|
Post by Bob van der Vleuten on Aug 6, 2007 14:45:15 GMT 1
denk dat het het beste is sie van rfcentral te nemen aangezien dat die ook door rfcentral zelf in hun league wordt gebruikt als zijnde de beste versie
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 6, 2007 16:17:56 GMT 1
Hoe schakelen die Fabcars IRL? Flaps of sequentieel met pookje? Timo Ben d'r inmiddels al achter dat ze een sequentiële 6-bak hebben maar nog niet of ze die bedienen met flapjes of met een pookje? Enfin, de H-shifter kan ik al uitsluiten ... Timo
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 6, 2007 16:20:40 GMT 1
Hoe schakelen die Fabcars IRL? Flaps of sequentieel met pookje? Timo Met een sequentieel pookje.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 6, 2007 17:50:50 GMT 1
Hoe schakelen die Fabcars IRL? Flaps of sequentieel met pookje? Timo Met een sequentieel pookje. Thanks. Reality police makes life difficult again ;D Timo
|
|
|
Post by Knarf on Aug 6, 2007 18:32:08 GMT 1
Bwa sequentieel pookje maakt toch niet zo veel. Enkel als ge in ne chicane zou willen schakelen. Mijn upshift flapke is afgebroken en ik rij dus altijd met pookje.
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Aug 6, 2007 18:38:01 GMT 1
Bwa sequentieel pookje maakt toch niet zo veel. Enkel als ge in ne chicane zou willen schakelen. Mijn upshift flapke is afgebroken en ik rij dus altijd met pookje. als het intern is gebroken kunde het makkelijk zoals mij fixen met een stukje metaal en seconde lijm
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 6, 2007 18:41:15 GMT 1
Bwa sequentieel pookje maakt toch niet zo veel. Enkel als ge in ne chicane zou willen schakelen. Mijn upshift flapke is afgebroken en ik rij dus altijd met pookje. Ge moet wel met Uw hand van het stuur dus dat maakt het toch wel iets moeilijker IMO. De V8's reed ik met H-shifter (alsmede het volledige GPL-seizoen bij GBGPL) en dat is natuurlijk nog iets delicater. Ahoewel, bij de V8's gebruikte ik dat om op Pukekohe aan de hairpin van 5 naar 4 en dan onmiddellijk door naar 2 te schakelen. Was misschien een klein voordeel tegen flapjes. Maar je moest de wagen dan wel deels controleren met 1 hand. Timo
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 6, 2007 19:04:07 GMT 1
Die "Fabcar"? Is dat die Porsche fabcar challenge 1.2 van rFactor central??
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 6, 2007 19:10:12 GMT 1
|
|
|
Post by Knarf on Aug 6, 2007 19:44:31 GMT 1
Kheb de server geconfigureerd gekregen.
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 6, 2007 20:03:56 GMT 1
Watkins Glen track info: www.trackpedia.com/wiki/Watkins_GlenDe Daytona Prototype tijden liggen volgens die site tussen 1:43 en 1:49. Omdat wij met een zwaardere motor upgrade rijden zullen we rond de 1:40 zitten.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 7, 2007 18:18:12 GMT 1
1 Filip Verbert 1:35.637 2 Tim Vanhee 1:36.161 3 Steve De Gryse 1:36.548 Laat de setups maar komen
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 7, 2007 18:45:50 GMT 1
Hier is mijn licht aangepaste versie van de baseline setup van Jeh op rfcentral. 1 klik meer downforce op de neus, rembalans iets naar achter en 0,20 toe-in om het overstuur in de exit op te vangen. Ik denk dat Filip zijn tijd ook met die setup is gereden. users.pandora.be/tim.vanhee/scooby/Watkinsglen.rarDe banden lopen enorm hoog op in deze mod, maar de grip bijft goed tot rond 120°. De banden slijten ook heel snel, maar zelfs als ze al in het rood zitten zijn ze nog vlot te besturen. Dit circuit en deze auto is echt kicken vergeleken met de 'trage' steriele gt3's. Met de zware cambers in de bochten en de hoge downforce van de auto's haal je tot 4G in de bochten. De auto's zuipen nogal wat af ook, dus ik denk dat we een pitstopje gaan mogen plannen als we niet zuinig zijn...
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 7, 2007 19:29:39 GMT 1
Vergeet niet ALLE upgrades toe te passen!
|
|
|
Post by Filip Verbert on Aug 7, 2007 20:51:50 GMT 1
C Van Impe, wil je aub niet op de server blijven als je niet aan je pc zit?:s Dit is echt lastig als je de sessies wil herstarten maar je niet accepteert om te herstarten....
|
|