Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2008 18:20:54 GMT 1
Er komt er nog 1 van de VRL zelf
|
|
|
Post by Skof on Oct 7, 2008 20:29:09 GMT 1
Hallo,
Ik vroeg me af of ik mag meedoen met de eerste race? Ik heb de testrace niet kunnen rijden maar heb daarvoor wel met de funrace meegereden en (zo denk ik toch) getoond dat ik proper genoeg rij om geen problemen voor de mederacers te geven. Was dit voldoende?
Groeten,
Steven Baczkowski
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 31, 2008 17:12:00 GMT 1
hey is dat normaal dat de server offline is?? grtz
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 7, 2009 14:52:00 GMT 1
kan ik me laten registrereN?
|
|
|
Post by rikodc on Jan 7, 2009 17:00:19 GMT 1
Even een mailtje sturen wellicht
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 7, 2009 21:13:34 GMT 1
|
|
|
Post by Webbienl on Jan 7, 2009 22:50:18 GMT 1
Hallo, Ik vroeg me af of ik mag meedoen met de eerste race? Ik heb de testrace niet kunnen rijden maar heb daarvoor wel met de funrace meegereden en (zo denk ik toch) getoond dat ik proper genoeg rij om geen problemen voor de mederacers te geven. Was dit voldoende? Groeten, Steven Baczkowski De funrace was geen officieel VRL evenement, dus word er ook niet geevalueerd
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 8, 2009 0:51:18 GMT 1
je hebt mail Steven.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 12, 2009 20:51:47 GMT 1
N.a.v. enkele gebeurtenissen gisteren zijn er 2 nieuwe regels toegevoegd aan het VRL reglement : - Zowel op het forum als op de ingame chat wordt er steeds Algemeen Nederlands gebruikt. Dit uit respect voor uw tegenstanders die mogelijks uw dialect niet begrijpen. Aan de VRL doen immers deelnemers mee uit heel Vlaanderen en Nederland.
- Vulgaire taal en krachttermen zijn ten strengste verboden. Dit zowel op het forum als de ingame chat.
Nog een andere opmerking : ALLE chat tijdens kwalificatie en Race is verboden. Ook sry, np en varianten hiervan zijn ten strengste verboden. Je kan na de race nog altijd sorry gaan zeggen tegen je tegenstanders.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jan 14, 2009 4:03:42 GMT 1
N.a.v. enkele gebeurtenissen gisteren zijn er 2 nieuwe regels toegevoegd aan het VRL reglement : - Zowel op het forum als op de ingame chat wordt er steeds Algemeen Nederlands gebruikt. Dit uit respect voor uw tegenstanders die mogelijks uw dialect niet begrijpen. Aan de VRL doen immers deelnemers mee uit heel Vlaanderen en Nederland.
Begrepen... 'k gaan mijn taalgebruik opkuisen ik zweer bij deze het gebruik van dialect in chat en op het forum af.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 14, 2009 15:31:50 GMT 1
Vulgaire taal en krachttermen zijn ten strengste verboden. Dit zowel op het forum als de ingame chat. Voor de goede orde, net als op het forum geldt dit ook ingame altijd, dus niet alleen tijdens officiele events.
|
|
|
Post by Webbienl on Jan 14, 2009 16:47:33 GMT 1
Newton thats it, ban me voor de leek : "De newton (symbool N) is de SI-eenheid voor kracht. De newton is gedefinieerd als de kracht die een massa van 1 kilogram een versnelling van 1 m/s² geeft: Een massa van 1 kg ondervindt een kracht van ongeveer 9,81 newton op Aarde[1]. In het dagelijks leven en de wetenschap wordt dit ook vaak afgerond op 10 newton. De newton is vernoemd naar Sir Isaac Newton."
|
|
|
Post by Wilco on Jan 14, 2009 17:19:21 GMT 1
Newton thats it, ban me voor de leek : "De newton (symbool N) is de SI-eenheid voor kracht. De newton is gedefinieerd als de kracht die een massa van 1 kilogram een versnelling van 1 m/s² geeft: Een massa van 1 kg ondervindt een kracht van ongeveer 9,81 newton op Aarde[1]. In het dagelijks leven en de wetenschap wordt dit ook vaak afgerond op 10 newton. De newton is vernoemd naar Sir Isaac Newton." Hou aub op over newton die naam hoor ik veel te vaak op school ;D
|
|