|
Post by Timpreza on Jul 4, 2014 16:11:05 GMT 1
Yo Cedric, welkom back! Wat ge moet weten... Goh, dat het goed begint te worden? Veel mods zijn er nog niet voor zover ik weet, maar de recentste officiële add-ons zijn de moeite. De Indycar, de Corvette, en de tracks.
Patch uw rF2 naar de recentste versie 770, en zoek onze server in de lobby. Daar zal de mod automatisch gedownload en geïnstalleerd worden. Da's al een goeie combo om mee te starten.
|
|
|
Post by Cedric on Jul 4, 2014 16:28:19 GMT 1
Wauw wauw wauw! Heb er mij eens een kleine dag mee bezig gehouden en wat heeft rFactor 2 GIGANTISCHE sprongen vooruit gemaakt! Wat een gevoel in de wagens! Tot nu toe de indycar, de corvette en civic geprobeerd en het is echt de moeite! Het draait ook veel beter dan vroeger, mijn fps zijn best OK. Heb nu de demo gedownload en deze op de een of andere manier kunnen activeren. Ik moet wel nog even wachten vooraleer er geld op mijn paypal staat, want mijn abo is verlopen, en blijkbaar kan ik ook niet aan de update-tab zonder een abonnement te hebbben, klopt dit? Heb dan verschillende mods los erbij gedownload, maar het vreemde met die demo-install is dat alles onder "All tracks and vehicles" komt en dat er geen aparte categorieën zijn... Heb ik daarvoor die rF2-core nodig? I'm impressed in ieder geval! Hopelijk tot gauw op de server
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 4, 2014 16:42:57 GMT 1
Wauw wauw wauw! Heb er mij eens een kleine dag mee bezig gehouden en wat heeft rFactor 2 GIGANTISCHE sprongen vooruit gemaakt! Wat een gevoel in de wagens! Tot nu toe de indycar, de corvette en civic geprobeerd en het is echt de moeite! Het draait ook veel beter dan vroeger, mijn fps zijn best OK. Heb nu de demo gedownload en deze op de een of andere manier kunnen activeren. Ik moet wel nog even wachten vooraleer er geld op mijn paypal staat, want mijn abo is verlopen, en blijkbaar kan ik ook niet aan de update-tab zonder een abonnement te hebbben, klopt dit? Heb dan verschillende mods los erbij gedownload, maar het vreemde met die demo-install is dat alles onder "All tracks and vehicles" komt en dat er geen aparte categorieën zijn... Heb ik daarvoor die rF2-core nodig? I'm impressed in ieder geval! Hopelijk tot gauw op de server De update-tab is een privilege voor de mensen met een online abbo. Zonder verlenging van u abbo kan je wel updaten, maar daarvoor moet je zelf de exe downloaden. Verder geen ervaring met die demo, dus daar kan ik niet helpen.
|
|
|
rFactor 2
Jul 7, 2014 19:05:00 GMT 1
via mobile
Post by MacTuffer on Jul 7, 2014 19:05:00 GMT 1
64 bit testen doe je door de "rFactor2 64bit.exe" te hernoemen naar "rFactor2.exe" (en de bestaande dus effe iets anders te noemen). Niet getest, maar dat zou het moeten zijn. Zou dat iets helpen voor mijn fps probleem of ligt dat echt aan de laptop zijn videokaart?
|
|
|
Post by Moerie on Jul 7, 2014 20:58:06 GMT 1
64 bit testen doe je door de "rFactor2 64bit.exe" te hernoemen naar "rFactor2.exe" (en de bestaande dus effe iets anders te noemen). Niet getest, maar dat zou het moeten zijn. Zou dat iets helpen voor mijn fps probleem of ligt dat echt aan de laptop zijn videokaart? Dit ga echt geen verschil maken ... De videokaart is de bottleneck!
|
|
|
Post by MacTuffer on Jul 7, 2014 21:08:27 GMT 1
Zou dat iets helpen voor mijn fps probleem of ligt dat echt aan de laptop zijn videokaart? Dit ga echt geen verschil maken ... De videokaart is de bottleneck! Dacht het wel. Bij een laptop is dat een ingebouwde kaart, dus niet te upgraden en ook geen update te vinden voor de driver. Zullen wel zien, heb vandaag plezier gehad aan 28 fps. Het zal zo ff moeten.
|
|
|
Post by MacTuffer on Jul 7, 2014 21:57:38 GMT 1
Kan iemand mij dit in het Nederlands snel ff uitleggen. Kan niet vinden wat ze zeggen. Beetje stom dat mijne naam nu als No word weer gegeven. To change your name in game, you must do: - windows bouton, execut, write "%appdata%". - you're now in Roaming folder with a .rFactor folder in. In this folder, open rFactor.name file with notepad. - change your name (first it's your firstname, second your lastname and last your nickname) - save and put the file on Read-Only, it's essential !
|
|
|
Post by Moerie on Jul 7, 2014 22:16:07 GMT 1
Ga naar c:\users\%uw profielnaam%\appdata\roaming\rfactor2\ Er zou een bestand in staan met rfactor.name ? dit open met notepad, daar zou ge uw naam kunnen veranderen! Ik zit hier wel op mijn laptop, dus kan dit niet controleren of dit wel juist is
|
|
|
Post by Cedric on Jul 7, 2014 23:48:12 GMT 1
Het beste is wel om %appdata% in te typen in je startbalk (WIN7) of je app/metro scherm (WIN8). De map appdata is standaard verborgen en zo navigeer je er meteen naar
|
|
|
Post by MacTuffer on Jul 8, 2014 20:36:17 GMT 1
Opgelost.
|
|
|
Post by Mee on Sept 12, 2014 22:58:14 GMT 1
|
|
|
rFactor 2
Sept 13, 2014 5:57:07 GMT 1
via mobile
Post by MacTuffer on Sept 13, 2014 5:57:07 GMT 1
Alleen niet bekend wanneer juist maar het is zeer leuk nieuws.
|
|
|
Post by timothy on Sept 15, 2014 14:52:37 GMT 1
ooooohhhh wat is die GTR mod dikke fun. En prachtig getekend. Jammer dat die er niet bi zit dit seizoen... Die Howston moet je insturen een kwartierke op voorhand...understeer is zijn beste vriend... Moet Ben gelijk geven...RF2 valt best nog wel mee als je het op vrij hoge detail speelt...BEpaalde mods zijn echt zot (check die f1mod in Monaco)
|
|
|
Post by Mee on Sept 15, 2014 15:00:50 GMT 1
Die Howston moet je insturen een kwartierke op voorhand...understeer is zijn beste vriend... Let wel: we rijden de '69 MKIII/B-versie (als upgrade te installeren). Maakt een wereld van verschil, de standaard upgrade is idd een ondersturend kreng.
|
|
|
Post by timothy on Sept 15, 2014 15:10:10 GMT 1
aah ok
|
|