RedC
Rookie VRL'er
Chris Goeman
|
Post by RedC on May 20, 2007 14:29:51 GMT 1
Talloze keren dat er op onze server test racekes worden gehouden, en bijna even veel keren waar het in de eerste bocht al mis gaat (voor de zoveelste keer was ik het slachtoffer)
Gelieve er rekening mee te houden dat een race NIET in de eerste bocht wordt beslist!!!
Verder, geen excuses nix, als dat de manier van rijden is dan zie ik mij genoodzaakt er mee op te houden want dit is zeer frustrerend!
|
|
|
Post by fragske on May 20, 2007 14:34:32 GMT 1
idd maar da geld voor u ook eh,
Kweeni wie dat het was, maar ik kreeg niet genoeg plek om T1 te nemen.
|
|
RedC
Rookie VRL'er
Chris Goeman
|
Post by RedC on May 20, 2007 14:35:46 GMT 1
Eu ja da geld ook voor mij? moet ik dan mss helemaal in't gras gaan rijden? Nu nog beter da, ik vraag mij af wa die "da geld ook voor u" er zit tussen te doen. Als er geen plaats is, dan is er geen plaats hé, blijf er dan achter!
|
|
|
Post by Hill2button on May 20, 2007 15:01:31 GMT 1
Ik begrijp uw frustratie maar vergeet niet dat de eerste 3 races bijzonder fair zijn verlopen. Incidenten zullen er natuurlijk wel altijd zijn.
Doordeweekse testracekes zijn nooit hetzelfde als de echte races, dat kan en mag je niet vergelijken.
|
|
|
Post by Nolle on May 20, 2007 21:09:00 GMT 1
Talloze keren dat er op onze server test racekes worden gehouden, en bijna even veel keren waar het in de eerste bocht al mis gaat (voor de zoveelste keer was ik het slachtoffer) Gelieve er rekening mee te houden dat een race NIET in de eerste bocht wordt beslist!!! Verder, geen excuses nix, als dat de manier van rijden is dan zie ik mij genoodzaakt er mee op te houden want dit is zeer frustrerend! troost U , heb het deze avond opnieuw mogen ervaren tijdens de start van de 2de heat , precies alsof de race maar één ronde zou duren
|
|
|
Post by Knarf on May 20, 2007 21:12:56 GMT 1
Nolle hebt ge zelf de replay al bekeken van de start ?
Pak eens het zicht van "HOME" denk ik. Dan kunt ge met het nummeriek klavier de camera rond uw auto bewegen. Hangt de camera vrij hoog schuin boven/achter uw auto en kijk...
|
|
|
Post by Hill2button on May 20, 2007 21:31:25 GMT 1
Jah, hier moet ik Frank toch wel bijtreden.
"Voorzichtig bij de start" wil niet zeggen "Traag starten".
Ik heb net even de replay bekeken. Als ik u een tip mag geven Nolle: niet starten door van N naar 1 te schakelen. Koppelingsknopje instellen en zo starten = véél sneller.
Op het moment dat je trager wegkomt dan de rest kom je altijd in de problemen. Dat wil niet zeggen dat de anderen agressief rijden. Ik geloof dat Chris (in een bruine auto?) je binnendoor stak. Hij zat aan de binnenkant dus ja... jij rijdt er tegen, op zich niet erg maar niet echt zijn fout toch?
Voorzichtig bij de start wil voor mij zeggen dat je moet weten waar de anderen zich bevinden en dat je rekening houdt met koude(re) banden. T1 neem ik in in hoge 5e, bij de start dus in lage 5e. Als jij die in 3e neemt dan wordt het snelheidsverschil zo groot dat "voorzichtig rijden" gevaarlijk wordt.
Nuja, dit soort van incidentjes zullen met die soort van wagentjes nog voorvallen. Maar van agressief starten zou ik toch niet spreken.
|
|
|
Post by Nolle on May 20, 2007 21:32:42 GMT 1
Nolle hebt ge zelf de replay al bekeken van de start ? Pak eens het zicht van "HOME" denk ik. Dan kunt ge met het nummeriek klavier de camera rond uw auto bewegen. Hangt de camera vrij hoog schuin boven/achter uw auto en kijk... ziehier : ik zou zeggen "right on target" om de paaltjes te rammen ;D
|
|
|
Post by Hill2button on May 20, 2007 21:35:07 GMT 1
Nolle hebt ge zelf de replay al bekeken van de start ? Pak eens het zicht van "HOME" denk ik. Dan kunt ge met het nummeriek klavier de camera rond uw auto bewegen. Hangt de camera vrij hoog schuin boven/achter uw auto en kijk... ziehier : ik zou zeggen "right on target" om de paaltjes te rammen ;D Hij zit duidelijk voor u en zat al de ganse tijd naast u. En euhm, als hij zo ver naar rechts reed (om die paaltjes te rammen) waarom ben je er dan toch nog in geslaagd om tegen zijn achterwiel te rijden? ;D
|
|
|
Post by Nolle on May 20, 2007 21:36:15 GMT 1
Ik geloof dat Chris (in een bruine auto?) je binnendoor stak. Hij zat aan de binnenkant dus ja... jij rijdt er tegen, op zich niet erg maar niet echt zijn fout toch? en waar steekt ie me voorbij ? zit met de halve wagen naast de baan in het gras ? en waarom moet dit al direct in de 1ste bocht in de 1ste ronde gebeuren ? 17 ronden lang de tijd om me voorbij te gaan ? maar laat maar , dacht al dat het zo zou uitdraaien..... ik heb er al spijt van om het aangekaart te hebben , ik moet leren zwijgen en de volgende race ..........je kunt hier zelf invullen.....
|
|
|
Post by Knarf on May 20, 2007 21:50:39 GMT 1
Misschien moet hier nog iemand anders zijn licht maar eens op werpen.
Imo doet Chris niks verkeerd, haalt u zuiver en veilig in (hij zit helemaal niet zo zwaar op het gras als uw screenshots laten uitschijnen). Gij maakt een fout daar tegen hem op te rijden, vervolgens gaat ge naar buiten (logisch) waar ge voor ne andere auto inrijdt die dan moet remmen en uitwijken met een domino effect tot gevolg...
Alé da's mijn mening...
|
|
|
Post by Hill2button on May 20, 2007 21:56:35 GMT 1
Bekijk dit screenshot eens, dat wiel links, dat is van u.
|
|
|
Post by Nolle on May 21, 2007 7:22:42 GMT 1
na het bekijken van de replay vanuit Chris zijn wagen ( en vanuit het "home" perspectief ) werpt dit een gans andere kijk op de zaak , ik moet eerlijk toegeven dat Chris daar idd niks verkeerd doet. het gaat op dat moment allemaal zo vlug en vanuit mijn cockpit zie ik slechts bij het insturen in de bocht Chris zijn neus voorbij steken zodat ik vermoedelijk schrik had om naar links uit te wijken om geen aanrijding te hebben met mogelijke wagens aan mijn linkerkant. dat is de reden waarom ik Chris zijn achterwiel raak alhoewel ik daar niet echt zeker van ben maar dat doet er niet toe....iedereen weet dat ik nooit opzettelijk iemand zal aanrijden , tenzij het van dommigheid is. een andere reden vind ik niet. mijn excuses
|
|
|
Post by Hill2button on May 21, 2007 7:58:55 GMT 1
Geen probleem Nolle!
|
|
|
Post by Buchinski on May 21, 2007 8:39:22 GMT 1
Ik was er gisteren voor het eerst sinds een hele tijd eens niet bij. Ik kan dus ook niet direct reageren op de specifieke situaties zoals van Chris en Terrence. Echter als ik dat zo lees ... Oude discussie.. same sh!t, different day is mijn eerste reactie.
Deze discussies zijn al tot in den treure gevoerd en het duidelijk geïllustreerde geval van de Nolle-aanrijding geeft weer een mooi voorbeeld van wat ik altijd voorhoudt. Kijk toch eerst eens naar de replay, vanuit verschillende standpunten en ook eens vanuit de andere zijn wagen!!!
Mij storen de eindeloze vingerwijzigingen en beschuldigingen die mensen maar onmiddellijk op het forum slingeren zonder dat ze maar één seconde naar een replay hebben gekeken.
Nogmaals :
1- KIJK NAAR DE REPLAY vanuit verschillende standpunten
2- Ben je daarna nog van mening dat je ongelooflijk onrecht werd aangedaan stuur dan een mail met de exacte omstandigheden naar de admin waarna jouw geval objectief door verschillende mensen zal worden beoordeeld.
3- en maak niet van alles een zaak. Ik heb gisteren nog eens een wedstrijd gaan karten en een stint van drie kwartier gedaan. Als ik elke tik die ik daar heb gekregen en elk zogeheten verkeerd maneuverke moest gaan bediscussieren met de wedstrijdleiding dan waren we drie dagen bezig geweest.
Iedere piloot moet tenslotte ook een beetje zijn verantwoordelijkheid durven en kunnen opnemen hé... Als het gat te klein is, duik er dan niet in. Als je niet zeker weet of er iemand wel of niet naast je zit, smijt dan de deur niet toe. Zorg dat je altijd kan remmen zodat het eeuwige "hij remde daar veel vroeger" niet eindeloos moet worden herkauwd... enz...enz.... Of tenslotte... veeg uw kas aan dat alles maar zoals ons ma altijd zegt : "niet komen blijten dan als het uitdraait op kattekesspel"
Natuurlijk, dit komt van een middelmatige tail ender met redelijk weinig incidenten (tenzij de occasionele "van dommigheid"). Het feit dat ik niet vanaf het woord "go" er niet met beide voeten vooruit invlieg is meer dan waarschijnlijk ook een groot stuk van de verklaring waarom ik in mijn beste dag ook niet verder kom dan het middenveld. De andere kant van de medaille is voor diegenen die dat wel doen.
|
|