|
Post by Webbienl on Nov 16, 2008 18:00:48 GMT 1
bij sommige mods gaan de sounds corrupt. Download dit om het weer goed te krijgen : gewoon uitpakken in de map waar je rfactor map staat. De sound komt vanzelf in de goede map ( als ik het goed heb gedaan ) nieuwe link www.megaupload.com/?d=UYYQG2FQen als het niet werkt onderstaande 2 bestanden verwijderen. GameData\Sounds\Ambient\fans_normal_1.wav en .mp3
|
|
|
Post by Zwijger on Nov 16, 2008 18:19:36 GMT 1
Dank je wel Ricardo, je beseft niet hoe blij je me gemaakt hebt. Ik werd knettergek van dat geluid in de pits.
|
|
|
Post by Knarf on Nov 16, 2008 18:40:28 GMT 1
Ik had dat geluid op Fuji tijdens de F3. Knettergek werd ik ervan. Want je komt op Fuji nog regelmatig vrij dicht bij de pit aan de achterkant en daar was dan dat geluid weer daar
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 18, 2008 7:45:07 GMT 1
Bedankt Ricardo! Is om zot van te worden
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 18, 2008 15:29:19 GMT 1
"This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.
This limit is reached.
To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information."
Krijg deze melding als ik op de link klik?
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 18, 2008 15:34:38 GMT 1
Nieuwe kloterij van Rapidshare zodat je niet meer anoniem bestanden kan uploaden. Als Ricardo een 'collectors account' aanmaakt word zijn bestand voor onbegrensd aantal downloads beschikbaar.
|
|
|
Post by Webbienl on Nov 18, 2008 15:40:20 GMT 1
hij doet het weer
|
|
|
Post by PhilipDC on Nov 18, 2008 16:45:13 GMT 1
Kan iemand eens beschrijven waarvoor deze FIX nodig is?
Of is het iets, die niet iedereen nodig heeft?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 18, 2008 21:39:26 GMT 1
ze hebben mij toen op de chat is geantwoord dat ik blij mocht zijn dat het geen gehamer was ;D
|
|
|
Post by Webbienl on Nov 18, 2008 22:51:58 GMT 1
Kan iemand eens beschrijven waarvoor deze FIX nodig is? Of is het iets, die niet iedereen nodig heeft? sommige mods zorgen voor een conflict door een sound file te overschrijven, rfactor raakt hiervan in de war en het publiek geluid word een soort luid gehamer. deze file fixt dat gehamer en maakt er weer vrolijk gejuich van. even voor de goede orde...je hebt dit alleen nodig als je last van gehamer hebt. Je hoeft het dus niet te downloaden.
|
|
|
Post by Aertske on Nov 26, 2008 14:49:09 GMT 1
soundfix is bij mij ook nodig op Vanport hennig irri geluid, man man EDIT: juist fix gedaan; ik heb het geluid nog steeds pffff
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 28, 2008 15:45:26 GMT 1
GameData\Sounds\Ambient\fans_normal_1.wav klinkt in de lite versie van rFactor niet als fans maar als een wheelgun. wheelguns_3.wav om precies te zijn. Pak de juiste versie van een "normale" rFactor install en je bent klaar.
|
|
|
Post by vinox on Feb 4, 2009 18:05:06 GMT 1
Er is hier net iets vetjes gelukt. Heb de BES Vette sounds een beetje liggen renamen, en heb het externe geluid intern gestoken. MAN, das lekker
|
|
|
Post by Nolle on Dec 13, 2009 8:39:56 GMT 1
bij sommige mods gaan de sounds corrupt. Download dit om het weer goed te krijgen : gewoon uitpakken in de map waar je rfactor map staat. De sound komt vanzelf in de goede map ( als ik het goed heb gedaan ) collectors account is aangemaakt : nieuwe link rapidshare.com/files/164995402/soundfix.rar"The file could not be found. Please check the download link." Ricardo , kan Je deze fix nog eens uploaden ? de link werkt niet meer en heb ook last van die vervelende bug.
|
|
|
Post by Webbienl on Dec 14, 2009 19:46:28 GMT 1
www.megaupload.com/?d=UYYQG2FQkijk eens nolle en als het niet werkt die 2 bestanden die je eerder noemde verwijderen. GameData\Sounds\Ambient\fans_normal_1.wav en .mp3
|
|