel zien, betalen zal ik toch... Enduro: dat vind ik ZEER goed nieuws!!
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 8, 2010 8:29:18 GMT 1
While we're implementing many requests from various league admins to enhance the online experience, probably the biggest feature that affects both single and multiplayer is our new dynamic racing surface technology, or RealRoad. The track will "rubber in" as the weekend unfolds, excessive rain can clean the track surface, drylines will appear as the cars dry out the track, and marbles begin to build up as the race unfolds. All of this is constantly affecting the grip level of the track, and none of it is predetermined, but rather it is based on where and how the cars are driven. It will especially make online racing a whole new experience...
Doug: Any thought to including a built-in mods, tracks, and car set loader/unloader? With so many different add-ons, it can make the installation huge.
ISI / Gjon: Yes we are working on that and hope to have that as part of rFactor2.
Doug: Will there be an rFactor Light for rFactor 2?
ISI / Gjon: Sure.
Doug: Does the player have a setup option for DirectX as rFactor had the setting for DirectX 7, 8 and 9?
ISI / Gjon: Nope, there is only one choice.
|
|
|
Post by covids on Oct 8, 2010 9:49:48 GMT 1
Dat RealRoad model klinkt echt veelbelovend. Als ze dat kunnen waarmaken, samen met een goed weermodel, dan zal dit volgens mij toch weer een mooie stap voorwaarts zijn.
Grafische verbeteringen zijn volgens mij eerder nice-to-haves bij sims.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Oct 8, 2010 10:17:32 GMT 1
Over die installs: meerdere installs is eigenlijk alleen nodig omdat rF1 serieus vertraagde met meer mods. Mss heeft rF2 een beter mod-management systeem waardoor meerdere installs overbodig zijn. Ik gebruik ook verschillende installs omdat ik afhankelijk van de mod verschillende instellingen heb. Nippons schakel ik bv met de flaps en ik heb daar een draaicircel van 270° (stuur en op scherm). De M1's daarentegen schakel ik met de H-shifter en de flaps dienen dan om links en rechts te kijken. Heb daar ook een grotere draaicircel. Het is dan gewoon gemakkelijk om verschillende instals te hebben zodat je niet altijd de settings en de controller.ini moet aanpassen. Ik moet alleen m'n settings van de G25 aanpassen naargelang de mod. Timo
|
|
|
Post by Knarf on Oct 8, 2010 11:03:23 GMT 1
Dat RealRoad model klinkt echt veelbelovend. Als ze dat kunnen waarmaken, samen met een goed weermodel, dan zal dit volgens mij toch weer een mooie stap voorwaarts zijn. Het goede nieuws is dat wat ISI verteld op voorhand over hun producten ook wel altijd waar is... (itt tot andere developers)
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 8, 2010 11:18:07 GMT 1
Dat RealRoad gedoe is één van die dingen waar ik meest naar uitkijk zie. The end of hotlapping as we know it... We gaan ons moeten aanpassen aan de trackconditions die nooit gelijk gaan zijn. Zorg maar dat je een setup hebt die werkt in gladde en grippy omstandigheden, en dan heb ik het nog niet over regensetups. Het verschil tussen een 'nieuwe' baan die overal weinig grip heeft, en een baan die één goed ingerubberde ideale lijn heeft mét onvergefelijke marbles langs die lijn gaat een groot verschil geven, ook in het verloop van een race. Koerskast tijden gaan maar half relevant zijn, en t'is maar tijdens sessies dat we allemaal samen op de baan zijn dat we echt gaan kunnen vergelijken met mekaar. Dat gaat een serieus pak meer diepgang geven.
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 8, 2010 11:23:54 GMT 1
Over die installs: meerdere installs is eigenlijk alleen nodig omdat rF1 serieus vertraagde met meer mods. Mss heeft rF2 een beter mod-management systeem waardoor meerdere installs overbodig zijn. Ik gebruik ook verschillende installs omdat ik afhankelijk van de mod verschillende instellingen heb. Nippons schakel ik bv met de flaps en ik heb daar een draaicircel van 270° (stuur en op scherm). De M1's daarentegen schakel ik met de H-shifter en de flaps dienen dan om links en rechts te kijken. Heb daar ook een grotere draaicircel. Het is dan gewoon gemakkelijk om verschillende instals te hebben zodat je niet altijd de settings en de controller.ini moet aanpassen. Ik moet alleen m'n settings van de G25 aanpassen naargelang de mod. Timo Dit kan je ook bekomen door binnen één install verschillende players aan te maken imo.
|
|
|
Post by Rino on Oct 8, 2010 12:02:47 GMT 1
Mwoohaa, Dus de eerste 6 minuten in qualy kunnen we een potje koffie gaan drinken Sweeet
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Oct 8, 2010 14:53:56 GMT 1
Dit kan je ook bekomen door binnen één install verschillende players aan te maken imo. Dat is nu eens niet stom bekeken zie.
|
|
|
Post by Mee on Oct 8, 2010 16:59:47 GMT 1
Die marbles (wat is het nederlandse woord daarvoor eigenlijk?) gaan ambetant worden: Btw, dit zijn niet de antwoorden op de vragen die je kon stellen via Facebook/Twitter/ISI forum, dat komt later...
|
|
|
Post by nicoroman on Oct 9, 2010 19:59:27 GMT 1
Realroad, dynamisch weer en geupdate physics, that will do. graphics bijkomstig voor mij. Ik hoop dat de realroad iets beter zal zijn dan de livetrack in gtr. zowiezo wordt het een nieuw peeceetje denk ik. ps: ik hoop dat het iracing betaalmodel niet zal overgepakt worden, maar bon, we zien wel ee.
|
|
|
Post by Mee on Oct 12, 2010 17:38:55 GMT 1
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Oct 12, 2010 19:45:19 GMT 1
lol... Met de VRL in het publiek naar hun eigen races kijken...
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 12, 2010 21:27:20 GMT 1
|
|