|
Post by Timpreza on Feb 20, 2004 23:40:24 GMT 1
T'is alweer van dat...
Als je geen vroc racelist krijgt is het omdat het IP adres van vroc is weer eens veranderd. Om het aan te passen: open vroc.ini in de map waar vroc staat, en vervang de lijn die er nu staat door:
[VROC] Address=216.27.177.129
Sla de wijzigingen op, herstart VROC, en de racelist zou er moeten staan.
EDIT
[Address]Address=racelist.vroc.net werkt ook.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 21, 2004 1:19:25 GMT 1
Asgeir heeft geprobeerd van remote de server om te zetten, maar da's mislukt. Hij zal het proberen recht te zetten voor Zondagavond (als 'm binnenkan). En dan maar hopen dat het niet terug verandert. Jan. =---
|
|
|
Post by PhilipDC on Feb 21, 2004 8:30:19 GMT 1
Ik begrijp het niet goed. Ik moet dit nooit aanpassen dit gebeurd bij mij altijd automatisch. Wat goed en praktisch is. Mijn versie van VROC is V2.1.0.0 en in VROC.INI staat [Address] Address=racelist.vroc.net
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 21, 2004 9:48:18 GMT 1
Ah tiens... die blijkt ook nog te werken... We hebben die racelist.vroc.net ooit eens moeten wissen, maar nu werkt die blijkbaar nog.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 21, 2004 10:40:03 GMT 1
Ik begrijp het niet goed. Ik moet dit nooit aanpassen dit gebeurd bij mij altijd automatisch. Wat goed en praktisch is. Mijn versie van VROC is V2.1.0.0 en in VROC.INI staat [Address] Address=racelist.vroc.net zelfde bij mij, ik heb daar nooit problemen mee
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 21, 2004 11:14:32 GMT 1
Eens de DNS verandering overal doorgefilterd is niet, nee. Ik had dat ook staan, maar gisterenavond marcheerde dat dus niet.
Jan. =---
|
|