|
Post by Obi-Jan on Nov 30, 2002 16:20:40 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 30, 2002 17:13:12 GMT 1
Kheb eraan begonnen, maar aan 3kbs ga ik niet ver geraken....
|
|
|
Post by Petrol on Nov 30, 2002 19:08:16 GMT 1
Als ge het hebt kunnen proberen, laat dan weten of het de moeite is hé
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 30, 2002 20:34:16 GMT 1
Tzal voor vandaag nie zijn.... op 1 mirror zijn er nu al meer dan 5000 hits geweest in 2 uur, en als ge eentje te pakken krijgt loopt het traaaaaaaaaag... Mijne beste was aan 20kb, en na 25mb is de server gecrashed.... Geduld is een schone deugd....
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 1, 2002 18:40:58 GMT 1
Kheb hem vannacht kunnen binnehalen aan 700kb/s. Verdomme, da is een goe gemaakte mod! Veel beter dan de F1 zelf en alfa mod. Ik heb nog nooit met ne Porsche of ne Ferrari gereden, maar ze voelen in ieder geval zeer correct aan. Ge voelt echt dat de motor van de Porschkes achteraan ligt: gas lossen in den draai = overstuur, de neus voelt licht aan en hobbelt over de curbs. Bij de Turbo's hoor je de Flat 6 diep grommen, de turbo fluiten en de blow off blazen. De Ferrari's rijden veel zuiverder, met een minder oversturend karakter en de 550 draait zoals een V12 moet draaien. De 360 is ideaal om mee te beginnen, niet té snel, (het is een N-GT) De Marcos is een echt beest. ge ziet de apex niet meer voor u door die hoge motorkap en die dikke Chevy V8 draait zalig nascar achtig. Iedere auot heeft wel iets fantastisch, kheb nog geen favoriet gevonden, maar ik heb de neiging om met de 550 te rijden: zo puur, zuiver en snel. Het is geen zever als ze zeggen dat ge je remmen en banden moet opwarmen: de eerste ronde ga je je regelmatig eens mispakken omdat u remmen nog niet op temperatuur zijn, en na een paar ronden valt alles in zijn plooit en kan je ervoor beginnen gaan. Ook de max is die optie om een analoge clutch te gebruiken. sommige autos vallen al gemakkelijker stil bij het wegrijden uit de pits dan de andere. En als je spint, maak dat je ontkoppelt! Er zitten ook zalige nieuwe trackbij: Donington, Brands Hatch, ... Stuk voor stuk al even schoon als de standaard tracks. Zelfs op de standaard F1 tracks die in het GT kampioenschap gereden worden hebben aangepaste sponsoring. Spa hangt vol reclame van Proximus. Kheb er heel de namiddag mee zitten spelen, en het kietelt om er weer aan te beginnen, t'is verdomd verslavend, maar kmoet zien da ik vanavond nog Lime Rock kan é
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2002 11:50:27 GMT 1
Hehe, gisteren ook gedownload van RSC en ook snel nog nen keer geprobeerd want het was al 23u30. Het is idd goe gedaan. Ik heb juist nog maar met den Porsche GT3 gereden dacht ik (24h car) en den Ferrari 550, eigenlijk gewoon geklikt en op "race" gedrukt ;D Die Porsche, da was een beest : bijna 700bhp met nen turbo op, ik had dan nog toevallig gekozen om tussen de NGT te rijden heb ik dan gemerkt: dacht al dat die AI verdomd traag was Heb da zoals Tim ook ferm gevoeld dat dienen motor achteraan zat, over kerbs moet ge opletten of ge springt erover Die Ferrari was een makker beest maar zeker even tof om mee te rijden, had "slechts" 450 bhp met midengine . Al bij al ziet het er goed uit en het voelt goed aan, juist mijn controller krijg ik wa moeilijk afgesteld. Voor de rest : weet er iemand hoe dat ge als ge stilvalt uwen moteur weer start? Nu rij ik met clutch help om dergelijke onnozelheden te vermijden want ik heb niet veel zin om telkens naar pits te wandelen Het moet lukken volgens mij omdat ik de moteur eens "per toeval" opnieuw kn starten heb. TomDM
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 2, 2002 19:00:14 GMT 1
Gewoon gelijk ge ne normalen auto zoudt aanduwen. In versnelling laten bollen en als ge 10 per uur haalt koppeling lossen en uwen moteur schiet terug aan.
BTW: ik heb op aanraden van Tim de mod toch maar eens gedownload en geprobeert op mijn <kuch> offcieuze versie. Gewoon zalig.
Ziet er knap uit, vooral de tracks die ze zelf hebben bijgemaakt, klinkt goed en voelt goed aan. Die Porsche Turbos zijn iets moelijker dan ik ze me had voorgesteld, maar die krijg ik uiteindelijk wel getemd. 'k Weet niet of ze d'r aan gesleuteld hebben of dat de AI in F1 2002 gewoon zowieso beter geschikt is voor GT racen dan F1, maar tegen de AI rijden is gewoon fun en ik zie ze ook niet veel onrealistische stommiteiten uithalen. Alleen spijtig dat ze op het gras precies net zoveel grip hebben als op de baan. Dat maakt het wel lastig om ze achter te houden. ;D
Jan. =----
|
|
|
Post by markrenton on Dec 2, 2002 20:29:19 GMT 1
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 2, 2002 20:48:08 GMT 1
Hebt ge al eens op dienen Boomtown geprobeerd die van www.racesimcentral.com gelinked staat? Ge moet wel letterlijk de instructies die op het RSC forum staan opvolgen, want die site is in't Noors of in 't Zweeds of zo. Ook alleen maar dat eerste checkboxke aanvinken (zoals in de instructies staat), want als mijn beetje Scandinavisch mij niet bedriegt zijn die volgende zo van "Ja, stuur mij info over updates..." gevallen. Anyhow, die gasten hebben een download systeem zoals FilePlanet, ttz. met een wachtrij. Ik denk dat betalende klanten van die site mogen voorkruipen want bij mij is diene countdown een paar keer terug omhoog gegaan, maar allez, na twintig minuten was't aan mij en ik heb de file aan 275KB/s binnengetrokken. Volgens enen op RAS zou de file nu ook op FilePlanet staan, maar aan dienen link dat 'm gaf te zien was dat de 2001 mod. Ge kunt natuurlijk altijd eens kijken he... Jan. =----
|
|
|
Post by Moerie on Dec 2, 2002 21:58:52 GMT 1
Hehe ;D ;D Kheb die mod vandaag ns gespeeld, das een vré goe spel wi Moe zeggen dak er al aan verslaafd ben, kga gpl nie mogen vergeten é, ben just nu zo goe bezig
|
|
|
Post by markrenton on Dec 4, 2002 11:47:20 GMT 1
Merci Jantje,
ben hem aan het downen van boomtown aan een constante snelheid van 500kb/s ;D
|
|