ruud
Newbie
Rudy Rostek
|
Post by ruud on Sept 11, 2008 21:44:30 GMT 1
BES GT1 1.3 standalone link werkt niet denk ik geeft altijd en fout door tijdens het downloaden.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 11, 2008 21:44:45 GMT 1
Morgen eens testen en al beginnen oefenen voor het komende seizoen!
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 12, 2008 3:08:57 GMT 1
BES GT1 1.3 standalone link werkt niet denk ik geeft altijd en fout door tijdens het downloaden. Peter is bezig aan een update van die mod. Zoals de mod nu is zal hij toch niet meer gebruikt worden. Als die update er is zullen die links bijgewerkt worden.
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 12, 2008 3:10:20 GMT 1
Als ik imola erin zet. En ik wil hem openen krijg een mass error. kan 1 van jullie mij misschien mij er meehelpen? Zijn er nog mensen met dat probleem voor Imola?
|
|
ruud
Newbie
Rudy Rostek
|
Post by ruud on Sept 12, 2008 10:51:54 GMT 1
Voor wie de GT Legends DVD niet heeft voor de Historic GT mod: er zijn torrents te vinden waar je geen DVD voor nodig hebt. Google naar "historic gt & touring car mod torrent". Heb gedaan wat er hier staat , en ben nu al aan het downloaden van gisteren heb het nog niet is dat normaal het gebeurd wel met limewire dat ging vanzelf.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 12, 2008 11:26:58 GMT 1
Dit kan soms idd wel lang duren met torrents! Je moet kijken hoeveel seeders en leechers er zijn ?
Als er niet veel seeders zijn, of geen, ga meestal ook niet volledig kunnen downen hoor!
|
|
ruud
Newbie
Rudy Rostek
|
Post by ruud on Sept 12, 2008 11:54:58 GMT 1
Dit kan soms idd wel lang duren met torrents! Je moet kijken hoeveel seeders en leechers er zijn ? Als er niet veel seeders zijn, of geen, ga meestal ook niet volledig kunnen downen hoor! seeders en leechers wat zijn dat in godsnaam hij staat nu al van 6.00u vanmorgen op 87% en er komt niks bij ,kan je daar niks aan doen.Sorry maak ik ken niks van pc's.
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 12, 2008 13:48:05 GMT 1
Er komt ook nog een standalone voor die Historix mod met enkel de nodige wagens om van dat gefoefel af te zijn, dus dat komt ook nog allemaal wel in orde.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 12, 2008 15:46:52 GMT 1
Dit kan soms idd wel lang duren met torrents! Je moet kijken hoeveel seeders en leechers er zijn ? Als er niet veel seeders zijn, of geen, ga meestal ook niet volledig kunnen downen hoor! seeders en leechers wat zijn dat in godsnaam hij staat nu al van 6.00u vanmorgen op 87% en er komt niks bij ,kan je daar niks aan doen.Sorry maak ik ken niks van pc's. Met torrent file's werk je in een peer to peer systeem! Seeders zijn mensen die de torrent file compleet hebben staan en uploaden naar de leechers. Leechers zijn mensen die file nog aan het downen zijn en terwijl ook aan het uploaden zijn naar mensen die nog stukken ontbreken! Limewire ken ik niet, maar normaal moet je het aantal seeders en leechers toch terug vinden! Kijk eens hoeveel seeders je hebt? Dat is het belangrijkste! Densoods moet je een andere file downen waar er wel veel seeders zijn! Als je dit niet kan terug vinden,gebruik dan µtorrent! Goed programma om torrents te downen! Hopelijk versta je het nu een beetje!
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 12, 2008 16:21:32 GMT 1
Hier heb ik de Japanse F3 sounds voor in de VRL_F3 mod. Die zijn idd beter en spectaculairder. Zo zit er geen windruis in de originele geluiden bvb. Ik ga er vanuit dat een ander .sfx bestand geen mismatches zal geven, misschien kan Peter me dat bevestigen. rapidshare.com/files/144687456/VRL_F3_JapanSounds.rar.htmlIk heb die link ook bij de downloadtopic gezet.
|
|
|
Post by timothy on Sept 23, 2008 16:53:03 GMT 1
iemand die werkende link heeft om de historics binnen te halen zonder GTL DVD?? ik kan er geen vinden :s Alvast bedankt
|
|
|
Post by timothy on Sept 23, 2008 17:01:07 GMT 1
ahh enen gevonden... wel lange down tijd, maar is wachten waard.
|
|
|
Post by rikodc on Sept 23, 2008 17:53:50 GMT 1
Bij mij duurde die n paar dagen Overigens, hoe heet hij? Als ik dezelfde heb kan ik limewire wel aanzetten, scheelt alvast 1 seed.
|
|
|
Post by timothy on Sept 23, 2008 18:22:06 GMT 1
is van extratorrent.com. Kweet niet of het de snelst is ofzo heb gewoon de eerste gestart die ik vond.
|
|
|
Post by timothy on Sept 24, 2008 9:55:55 GMT 1
hhhmm kan iemand mij zeggen hoe ik die boel kan installeren in mijn bestaande rfactor map?? Heb al vanalles geprobeerd maar twijfel er aan of ik alles heb. Download was complete dus... Nu heb ik één grote map (RAR) unzipped en dan zitten er nog 4 files in : 2 RAR files( één met engelse manual en dan nog historic porshe) die porshe heb ik al knn installeren. En dan zijn er ook nog 2 DAA files (MOD1 en MOD2) Moet ik die ergens gaan tussensmjten of wat moet je daar mee doen??? Hopelijk zijn er clevere mannen of vrouwen die mij knn helpen. Cheers mate
|
|