Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 10, 2009 8:46:26 GMT 1
Je wacht niet voor Piet Snot. Je wacht omdat dat 'the gentlemens way' is. Dat je dan geen straf krijgt is enkel een bonus maar mag eigenlijk niet de hoofdreden voor je vormen om te wachten. Vroeger wachtte bijna iedereen op iedereen na crashes zonder dat er iets tegenover stond, maar dat is verwaterd. Amen, ik denk dat met een paar van dit soort "gentleman's agreements" een hoop regels, straffen en uren die nu aan race control besteed worden overbodig zouden zijn. Natuurlijk kunnen er situaties en lokaties op de baan zijn waar "wachten" gevaarlijk is, maar met een beetje gezond verstand is er altijd een goede oplossing te bedenken. Desnoods rij je eerst een stukje door, of wacht op een ongevaarlijke plek naast de baan.
|
|
|
Post by Wilco on May 10, 2009 13:23:39 GMT 1
Nog over dat wachten he, het is wel een race he geen toer tochtje Ooit Schumi al eens zien wachten? Het is natuurlijk netjes als je dat doet maar in feiten maar je de problemen alleen maar groter Die wat jij er van heeft getikt zit meteen in een gevecht terwijl hij anders veel makkelijker terug kon aansluiten bij het veld, nu verliest hij alleen maar tijd.
|
|
|
Post by rikodc on May 10, 2009 14:55:55 GMT 1
Nog over dat wachten he, het is wel een race he geen toer tochtje Ooit Schumi al eens zien wachten? Het is natuurlijk netjes als je dat doet maar in feiten maar je de problemen alleen maar groter Die wat jij er van heeft getikt zit meteen in een gevecht terwijl hij anders veel makkelijker terug kon aansluiten bij het veld, nu verliest hij alleen maar tijd. Je laat hem voor he
|
|
|
Post by Wilco on May 10, 2009 15:32:32 GMT 1
Nog over dat wachten he, het is wel een race he geen toer tochtje Ooit Schumi al eens zien wachten? Het is natuurlijk netjes als je dat doet maar in feiten maar je de problemen alleen maar groter Die wat jij er van heeft getikt zit meteen in een gevecht terwijl hij anders veel makkelijker terug kon aansluiten bij het veld, nu verliest hij alleen maar tijd. Je laat hem voor he Ram je hem er dan weer van af ;D Maar hoe dan ook heeft hij er meer last van als je bij hem in de buurt blijft rijden als je het mij vraagt.
|
|
|
Post by Timpreza on May 10, 2009 17:03:19 GMT 1
Die vergelijking met Schumi gaat niet op. T'is nog altijd voor ons plezier dat we rijden. We rijden enkel voor de fun en er valt enkel eer te rapen. Eerlijk gezegd denk ik dat je meer eer halen met als faire piloot bekend te staan dan als snelle piloot...
|
|
|
Post by Wilco on May 10, 2009 18:46:42 GMT 1
Die vergelijking met Schumi gaat niet op. T'is nog altijd voor ons plezier dat we rijden. We rijden enkel voor de fun en er valt enkel eer te rapen. Eerlijk gezegd denk ik dat je meer eer halen met als faire piloot bekend te staan dan als snelle piloot... Tuurlijk gaat het om de fun maar (bijna) iedereen rijd ook voor punten en het kampioenschap. En ik maakte die vergelijking met schumi omdat ze in het echt ook niet staan te wachten. Ik zie die races gewoon als echte race, en dat is denk ik de bedoeling van simracen. En op het laatst van het seizoen gaat het toch om wie boven aan staat, teminste zo denk ik er over.
|
|
|
Post by Timpreza on May 17, 2009 22:12:23 GMT 1
Sancties Bathurst:
- Timpie Claessens: kwalificatieverbod wegens chat tijdens kwalificatie.
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 2, 2009 20:59:03 GMT 1
Sancties Jacarepagua:
- Ruud De Wit: kwalificatieverbod wegens T1 massacrash.
- Ricardo Michalewski kwalificatieverbod wegens T1 massacrash.
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 15, 2009 18:34:42 GMT 1
Sancties Brands Hatch:/
|
|
|
Post by Webbienl on Jun 15, 2009 19:07:18 GMT 1
kijk, das mooi, geen sancties
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jun 15, 2009 19:28:56 GMT 1
We kunnen ons wel gedragen als we willen hoor.
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 29, 2009 17:34:14 GMT 1
Sancties Zolder:
/
Een paar close calls wel, waar we over in discussie hebben gelegen. De betrokkenen weten waarover ik het heb. De rest weegt niet door of zijn race-incidenten.
|
|
|
Post by rikodc on Jun 30, 2009 6:37:46 GMT 1
Sancties Zolder:/ Een paar close calls wel, waar we over in discussie hebben gelegen. De betrokkenen weten waarover ik het heb. De rest weegt niet door of zijn race-incidenten. Net niet is helemaal niet. 5,5=10 formule ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 14, 2009 0:25:32 GMT 1
Sancties Sebring:
Dieter Debonne: Pitstart voor rondtikken tegenstander.
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 27, 2009 19:04:54 GMT 1
Sancties Road America:
Rino Demeulemeester: Pitstart: 2 te vermijden contacten die tot crash leiden. Jan Verschueren: Pitstart: Gevaarlijke recuperatie na spin.
|
|