|
Post by Cedric on Sept 4, 2012 19:57:36 GMT 1
|
|
|
Post by Mee on Sept 4, 2012 20:14:33 GMT 1
Die heeft goed Niels Heusinkvelds document gelezen dat ik hier een tijd geleden heb gepost . Allemaal goed en wel zo'n nieuw bandenmodel, maar te ingewikkeld voor de gewone modder. En zeker met het 'compilen' van die kunnen ze niet effe snel andere settings proberen. Zijn er eigenlijk al mods uit voor rFactor 2? Denk het niet hè?
|
|
|
Post by Cedric on Sept 5, 2012 22:48:55 GMT 1
www.virtualr.net/rfactor-2-formula-two-gameplay-videoDie F2 mod kan maar beter goed zijn. Ze zijn het zo aan het hypen de laatste tijd. Hebben oa feedback gekregen van de huidig F2-kampioen die de rF2 wagen gereden heeft. Ook zou de release maanden zijn uitgesteld omdat ze er een turbo-simulatie hebben bijgeprogrammeerd zoals bij de echte series. Het kan maar beter goed zijn!
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 5, 2012 23:17:57 GMT 1
Goeie turbosimulatie, ben ik wel benieuwd naar. Dat hebben we nog nooit in een sim gezien. En als't niks is, bij A.C. zijn ze daar atm ook mee bezig.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 8, 2012 1:20:18 GMT 1
Ook zou de release maanden zijn uitgesteld omdat ze er een turbo-simulatie hebben bijgeprogrammeerd zoals bij de echte series. Dat ze de release maanden uitgesteld zouden hebben om er een turbo simulatie bij te maken, dat zegt ISI niet. Voor zover ik weet zegt Gjon altijd dat rFactor 2 gereleased wordt als het klaar is en noemt hij geen harde datum. Dan kan 't ook niet uitgesteld worden. Maar het is zeker interessant dat dit soort zaken nu goed gesimuleerd gaan worden!!
|
|
|
Post by Knarf on Sept 8, 2012 7:48:15 GMT 1
"Unless a comet stikes the ISI offices it will be released beferore x-mass 2011" lijkt me toch een vrij harde datum of niet ?
Ging misschien over de beta dat wel. We wachten gewoon af, maar de concurrentie wordt alleen maar sterker natuurlijk (wat voor ons goed is, voor ISI waarschijnlijk wat minder want er zijn mensen die zeker gaan kiezen en niet alle sims kopen).
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 8, 2012 9:01:07 GMT 1
Dat ging inderdaad over de beta.
Concurrentie is goed, dat is zeker waar, daar gaan we als consumenten niet slechter van worden. Van de nieuwe ontwikkelingen is Assetto Corsa een hele nieuwe engine, en als ze daar de modding tools en mogelijkheden inderdaad gaan meeleveren, dan wordt dat een concurrent voor rFactor 2. ISI heeft een flinke voorsprong en meer ervaring (via rFactor Pro en alle projecten die ze voor raceteams doen) dus ik ben benieuwd of Kunos ze in kan halen. Graphics zijn één ding, maar uiteindelijk gaat 't om de physics en multiplayer. Project CARS en Simbin's Raceroom zijn beide op de ISI engine gebaseerd, zijn niet te modden en daardoor misschien iets minder interessant voor onze league.
|
|
|
Post by Mee on Sept 8, 2012 11:01:59 GMT 1
ISI heeft een flinke voorsprong en meer ervaring (via rFactor Pro en alle projecten die ze voor raceteams doen) Kunos heeft natuurlijk ook al ervaring opgedaan bij Ferrari hun F1-simulator hè...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 8, 2012 12:35:18 GMT 1
ISI heeft een flinke voorsprong en meer ervaring (via rFactor Pro en alle projecten die ze voor raceteams doen) Kunos heeft natuurlijk ook al ervaring opgedaan bij Ferrari hun F1-simulator hè... Dat klopt, maar als je kijkt naar alle teams en race klasses waar rFactor of rFactor Pro ingezet wordt, dan zijn dat er een stuk meer momenteel als bij Kunos, wat een all-round simulator natuurlijk ten goede komt.
|
|
|
Post by Nick on Sept 12, 2012 11:06:48 GMT 1
|
|
|
Post by amdr on Sept 16, 2012 22:48:28 GMT 1
Die F2 is echt een bangelijk machien. Niet te snel wat hem echt perfect maakt voor hier is een seizoentje mee te doen
|
|
|
Post by naish on Dec 5, 2012 11:18:12 GMT 1
Gisteravond na een half jaar weer eens met rFactor2 aan de slag gegaan. Op een open server met de Skip op Lime Rock gereden en een hele avond fun gehad! Rfactor rijdt goed en voelt echt lekker aan, alleen grafisch blijft het behelpen. Maar het gevoel met de auto en hoe de deze zich gedraagt na een aantal ronden is erg goed.
|
|
|
Post by naish on Feb 3, 2013 10:51:05 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 3, 2013 12:08:38 GMT 1
5 minuutjes. Te druk met andere dingen, maar het lijkt me by far het leukste dat rF2 te bieden heeft momenteel. Voelt heel goed aan, vanaf de eerste meters al.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Feb 3, 2013 15:19:02 GMT 1
Net afgehaald en 2 minuten gespeeld. That's it. 50 fps met stutteringen naar 35,40 en 45fps met graphics van de jaren '90... nee dank u... Het draait niet om de graphics in een sim, maar om dit nog goed te krijgen zullen ze bij isi iets anders moeten verzinnen dan hetgeen ze het voorbije jaar (!!!!) gedaan hebben. rFactor 2 was men grootste miskoop van 2012 en ik vrees dat dat zo nog een tijdje blijft...
|
|