|
Post by fragske on Sept 18, 2007 10:31:37 GMT 1
Die doen da wel goe inderdaad, zelfs met de commercial breaks enz die mannen zijn wel vol lof over LFS, Ik zou het gerust eens willen proberen, maar ik hou ni van fantasy cars /tracks. Dat was ook de reden wrom ik zo lang heb gewacht met rFactor aan te schaffen.
|
|
|
Post by Mee on Oct 15, 2007 19:00:36 GMT 1
In de nieuwste aflevering rijdt Greger Huttu een rondje Valencia met een Ferrari. Nu zegt hij bij de meeste bochten "you kan trailbrake into this corner" ofzo en nu vraag ik mij al een tijdje af wat dat juist is, dat "trail braking".
Is dat met behulp van je remmen de bocht "inzwieren" (vooral met achterrem dan) of heeft het te maken met het feit dat Greger in elke bocht een beetje gas geeft tijdens het remmen? Of waarvoor dient die scheut gas dan?
|
|
|
Post by Knarf on Oct 15, 2007 19:09:39 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 15, 2007 19:10:51 GMT 1
Wat Frank daar uitlegt is eigenlijk correct, maar in sims ligt dat nog net iets anderd volgens mij, maar in het echt zou je je koppeling daarmee teveel doen afzien. Da's iets dat doorwinterde gpl'ers goed konden, omdat dat daar té goed werkte. T'is een moeilijke techniek, maar het komt erop neer dat je rembalans overdreven naar achter zet. Terwijl dat je remt gedoseert gasgeeft en zo je achterrem een beetje tegenwerkt en je dus eigenlijk met je gas een soort actieve rembalans krijgt. Zo controleer je de hoeveelheid overstuur. In rFactor werkt dat minder goed omdat het realistischer is, maar het houdt uw achteras wel in balans.
|
|
|
Post by Mee on Nov 7, 2007 18:45:11 GMT 1
Nieuwe aflvering, met o.a. review van de Buttkicker . Kost blijkbaar maar $49 trouwens, het in België krijgen is een andere zaak...
|
|
|
Post by Knarf on Nov 7, 2007 22:01:56 GMT 1
Beetje offtopic mss. Maar werkt bij iemand die Stage6 DivX streaming ? Als ik op die play-knop druk dan zit die 8 minuten te wachten en dan begint het te spelen. Het is dus duidelijk dat die heel dat filmpke tijdelijk download en afspeelt als het helemaal binnen is. Niet zoals bij youtube waar hij een stukje download en alvast begint te spelen (streaming video dus . Is dat normaal ? Ik download het nu dus maar helemaal ineens dan heb ik het tenminste nog op men schijf staan als ik het later opnieuw wil zien.
|
|
|
Post by Mee on Nov 7, 2007 22:37:37 GMT 1
Bij mij speelt dat direct...
|
|
|
Post by Knarf on Nov 7, 2007 22:59:51 GMT 1
Schoon aflevering. Toch eens F1-1979 V2.0 afhalen. Schijnt toch redelijk wat verbeterd te zijn, en Zolder 1979 wil ik ook wel eens zien :-) Kijk al uit naar de volgende aflevering als ze gaan racen tegen reallife piloten. Edit: Zojuist eens gereden met ne Alfa en ne Renault 1979 op Zolder'79.... Magisch De auto's lijken me idd eenvoudiger te zijn geworden, het ging dadelijk vrij goed zelfs met H-shifter. En de layout van Zolder was vroeger zonder Villeneuve chicane en met zeer snelle Ickx chicane wel een pakske beter dan nu :-) Van mij mag er volgend seizoen bij de VRL de F1-1979 nog eens bovengehaald worden op 3 historische circuits die bij de mod zitten :-)
|
|
|
Post by Knarf on Nov 8, 2007 17:39:24 GMT 1
En terstraks ook eens ORR2 gedownload en even geraced op RFC. Dikke fun ! En diene kerel van SRT heeft serieus scherpe tijden Die mannen kunnen precies wel een stukske racen.
|
|